loading...
دانلود یاب
Mohammad بازدید : 0 پاییز 1391 نظرات (0)

فیلم آموزشی شنا Breaststroke Freestyle and Butterfly Tutorial

ویدیو آموزشی شنا Breaststroke Freestyle and Butterfly Tutorial

مجموعه ویدیویی آموزش شنای پروانه، قورباغه و آزاد -

سبک های آزاد، قورباغه و پروانه بهترین سبک های شنای حال حاضر دنیا آموزش داده می شود. وسایل آموزشی شامل کتاب الکترونیکی و ویدیو های آموزشی هستند که توسط میشل فیلیپس (Michael Pheleps) بزرگترین شناگر و مرد المپیکی تاریخ ارائه میشود. شنای امریکا، شنای سرعت را توسط میشل فیلیپس (Michael Pheleps) و باب باومن (Bob bowman) معرفی می کند. میشل فیلیپس (Michael Pheleps) یکی از فوق ستاره های شنای رقابتی آمریکاست. هنگامی که این قهرمان برجسته دنیا در سال 2002 وارد صحنه های بین المللی شد سبک رقابتی را توسعه داد و دنیای شنا را مجذوب خود کرد. تنوع مهارتهای وی و ارتقای رکورد در تمامی حرکات و فواصل در سطح دنیا شناخته شده است. سبک بی نظیر او را میتوان در قسمت خط (line)، نواخت و انرژی خلاصه کرد. در این فیلم ویدیویی به هر یک از این 3 قسمت پرداخته می شود. باب باومن، مربی سال 2001 شنای آمریکا، شما را در این برنامه هدایت می کند

Mohammad بازدید : 604 پاییز 1391 نظرات (0)

دانلود مستند پشت صحنه امپراطوری گوگل Google Behind The Scenes

این اطلاعات مستند نحوه فعالیت گوگل را در پشت صحنه (Google Behind the Scenes) نشان می دهد و به توصیف اهداف نهایی شرکت گوگل می پردازد. هدف اصلی آن جمع آوری تمامی اطلاعات موجود در سراسر دنیا است. در حال حاضر این مسئله عمدتا به سایت های اینترنتی مربوط می شود اما به عنوان مثال با کتاب های گوگل این اطلاعات به صورت نسخه های خطی گسترش می یابند و با ویدئو های گوگل نیز (و یوتیوب) این اطلاعات به صورت تصویری هم افزایش می یابند. اغلب منابع اطلاعاتی در حال اضافه شدن به مجموعه داده های گوگل هستند. البته شعار آنها “شرور نباشید” است اما سوال این است که یک شرکت باید چه قدرتی داشته باشد که از “تمامی” اطلاعات موجود در سراسر دنیا باخبر باشد؟ 

Mohammad بازدید : 763 پاییز 1391 نظرات (1)

Beginning Woodcarving

Beginning Woodcarving

در حال حاضر این بهترین ویدئو تولید شده درباره حکاکی است که من شانس دیدن آنرا داشته ام. این ویدئو را باید هر کسی که در حکاکی تازه کار است حتما ببیند، اما حکاکان حرفه ای و متوسط هم تکنیک های جدیدی از آن خواهند آموخت. آقای اِلِن وود بالغ بر 30 سال است که به حکاکی مشغول است و بیست سال آخر این مدت را به تدریس پرداخته است. من یک مربی تازه کار حکاکی چوب هستم و خیلی تحت تاثیر شیوه تدریس آقای اِلن وود قرار گرفته ام. چهارده فصل اطلاعات مفید درباره اینکه چگونه روی چوب حکاکی کنیم، که در یک دی وی دی 3 ساعت و نیمی گنجانده شده است.این ویدیو آموزشی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرنیان دانلود دریافت نمایید.

