loading...
دانلود یاب
Mohammad بازدید : 556 پاییز 1391 نظرات (0)

فیلمبرداری پیشرفته از صفحه ی مانیتور با Techsmith Snagit 11.0.1

فیلمبرداری پیشرفته از صفحه ی مانیتور با Techsmith Snagit 11.0.1

یک برنامه ی کاربردی است که توسط آن قادر به برداشت تصویر از صفحه ی مانیتور خود هستید.می توانید محدوده ی خاصی را به نرم افزارارائه نموده و از آن قسمت فیلم برداری و یا عکسبرداری نمایید.توسط این نرم افزار قادربه عکس برداری و یا فیلمبرداری از نرم افزار های و یا بازی هایی که از Direct X, DirectDraw  و Direct 3D استفاده می کنند را دارید .Built-in editor به شما این اجازه را می دهد تا بر روی عکس های برداشت شده “توضیحات ” ، ” چیزی برای تاکید کردن ” ،”قرار دادن عکس و یا کلیپ آرت دیگر ” ،” قرار دادن متن ” و.. داشته باشید.این نرم افزار همچنین قابلیت انطباق با سایر نرم افزار جهت ایجاد فایل های آموزشی را دارد و می توانید دکمه های کیبورد را به عنوان دستور العمل های مختلف برای این نرم افزار تعیین نمایید.

 

ویژگی های این نرم افزار :

دارای پلاگین های متنوع برای فایرفاکس و اینترنت اکسپلورر

منطبق با نرم افزار های Microsoft Word, PowerPoint, Excel, Microsoft Outlook و Adobe FrameMaker

مدیریت برنامه با استفاده از کد های Visual Basic Script

مدیریت برنامه با استفاده از Visual C + +

افزودن و ویرایش تصاویر و ویدیو ها

قرار دادن عکس و یا کلیپ آرت دیگر

تعیین محدوده ی عکسبرداری و یا فیلم برداری

و…

 

Mohammad بازدید : 1150 پاییز 1391 نظرات (0)

PC Optimizer Pro 6.4.2.4

بهینه سازی سیستم با PC Optimizer Pro 6.4.2.4

عنوان نرم افزار فوق العاده کاربردی ای است که می توان روی آن حساب ویژه ای باز کرد. این نرم افزار باعث می شود کامپیوتر شما در اجرا سریعتر باشد و از دان شدن ویندوز جلوگیری نماید.خطاهای رجیستری، پاک کردن آنها یکی دیگر از وظایف این نرم افزاراست.تعمیر و نگهداری و بهینه سازی خودکار سیستم آن هم با یک رابط کاربری بی نظیر شما را تا بی نهایت ها همراهی می کند..برای صرفه جویی در فضای دیسک با ارزش شما و جلوگیری از قفل شدن سیستم این نرم افزار یکی از بهترین گزینه های موجود است.

 

برخی از ویژگی های این برنامه:

اسکن رجیستری ویندوز برای پیدا کردن و رفع هر گونه اطلاعات نادرست یا منسوخ

محافظت از حریم خصوصی رایانه ی شخصی شما با تمیز کردن تمام آهنگ های اینترنتی و فعالیت های کامپیوتری شما

حذف برنامه از سیستم شما

کنترل برنامه ها در هنگام راه اندازی سیستم

پشتیبان گیری تمام اطلاعات و فایل های حیاتی شما

و…

 

Mohammad بازدید : 612 تابستان 1391 نظرات (0)

این برنامه همانگونه که از نامش پیداست ، برنامه ای مفید برای انتقال انواع فایل های موسیقی ، فیلم ، بازی و هر فایل دیگری بین گوشی های آیفون و کامپیوتر می باشد که علاوه برانتقال فایل ، قابلیت همگام سازی آیفون و PC را نیز دارید . این برنامه دارای قابلیت های دیگری همچون پشتیبان گیری مطالب آیفون به کامپیوتر ، پشتیبانی از چندین دستگاه IOS ،‌سازگاری با iPhone 4, CDMA iPhone 4, iPhone 4S, iOS 4.2, iOS 4.3, iOS 5, iPod touch 4 ، انتقال پخش با iTunes به طور مستقیم و … از سایر ویژگی های این نرم افزار می باشد که برای دارندگان گوشی های iOS بخصوص آیفون ، بسیار مفید است.

