loading...
دانلود یاب
Mohammad بازدید : 923 تابستان 1392 نظرات (0)

 دانلود نرم افزار اجرای برنامه ها و بازی های اندرویدی در ویندوز  YouWave for Android 4.1.2

 دانلود نرم افزار اجرای برنامه ها و بازی های اندرویدی در ویندوز  YouWave for Android 4.1.2

  

نسخه جدید نرم افزار اجرای برنامه ها و بازی های اندروید در ویندوز منتشر شد!

YouWave for Android 4.1.2

 

نرم افزار YouWave for Android میتواند سیستم عامل اندروید را شبیه سازی کرده و برنامه و بازی های اندروید را در کامپیوتر و تحت سیستم عامل ویندوز اجرا کند.

 

با استفاده از نرم افزار YouWave میتوانید برنامه های اندرویدی مورد نظر خود را قبل از نصب در موبایل، روی کامپیوترتان تست کنید. و یا اگر موبایل اندرویدی ندارید ولی میخواهید یک بازی یا یک برنامه اندروید را اجرا کنید، میتوانید از این نرم افزار کمک بگیرید.

 

با نصب YouWave ، محیطی شبیه به یک گوشی اندرویدی در اختیار شما قرار میگیرد که دارای سیستم عامل Android 4.0.4 میباشد و امکان نصب تمام Application هایی که با این نسخه سازگاری داشته باشند را به شما میدهد.

 

erfan بازدید : 614 بهار 1391 نظرات (0)

 یکی از پیشرفته ترین نرم افزارهای میکس و مونتاژ فیلم در دنیا می باشد. این نرم افزار محصولی از شرکت مشهور Adobe است که در زمینه ساخت نرم افزارهای مالتی مدیا از شهرت جهانی برخوردار است. این برنامه به دلیل داشتن افکت های متنوع برای ساخت جلوه های ویژه بسیاری از فیلم های معروف دنیا مورد استفاده قرار میگیرد. در واقع بیشترین کاربرد این نرم افزار طراحی جلوهای ویژه است به طوری که اگر یک فیلمساز در قسمتی از فیلم خود به جلوه های ویژه نیاز داشته باشد قطعآ یکی از گزینه های او استفاده از این نرم افزار خواهد بود. همانطور که اشاره شد این برنامه دارای افکت های متنوعی است در واقع تنوع موضوعی افکت های این برنامه بی شمار است چرا که شما در هر زمینه ای که به افکت نیاز داشته باشید، این برنامه در آن زمینه لیستی از افکت های مختلف را در اختیار شما قرار می دهد. از کاربردهای دیگر این نرم افزار علاوه بر پروژه های فیلمسازی، میتوان به ساخت بازی های رایانه ای و همچنین ساخت انیمیشن های ۳ بعدی اشاره کرد که در این زمینه نیز این برنامه از ابزارهای بسیار خوبی برخوردار می باشد. جدید ترین نسخه این نرم افزار یعنی CS5.5 دستخوش تغییرات بسیار زیادی بوده که شامل بهبود عملکرد ابزارهای ویرایش و تدوین فیلم, اضافه شدن افکت های جدید و با کیفیت بسیار عالی, ابزارهای جدید ساخت بازی ها و انیمیشن های سه بعدی, سازگاری بهتر برنامه با سایر نرم افزاهای شرکت ادوب, اضافه شدن منوهای آماده جدید برای فیلم های با کیفیت DVD, افزایش و بهبود کیفیت افکت ها و فیلترها, اضافه شدن ابزارهای ویرایش جدید و … می باشد. کار با این نرم افزار برخلاف نرم افزارهای مشابه چندان پیچیده نیست زیرا ابزارها به شکلی ساده در اختیار کاربر قرار دارد به طوری که اگر شما برای اولین بار بخواهید با این برنامه کار کنید اصلآ در پیدا کردن ابزارهای مورد نظرتان دچار مشکل نمی شوید. در بخش ویرایش فیلم و کلیپ های ویدویی نیز این نرم افزار از ابزارهای حرفه ای برخوردار است به طوری که شما به راحتی میتوانید برای تدوین و مونتاژ یک فیلم از این نرم افزار استفاده کنید. لازم به ذکر است که ابزارهای ویرایش این نرم افزار تا حدی شبیه ابزارهای نرم افزار پریمر هستند که یکی دیگر محصولات شرکت ادوب در زمینه فیلمسازی می باشد. یکی دیگر از ویژگی هایی که در نسخه جدید این برنامه به چشم می خورد افزیش سرعت نصب و همچنین افزایش سرعت در محیط آن است به طوری که در مقایسه با نسخه های قدیمی سرعت کار در محیط برنامه چند برابر شده است.