ویدئوی 210 دقیقه ای من که به صورت حرفه ای در یک استودیوی 3 دوربینی ساخته شده، به 14 قسمت تقسیم می شود:
یک دوره آموزشی حرفه ای 3 ساعت و نیمی که توسط یک مربی حکاکی روی چوب با بالغ بر 30 سال تجربه تولید شده است.
موضوع های کلیدی پوشش داده شده عبارتند از:
- آناتومی چوب و بهترین چوب ها برای حکاکی
- چگونه چوب را به درستی حکاکی کنیم تا تراش های صاف و تمیزی داشته باشیم
- کدام ابزارهای حکاکی برای خرید مناسب هستند
- چگونه به درستی ، و با امنیت از ابرازهای حکاکی برای داشتن بیشترین بازده استفاده کنیم.
- چگونه ابزارهای حکاکی را برق بیندازیم.
- چگونه یک ایده را به یک حکاکی تمام شده تبدیل کنیم.
- توصیه ها و تکنیک هایی که من در مدت 30 سال حکاکی و 20 سال تجربه تدریس آنها را کسب کرده ام.
- به علاوه 2 پروژه

Mohammad بازدید : 602 پاییز 1391 نظرات (1)

دانلود مجموعه آموزش فیلم سازی The Ultimate Filmmaking Kit

مجموعه دی وی دی های آموزشی 31 قسمتی، سی دی رام کامل و جامع، به همراه یک کتاب 280 صفحه ای درباره ی زیر و بم فیلم سازی.
شما را به مجموعه ای از یک فیلم واقعی می برد، که مخصوصا برای نشان دادن هر یک از اصول آموزش داده شده ساخته شده است.
ترفندهایی از فیلم سازی را می آموزید که فیلم سازان حرفه ای در طی سالیان آنها را کسب کرده اند.
چه راهی بهتر از این که از همان سر صحنه یاد بگیریم چگونه یک فیلم ساخته می شود؟ فیلم “زمان و دوباره”، صرفا برای اهداف این دی وی دی های آموزشی ساخته شده است. به این معنا که شما همه چیز را از فرایند نوشتن فیلم نامه تا انتخاب بازیگر و فیلم برداری خواهید دید.این ویدیو آموزشی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت نمایید.

Mohammad بازدید : 619 پاییز 1391 نظرات (1)

ویدیو آموزشی سال آشپزی با گری رودز

Gary Rhodes – The Cookery Year

یک آشپز معروف به نام گری رودز، هر ماه دستورات جدید و محتمل در آشپزی، خاصیت ها، مزه ها و طعم های جدید را برای پخت غذاهای غیرمعمول تجربه می کند. او تمامی این ها را در مجموعه ” هری رودز: سال آشپزی” در اختیار ما قرار می دهد.

Mohammad بازدید : 526 تابستان 1391 نظرات (0)

Lynda.com Adobe Premiere Pro CS5

♥♥♥63 عنوان آموزشی مختلف | بیش از 360 ساعت فیلم آموزشی | با حجم 75 گیگابایت♥♥♥

کمپانی لیندا یکی از بزرگترین و معتبرترین شرکت های دنیا در زمینه ساخت فیلم های آموزشی نرم افزارهای مختلف و به طور کلی آموزش های مالتی مدیا می باشد. موسس این شرکت خانم لیندا وینمن یک گرافیست و طراح وب آمریکایی است که در سال 1995 اقدام به تاسیس این شرکت نمود که تا به امروز به معتبرترین کمپانی ساخت منابع آموزشی تبدیل شده است.

Mohammad بازدید : 695 بهار 1391 نظرات (0)

Straight Up: Helicopters in Action

نام : مستقیم به سمت آسمان: هلی کوپترها در عملیات – Straight Up: Helicopters in Action
ژانر : مستند
کیفیت : 720p – خوب
فرمت : AVI
رزولیشن : 720×1280
تاریخ انتشار : 2002
مدت زمان : 41 دقیقه
ناشر : IMAX
زبان : انگلیسی
زیر نویس فارسی : یافت نشد
خلاصه داستان : مستند مستقیم به سمت آسمان: هلی کوپترها در عملیات، بیننده گان را به یک سری از ماجراجویی های هوایی میبرند. پرواز همراه با پرسنل ماهر هلی کوپتر در حالیکه آنها عملیات نجات کوهستان، دستگیری قاچاقچیان مواد، تعمیر خطوط با ولتاژ بالا، نجات حیوانات در حال انقراض، تحویل کمک های بشر دوستانه و عهده دار شدن ماموریت شناسایی را اجرا می کنند.

erfan بازدید : 687 بهار 1391 نظرات (0)