 Xilisoft iPhone Magic Platinum 5.4.1.20120803

 

برخی از ویژگی های این برنامه :

سازگاری با انواع دستگاه های iOS

پشتیبانی از چندین دستگاه IOS به طور همزمان

حالت های متعدد برای موسیقی، فیلم، عکس، و غیره

مدیریت تصاویر با ایجاد و ویرایش آلبوم عکس

صادرات فایل ها از کامپیوتر به آیفون

هماهنگی موسیقی آی فون با کتابخانه iTunes

و …

 

Mohammad بازدید : 688 تابستان 1391 نظرات (1)

Active File Recovery 9.0.4

ابزاری مناسب و قدرتمند برای بازگردانی فایل های از دست رفته شما (ریکاوری) می باشد.این نرم افزار با استفاده از تکنولوژی DiskScan استفاده می کند که با استفاده از آن می توانید فایل های از دست رفته ، فرمت شده و به صورت تصادفی پاک شده را به آسانی بازگردانی کنید.این برنامه قدرتمند می تواند ظرف فقط چند دقیقه اسکن دیسک سخت های شما ، به شما بگوید که چه فایل هایی قابل بازیابی است.هم چنین می تواند به طور حرفه ای فایل های حذف شده درون فلش ها و مموری را بازیابی کنید.

پشتیبانی کامل از FAT12, FAT16, FAT32, NTFS, NTFS5, NTFS+EFS

پشتیبانی از ویندوز های Windows 98 / ME / NT / 2000 / XP / XP Professional x64/ XP Home x64 / 2003 Server x64 / Vista

پشتیبانی از سخت افزار های IDE / ATA / SCSI

پشتیبانی از تمامی کارت های حافظه ، فلش ها و…

جستجوی پیشرفته فایل های حذف شده

محیط ساده و کاربر پسند


erfan بازدید : 584 تابستان 1391 نظرات (0)

-Track Studio نام یک استدیو قدرتمند و کامل مجازی برای ساخت و ویرایش آهنگ و فایل های صوتی مختلف می باشد. به کمک این نرم افزار قدرتمند انجام عملیات های مختلف نظیر میکس و ترکیب فایل های صوتی ، افکت گذاری بر روی آهنگ ها ، ضبط صدا به صورت حرفه ای از کارت های صوتی و یا میکروفون و … را می توان به انجام رسانید. این نرم افزار محصولی از شرکت nTrack Software می باشد.

erfan بازدید : 522 بهار 1391 نظرات (0)

با استفاده از Photo Slideshow Creator می توانید اسلایدشوهای موزیکال بسیار زیبا و جذاب ساخته و از آن لذت ببرید . از قابلیت های خوب Photo Slideshow Creator این است که شما می توانید بی نهایت تصویر و نوشته را در اسلاید شو های خود قرار داده و سپس به عنوان فرمت exe یا Screen Saver و یا حتی تصویر با کیفیت HD ذخیره کنید .استفاده از این نرم افزار فوق العاده راحت می باشد اما باید به این نکته توجه داشت که Photo Slideshow Creator در عین سادگی بسیار پرقدرت و کاربردی است.

                                                      

erfan بازدید : 687 بهار 1391 نظرات (0)

چندی پیش نسخه‌ی آزمایشی فتوشاپ CS6 منتشر شد تا با قابلیت های جدیدش ، شرکت های آموزشی را وادار به ساختن ویدئو کلیپ های آموزشی در مورد قابلیت های جدید خود کند . شرکت Lynda نیز تمام ویژگی های کلی فتوشاپ ۱۳ را مورد بررسی قرار داده است و به صورت تصویری تمام آن ها را برای شما آماده کرده است . در این ویدئوهای آموزشی یاد خواهید گرفت تا چگونه با به کار گرفتن ابزارهای جدید ، کار با لایه ها و … عکس های خود را به صورت حرفه ای ویرایش کنید . این نسخه از فتوشاپ به صورت کامل با فرمت RAW سازگاری دارد . مباحثی همچون تنظیم روشنایی و کنتراست ، Crop نمودن و صاف کردن ، اضافه کردن، حذف و ادغام لایه ،‌ زوم، پانینگ ، و چرخش بوم ،‌ رتوش بهتر پوست ، دندان و چشم و … در این فیلم های آموزشی توسط Deke McClelland آموزش داده می شوند .