 | قابل اجرا تنها برروی سیستم های ۶۴ بیتی |

      

 

Mohammad بازدید : 609 1390 نظرات (0)

مبدل فرمت های ویدیویی

نرم افزاری بسیار پیشرفته و چند کاره در رابطه با موزیک و ویدیو است. این نرم افزار در عین حال که یک پلیر قدرتمند است میتواند فرمت های مختلف را نیز به یکدیگر تبدیل کند و میتواند کپی رایت های صوتی DRM را به راحتی و با سرعت بالا حذف کند ! این نرم افزار همچنین میتواند فرمت WMA را به MP3 تبدیل کند که قابلیت قابل توجهی است. این برنامه از اکثر فرمت های صوتی و تصویری از جمله ۳GP ، H.264 ، AVI ، MP4 و WMV و .. پشتیبانی میکند. شما میتوانید این برنامه را بر روی کامپیوتر ، موبایل ، ایکس باکس و حتی PS3 اجرا کنید

Audials Tunebite Platinum

 

erfan بازدید : 859 1390 نظرات (0)

تبدیل فایل های PDF به فایل های Word مشکلی است که میتوان با استفاده از نرم افزار  آنرا برطرف کرد. این نرم افزار مبدلی بسیار قوی است که برای تبدیل فایل های سند بکار میرود. توسط این برنامه فایل های PDF را میتوان با drag – drop وارد نرم افزار کرد و سپس با انتخاب گزینه Convert یک فایل آفیس با فرمت های DOC, DOCX and RTF بدست آورد.

این نرم افزار تمام جزئیات فایل پی دی اف شما را مانند تعداد صفحات, نوع فونت و … را به صورت کامل در فایل متن ورد ذخیره می کند. این برنامه را می توانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت دانلودیاب دریافت نمایید.

Mohammad بازدید : 505 زمستان 1390 نظرات (0)

۴Media HD Video Converter 6.8.0.1101

این روزها با رشد سریع تکنولوژی های مربوط به پخش ویدیو کاربران تمایل بیشتری دارند تا فیلم های مورد علاقه خود را به صورت High-Definition مشاهده کنند . اگر شما نیز جزء این دسته محسوب می شوید قطعا در اختیار داشتن نرم افزاری برای تبدیل ویدیو های اچ دی می تواند بسیار ضروری باشد . ۴Media HD Video Converter نام نرم افزاری است که برای تبدیل فرمت های تصویری اچ دی به یکدیگر طراحی شده است و با استفاده از آن می توانید فرمت هایی نظیر  MPEG4 , M2TS , WMV , MKV , AVI را که در قالب ویدیوهای HD نیز قرار می گیرند به یکدیگر تبدیل نمایید . همچنین این برنامه با بهره گیری از تکنولوژی های NVIDIA CUDA و ATI Stream تجربه تبدیل با سرعتی بیش از ۵ برابر برنامه های مشابه را به ارمغان می آورد . پشتیبانی از Drag & Drop ، تهیه اسنپ شات ، پیش نمایش کردن ویدیو همزمان به انجام فرایند تبدیل ، سفارشی سازی بسیاری از تنظیمات خروجی و محیط بسیار ساده اما زیبا از دیگر ویژگی های ۴Media HD Video Converter به شمار می روند .

Mohammad بازدید : 536 زمستان 1390 نظرات (0)

AnyPic Image Converter

نرم افزاری است که میتوان از آن برای تبدیل فرمت عکس ها به یکدیگر استفاده کرد. این نرم افزار از 60 فرمت گرافیکی پشتیبانی می کند که برخی از آنها شامل JPEG, BMP, TIFF, PNG, PSD, GIF, TGA, ICO, PDF, RAW و … می باشد. شما میتوانید با کمک این نرم افزار فرمت تعداد بسیار زیادی عکس را تنها با یک کلیک و در عرض چند ثانیه به فرمت مورد نظرتان تبدیل کنید. این برنامه علاوه بر امکان تبدیل فرمت عکس ها دارای قابلیت تغییر اندازه عکس ها نیز می باشد که میتوانید برای تغییر سایز دسته جمعی عکس ها از آن استفاده کنید. افکت گذاری روی عکس, قرار دادن لوگو روی عکس, برش قسمتی از عکس و … از دیگر ابزارهای این نرم افزار هستند.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 768
  • کل نظرات : 222
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 2121
  • آی پی امروز : 222
  • آی پی دیروز : 360
  • بازدید امروز : 1,952
  • باردید دیروز : 3,900
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 14,881
  • بازدید ماه : 32,109
  • بازدید سال : 174,523
  • بازدید کلی : 1,697,842