چندی پیش نسخه‌ی آزمایشی فتوشاپ CS6 منتشر شد تا با قابلیت های جدیدش ، شرکت های آموزشی را وادار به ساختن ویدئو کلیپ های آموزشی در مورد قابلیت های جدید خود کند . شرکت Lynda نیز تمام ویژگی های کلی فتوشاپ ۱۳ را مورد بررسی قرار داده است و به صورت تصویری تمام آن ها را برای شما آماده کرده است . در این ویدئوهای آموزشی یاد خواهید گرفت تا چگونه با به کار گرفتن ابزارهای جدید ، کار با لایه ها و … عکس های خود را به صورت حرفه ای ویرایش کنید . این نسخه از فتوشاپ به صورت کامل با فرمت RAW سازگاری دارد . مباحثی همچون تنظیم روشنایی و کنتراست ، Crop نمودن و صاف کردن ، اضافه کردن، حذف و ادغام لایه ،‌ زوم، پانینگ ، و چرخش بوم ،‌ رتوش بهتر پوست ، دندان و چشم و … در این فیلم های آموزشی توسط Deke McClelland آموزش داده می شوند .

Mohammad بازدید : 707 بهار 1391 نظرات (0)

 

مستند سیاره انسانها کاری از شبکه بی بی سی انگلیس با همکاری شبکی دیسکاوری آمریکا است که در هشت قسمت به بررسی جوامع مختلف انسانی و روابط آنها با طبیعت از طریق نمایش دادن چگونگی سازگاری شگفت انگیز انسانها با محیط طبیعی و گاهی تغییر دادن طبیعت در جهت سازگاری با شرایط زندگی انسانی میپردازد. این مستند در سال 2007 کلید خورده و بامروری بر بیش از 70 ماجرای شگفت انگیز رابطه انسان و طبیعت و فیلم برداری در بسیاری از مکان های دوردست و غیر قابل دسترسی در  بیش از 40 کشور جهان کار خود را به پایان برده است.پخش این مستند در ژانویه 2011 از شبکی بی بی سی شروع شده و پس از خاتمه با چنان استقبالی روبرو شد که در بیش از 22 کشور دیگر نیز بر روی آنتن رفت و امتیاز شگفت انگیز 9.2 را در سایت IMDB به دست آورده است.

 

در قسمت اول این مجموعه که به برهم کنش انسانها و اقیانوسها می پردازد, با هم نگاهی به ماجراهای زیر خواهیم داشت:

جمع آوری صدف دریایی در  شمال اسپانیا.

شکار وال در مجمع الجزایر اندونزی.

ماهی گیری به کمک دلفینها در برزیل.

موج سواری در سواحل هاوایی.

بازدیدی از کوسه ها در  گینه نو.

غواصی با استفاده از هوای فشرده در فیلیپین.

مردم  بدون کشور Bajau که در دریاهای نزدیک برونئی زندگی می کنند

 

 Human Planet

 

erfan بازدید : 940 1390 نظرات (0)

▐92 ویدئو آموزشی به مدت 13 ساعت در دو بخش عمومی و حرفه ای ▐

.•● کامل ترین و جامع ترین آموزش نرم افزار کاربردی Excel 2010 + فایل های آموزشی ●•.

اکسل جز برنامه‌های صفحه گسترده است. این نرم‌افزار، توسط شرکت مایکروسافت ویرایش و پخش‌شده و برای استفاده در کامپیوترها با سیستم‌عامل ویندوز و برای کامپیوترهای اپل مکینتاش مناسب می‌باشد. این برنامه برای انجام محاسبات ریاضی و کشیدن نمودار به وسیله ابزارهای گرافیکی به کار می‌رود. این برنامه توانایی انجام محاسبات دشوار ریاضی را دارد. اکسل بعد از نسخه ۵ در ۱۹۹۳ جزئی از بسته مایکروسافت آفیس می‌باشد. این مجموعه همانطور که از عنوان آن پیداست توسط کمپانی صاحب نام Total Training منتشر شده است، این شرکت در سال 1996 تاسیس شد. به دلیل اینکه کلاس های آموزشی نرم افزارها، در همه جا وجود نداشت و یافتن کلاسی مناسب تقریباً ناممکن و اغلب گران بود به فکر ارائه محصولات آموزشی بر روی DVD و به صورت فیلم های آموزشی افتاد. توسط اکسل می توانید به ساماندهی و منظم ساختن اطلاعات پرداخت که برای فروشگاه ها و لیست های قیمت اداره ها بسیاری کاربردی می باشد. لذا یادگیری این برنامه برای هرفردی که روی فایل های اداری کار می کند یا قصد نظم دادن به داده هایی با حجم بالا را دارد کمک بزرگی می باشد. نکته قوت این مجموعه به تقسیم بندی دسته های آموزشی مناسب و همچنین تفکیک دوبخش تخصصی و عمومی می باشد که مخاطب بر اساس علاقه خود می تواند سطح آموزشی را انتخاب نماید.