erfan بازدید : 614 بهار 1391 نظرات (0)

 یکی از پیشرفته ترین نرم افزارهای میکس و مونتاژ فیلم در دنیا می باشد. این نرم افزار محصولی از شرکت مشهور Adobe است که در زمینه ساخت نرم افزارهای مالتی مدیا از شهرت جهانی برخوردار است. این برنامه به دلیل داشتن افکت های متنوع برای ساخت جلوه های ویژه بسیاری از فیلم های معروف دنیا مورد استفاده قرار میگیرد. در واقع بیشترین کاربرد این نرم افزار طراحی جلوهای ویژه است به طوری که اگر یک فیلمساز در قسمتی از فیلم خود به جلوه های ویژه نیاز داشته باشد قطعآ یکی از گزینه های او استفاده از این نرم افزار خواهد بود. همانطور که اشاره شد این برنامه دارای افکت های متنوعی است در واقع تنوع موضوعی افکت های این برنامه بی شمار است چرا که شما در هر زمینه ای که به افکت نیاز داشته باشید، این برنامه در آن زمینه لیستی از افکت های مختلف را در اختیار شما قرار می دهد. از کاربردهای دیگر این نرم افزار علاوه بر پروژه های فیلمسازی، میتوان به ساخت بازی های رایانه ای و همچنین ساخت انیمیشن های ۳ بعدی اشاره کرد که در این زمینه نیز این برنامه از ابزارهای بسیار خوبی برخوردار می باشد. جدید ترین نسخه این نرم افزار یعنی CS5.5 دستخوش تغییرات بسیار زیادی بوده که شامل بهبود عملکرد ابزارهای ویرایش و تدوین فیلم, اضافه شدن افکت های جدید و با کیفیت بسیار عالی, ابزارهای جدید ساخت بازی ها و انیمیشن های سه بعدی, سازگاری بهتر برنامه با سایر نرم افزاهای شرکت ادوب, اضافه شدن منوهای آماده جدید برای فیلم های با کیفیت DVD, افزایش و بهبود کیفیت افکت ها و فیلترها, اضافه شدن ابزارهای ویرایش جدید و … می باشد. کار با این نرم افزار برخلاف نرم افزارهای مشابه چندان پیچیده نیست زیرا ابزارها به شکلی ساده در اختیار کاربر قرار دارد به طوری که اگر شما برای اولین بار بخواهید با این برنامه کار کنید اصلآ در پیدا کردن ابزارهای مورد نظرتان دچار مشکل نمی شوید. در بخش ویرایش فیلم و کلیپ های ویدویی نیز این نرم افزار از ابزارهای حرفه ای برخوردار است به طوری که شما به راحتی میتوانید برای تدوین و مونتاژ یک فیلم از این نرم افزار استفاده کنید. لازم به ذکر است که ابزارهای ویرایش این نرم افزار تا حدی شبیه ابزارهای نرم افزار پریمر هستند که یکی دیگر محصولات شرکت ادوب در زمینه فیلمسازی می باشد. یکی دیگر از ویژگی هایی که در نسخه جدید این برنامه به چشم می خورد افزیش سرعت نصب و همچنین افزایش سرعت در محیط آن است به طوری که در مقایسه با نسخه های قدیمی سرعت کار در محیط برنامه چند برابر شده است.

 | قابل اجرا تنها برروی سیستم های ۶۴ بیتی |

      

 

m8188 بازدید : 486 بهار 1391 نظرات (0)

دانلود نرم افزار مدیریت قدرتمند رمزهای عبور با 1Password 1.0.9.291

 

مدیریت قدرتمند رمزهای عبور با 1Password 1.0.9.291


1Password برنامه ای راحت و قدرتمند برای مدیریت رمزهای عبور می باشد که برای شما راحتی و امنیت را به ارمغان می آورد . این نرم افزار قادر به پرکردن خودکار فرم های اینترنتی می باشد که رمزهای آن می توانند به صورت خودکار توسط نرم افزار ایجاد شوند که به هیچ وجه قابل حدس نباشند . رمزهای عبور شما شامل یوزر و پسورد سایت ها و فروم های اینترنتی ، حساب های بانکی و هرگونه رمز دیگری می توانند باشند که در دیتابیسی امن و رمزگذاری شده توسط نرم افزار محافظت می شوند . 1Password از اکثر مرورگرهای وب نظیر Safari, Camino, OmniWeb, DEVONagent, Firefox, Flock, Fluid و … پشتیبانی می کند و قادر به مدیریت رمزهای عبور این مرورگرها هستید.