مجموعه آموزشی Microsoft Excel 2010 که در دوبخش به طور جداگانه آماده شده است، بخش اول آن جنبه عمومی دارد و شامل 11 فصل مجزا و کامل می باشد، هریک از این آموزش ها در رابطه با بخش های مختلف از این نرم افزار کاربردی می باشد. بخش دوم که برای حرفه ای ها آماده شده است شامل 8 فصل جداگانه می باتشد که به طور تخصصی به بررسی این نرم افزار و آموزش آن می پردازد. در این دو دوره آموزشی بصورت کامل از مبتدی تا پیشرفته با محیط نرم افزار Excel 2010 از جمله ورود اطلاعات، استفاده از پیکربندی ، کار با محاسبات ، استفاده از قالب بندی شرطی ، ایجاد فرمت های سفارشی ، و … بطور کامل آشنا می شوید. تمامی آموزش ها با کیفیت مناسب و فرمت Wmv می باشد. همچنین فایل های تمرینی که در ویدئوهای آموزشی تدریس می شوند، در پک دانلودی گنجانده شده است. تیم دانلودیاب امید دارد این مجموعه مورد پسند قرار گرفته و رضایت شما عزیزان را جلب نماید.

راهنمای فایل های فشرده :

توجه داشته باشید که رمز تمامی فایل های فشرده موجود در سایت (در تمامی بخش ها) عبارت ir-dl.com می باشد، چنانچه از صحت تایپ رمز عبور اطمینان دارید و هنگام Extract (خارج کردن فایل، از حالت فشرده) با خطاهایی مشابه CRC Error یاWrong Password و … مواجه شدید، به این نکته توجه داشته باشید که تمامی فایل ها با پسوند rar موجود در سایت (به استثنا برخی فایل هایی که جهت کاهش حجم به طور حرفه ای فشرده شده است) دارای قابلیت Recovery (ترمیم) هستند، به این معنی که می توانید با انجام عملیات مربوط به بازسازی فایل، قسمت های دانلود نشده را بازیابی کنید، این روش به Repair (تعمیر) شهرت دارد که مختص نرم افزار WinRAR نیز می باشد. برای استفاده از از روش Repair، نرم افزار WinRAR را گشوده و فایل مورد نظر را انتخاب نمائید، و در ستون بالایی نرم افزار، گزینه Repair را انتخاب کنید، حال در پنجره جدیدی که باز شده است نوع فایل (rar یا zip) را مشخص کنید و با کلیک روی Browse مسیری که فایل تعمیر شده بدان انتقال می یابد را تعیین کنید. پس از انجام عملیات مربوط به بازسازی فایل فشرده به مسیر از پیش تعیین شده مراجعه کرده و فایل جدید را Extract کنید. توجه داشته باشید که نام تمامی فایل های تعمیر شده با Rebuilt (بازسازی) شروع می شود. چنانچه که روش Repair کارساز نبود و فایل مورد تعمیر قرار نگرفت، فایل ناقص دانلود شده است و باید مجددا اقدام به دانلود کنید، منظور از دانلود ناقص, عدم دانلود یک کیلوبایت از یک فایل چند گیگابایتی نیز باشد که ناشی از نوسان بیش از حد سرعت در طی دانلود (بخصوص دانلود شبانه)، و Stop و Resume های متعدد است.

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 768
  • کل نظرات : 222
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 2121
  • آی پی امروز : 203
  • آی پی دیروز : 360
  • بازدید امروز : 1,672
  • باردید دیروز : 3,900
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 14,601
  • بازدید ماه : 31,829
  • بازدید سال : 174,243
  • بازدید کلی : 1,697,562