 

.

Mohammad بازدید : 694 بهار 1391 نظرات (0)

MPC HomeCinema FULL 1.6.1.4244

 MPC HomeCinema FULL 1.6.1.4244

دارای یکی از بهترین مجموعه های کدک های رسانه ای ffdshow می باشد و در نتیجه می تواند اکثر فرمت های صوتی و تصویری را بدون نیاز به نصب کدک های خارجی پخش کند . قابلیت بازکردن و پخش DVD ،‌ پخش فایل های با کیفیت و H.264 ،‌سازگاری با نسل جدید کارت های گرافیک ،‌ سازگاری درست و کامل با مانیتور دوم ، پشتیبانی از زیرنویس های مختلف و … از برخی ویژگی های این برنامه مفید و رایگان می باشند که در 14 زبان مختلف ترجمه شده است . این پلیر شباهت های زیادی به Windows Media Player دارد که قابلیت های آن بسیار بیشتر است و در ویندوزهای XP ، ویستا و Se7en قابل استفاده می باشد.

 

 

Mohammad بازدید : 1080 بهار 1391 نظرات (0)

Adobe Photoshop CS6 13.0

Pre Release Updated 2012

Adobe Photoshop CS6

قابلیت های جدید افزوده شده در Adobe Photoshop CS6 13.0 :
- انجام برخی از ویرایش های ویدیویی نظیر تبدیل ویدیوها و تصاویر
- سوییچ کردن بین تصاویر با نتایجی دقیق تر از پیش به لطف ابزارهای طراحی جدید
- Smart Object ها هوشمندتر از پیش شده اند .
- بهبود شرایط برای کار با تصاویر پانوراما
- اضافه شدن ابزار طراحی جدید با نام Dynamic brush
- ادغام تصاویر ثابت گرفته شده از ویدیوها توسط DSLR-camera
- قابلیت کنترل کردن از طریق صدا ( بدون نیاز به ماوس و کیبورد )
- بهینه کردن تصاویر متناسب با مونیتور کاربر
- قابلیت ذخیره تصاویر ۱۶ بیتی در فرمت JPEG
- شبیه سازی کردن HDR با ابزار HDR-toning

Mohammad بازدید : 684 بهار 1391 نظرات (0)

Windows 8 Transformation Pack 4.0

Windows 8 Transformation Pack 4.0

یک پک زیبا و کامل برای تغییر چهره‌ی ویندوز های XP/Vista/7 می باشد که به راحتی با استفاده از این پک می توانید ظاهر ویندوز خود را بسیار شبیه ویندوز جدید 8 کنید. این تغییرات شامل بوت ، صفحه لوگین ، منوها ، تسکبار ، پس زمینه ها ، آیکون ها ، صداها ، نوار وظیفه و … می باشند که پس از نصب به صورت خودکار اعمال می شوند و در صورت عدم رضایت ، می توانید این پک را به صورت کامل حذف کنید و ویندوز خود را به حالت اولیه برگردانید.

 

برخی از ویژگی های این برنامه :

طراحی شده برای تمامی نسخه های ویندوز XP/Vista/7 از جمله نسخه های سرور

تغییر بوت ، صفحه لوگین ، منوها ، تسکبار ، پس زمینه ها ، آیکون ها و …

بازسازی و بروز رسانی ویندوز

فونت های اضافه شده Segoe از خانواده جدید فونت های ویندوز 8

بهبود چارچوب اصلاح فایل های سیستم

 

Mohammad بازدید : 748 بهار 1391 نظرات (0)

Collection TOEFL Softwares

جامع ترین بسته نرم افزار آموزشی TOFEL شامل 7 عنوان از معروف ترین نرم افزارها

 Collection TOEFL Softwares

 

تافل (به انگلیسی TOEFL و مخفف عبارت Test of English as a Foreign Language)، نام آزمونی است که میزان توانایی افراد را در زمینهٔ برقراری ارتباط به زبان انگلیسی در سطح دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی می‌سنجد. این آزمون توسط موسسه ای‌تی‌اس (ETS) در سه نوع کاغذی، کامپیوتری و اینترنتی برگزار می‌شود و در بیش از شش هزار موسسه از بیش از یکصدو سی کشور جهان مورد پذیرش قرار می‌گیرد. تافل اولین بار در سال ۱۹۶۴ برگزار شد و پس از آن تا کنون نزدیک به ۲۰ میلیون نفر در این آزمون شرکت کرده‌اند. برای دستیابی به این سطح و ورود به آزمون تافل باید تلاش زیاد و استمرار در تمرین داشت. ولی مهمترین نکته پس از راهیابی به این سطح، انتخاب منابع صحیح و سوالات امتحان های قبلی و ارتقاء سطح برای قبولی در این آزمون است. علاوه بر آن افرادی هستند که در نزدیکی و چندقدمی تافل هستند و قصد دارند درجه علمی و یادگیری خود را به این سطح نزدیک تر سازند. شیوه های مختلف و راه های متفاوتی برای آموزش از استادان مجرب و کمپانی های معتبر ارائه شده است و هریک می تواند نقش بسزایی در موفقیت شما داشته باشد. ولی کدام منابع علاوه بر آموزش خوب از لحاظ مالی برای شما به صرفه تر است؟ منبعی که هزینه های هنگفتی را برای آموزش نخواهد کدام است؟ آیا استفاده از این منبع اکتفا می کند؟ و بسیاری از سوال های دیگر که برای هر یادگیرنده ای پیش می آید. نرم افزارها و فیلم های آموزشی ارائه شده از شرکت های صاحب نام که هزینه های زیادی برای آن صرف شده است ولی با قیمت های بالایی در فروشگاه های اینترنتی به فروش می رسند. در این پست قصد داریم مجموعه ای بزرگ از این آموزش ها را به شما هدیه کنیم.

این مجموعه شامل 7 عنوان از بهترین نرم افزارهای موجود برای آموزش تافل برای مبتدی ها و حرفه ای ها که به طور کامل به سراغ بررسی نمونه سوالات، لغات و اصطلاحات رایج در امتحانات چندین ساله تافل رفته است. چنانچه که وقت زیادی برای آماده شدن برای امتحان ندارید با این بسته آموزشی در کمتر از مدت زمانی که در نظر گرفته اید می توانید به نتایج بهتری برسید. این مجموعه گلچینی از معروف ترین نرم افزارهای ارائه شده از کمپانی های مشهور هم چون Cambridge و Longman می باشد. در هریک از نرم افزارها با ارائه راهکارهای مناسبی همچون فیلم  و عکس های آموزشی، بازی و کتاب ها و متون ها  از هرجهت آزمون تافل را مورد بررسی قرار داده و آموزش های لازم به همراه ترفندهایی برای یادگیری سریع را در اختیار

شما قرار می دهد. 

 

Mohammad بازدید : 760 بهار 1391 نظرات (1)

رفع ایرادها و نواقص ویندوز

نرم افزار فوق العاده قدرتمدند در زمینه بهینه سازی ویندوز میباشد تا تـمامی نواقص و ایراد ها رفع کند. این نرم افزار کـوچو و کم حجم می تواند با اسـکن سیستم شما فایل های مخرب, بیهوده و… را شناسایی کرده و شما به تعمیر و یا حذف آنها برای بهینه سازی و افزایش سرعت ویندوز خود اقدام نمایید. ایسن نرم افزار کاربر را قادر میسازد تا با حذف فایل ها و تعمیر آن ها تمامی خطاها و اخطار های که یباعث کاهش سرعت, از کار افتادگی بخش ها و… را به طور کامل و بدون نقص بر طرف سازد.

PC Fix

 

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 768
  • کل نظرات : 222
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 2121
  • آی پی امروز : 214
  • آی پی دیروز : 360
  • بازدید امروز : 1,822
  • باردید دیروز : 3,900
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 14,751
  • بازدید ماه : 31,979
  • بازدید سال : 174,393
  • بازدید کلی : 1,697,712