loading...
دانلود یاب
Mohammad بازدید : 708 تابستان 1392 نظرات (0)

Joe Danger 2 عنوان یک بازی آرکید سراسر هیجان می باشد که پس از موفقیت هایی در Xbox برای کامپیوتر نیز منتشر شد . شما در این بازی در نقش یک بدلکار به نام جو هستید که در پی شکستن رکوردهای مختلف می باشد و در مکان های مختلف دنیا به مسابقه می پردازد . این مسیرها سرشار از موانع سخت و خطرناک هستند که برای عبور از آن ها می بایست حرکات های نمایشی انجام دهید . در ادامه می توانید تصاویری از محیط بازی به همراه لینک دانلود را مشاهده نمایید .

Mohammad بازدید : 770 پاییز 1391 نظرات (0)

Chicken Shoot 2 Edition 2012

دانلود بازی Chicken Shoot 2 Edition 2012

جزء قدیمی ترین بازی های کامپیوتری می باشد که تا کنون توانسته بسیاری از طرفداران خود را در بین بازی های بسیار بزرگ نگه دارد. نسخه های بسیاری از این بازی منشر شده است که هر کدام از آنها در محیط های مختلفی انجام می شود. و مراحل متعددی دارد. این بازی نیز از این قاعده بی بهره نیست. و با داشتن مراحل مختلف گیمر را ساعت ها مجبور به بازی می کنند. در این بازی فکر کردن لازم نیست و فقط باید مرغ ها را نشانه بگیرد.و بازدن انها امتیاز کسب کنید.و به مراحل بعدی سعود کنید. با کسب امتیازات بالاتر شما می توانید. در هنگام ورود به مراحل بعدی وسایل جانبی متعددی خریداری کنید که در نشانه روی شما و همچنین دقت شما تاثیر خواهند گذاشت. از دیگر نکات جالب بازی می توان به وجود تفنگ های مختلف اشاره داشت. شما می توانید نسخه ی معتبر این بازی را از وب سایت ایرانیان دانلود به صورت کاملا رایگان دریافت نمایید.

 

برخی از امکانات این بازی:

وجود سلاح های مختلف با طیف های متفاوت

حالت چندنفره ی بازی

امکان بازی آنلاین از اینترنت

دریافت جایزه های مختلف

وجود محیط سرگرم کنند و جالب درعین حال خنده دار

 

Mohammad بازدید : 624 تابستان 1391 نظرات (0)

Brave 2012

نسخه سالم و معتبر Reloaded + کرک

Brave 2012

از گذشته تا حالا داستان های حماسی از طرفداران زیادی برخوردار بوده و شرکت Walt Disney با دانستن این موضوع دست به ساخت بازی حماسی زده است. Brave نام جدیدترین بازی سوم شخص این شرکت می باشد. قبل از ساخت این بازی انیمیشن Brave نیز وارد بازارها شده بود. و از استقبال کم نظیری نیز مواجح شد. به همین دلیل Walt Disney تصمیم گرفت تا بازی Brave را بسازد. این بازی چند ماه پیش برای کنسول های XBOX،Will،PSP ساخته شده بود.اما برای کنسول های دستی هنوز منشر نشده بود. تا ساعاتی قبل که نسخه ی معتبر این بازی برای کنسول های دستی منتشر گردید. و تیم ایرانیان دانلود برای اولین بار در بین وب سایت های ایرانی این بازی را آماده ی دانلود شما عزیزان قرار داد. همان گونه که گفتیم داستان بازی مانند انیمیشن آن است. و شما در نقش دختری شجاع با مو های قرمز به نام Merida هستید که وارد سرزمین رویایی شده و در آن جا با حیوانات شرور و دیو ها به مبارزه می پردازد.

erfan بازدید : 651 تابستان 1391 نظرات (0)

.•● برای اولین بار در بین سایت های ایرانی ●•.

:: نسخه ی سالم  ::

این بار نیز با مجموعه ی کاملا از سری بازی های در خدمت شما عزیزان هستیم. همگی ما با بازی های angry birds آشنا هستیم و انها را چه در کامپیوتر و چه در گوشی های همراه بازی کرده ایم. تا به حال از این بازی زیبا چهار نسخه ی متفاوت وارد بازارها شده.که ما این بازی ها را که به ترتیب Angry Birds Classic HD، Angry Birds Rio HD،Angry Birds Seasons HD،Angry Birds Space HDمی باشد آماده ی دانلود نموده ایم. در این مجموعه بیش از 15 پرنده ی مختلف و جود دارد که مثل همیشه به دنبال خوک های مزاحم می روند و تخم های خود را از آنها می گیرند. برای نصب این بازی به سیستم انچنانی احتیاج نیست و می توان بر روی کامپیوتر های قدیمی نیز نصب کرد و بازی نمود.همچنین لازم به ذکر می باشد که تمامی مراحل این مجموعه به صورت کاملا HD  بوده و محیطی بسیار جالب و بی نظیری را به ارمغان می آورد.شما می توانید این مجموعه ی جالب را از وب به صورت کاملا رایگان دریافت نموده و لذت ببرید.

erfan بازدید : 1013 تابستان 1391 نظرات (0)

نمایشگاه سرگرمی های الکترونیکی سال ۲۰۱۲ که در بین مردم با نام E3 2012 معروف می باشد ، نام ۱۶امین دوره از نمایشگاه های سرگمی الکترونیکی می باشد که هر ساله برای کامپیوتر و بازی های رایانه ای به عنوان یک نمایش تجاری برگزار می شود. این نمایشگاه ، امسال از ۴ الی ۷ ژوئن دایر می باشد. در این نمایشگاه اکثر کمپانی های تولید کننده بازی های رایانه ای حضور دارند که بازی های در حال ساخت و آماده برای عرضه در بازار خود را به نمایش می گذارند. از جمله این کمپانی ها می توان به ۲K Games , Activision , Konami , Sony , Crytek , Electronic Arts , Microsoft , Namco Bandai , Nintendo , THQ , Ubisoft , Capcom و … اشاره نمود. تیم دانلودها قصد دارد تا تمامی این جشنواره را برای علاقه مندان به بازی های رایانه ای قرار دهد. هر روز در این پست ، همگام با پخش مراسم در جشنواره تمامی آپدیت های ویدیویی از این جشنواره به روز خواهد شد و شما می توانید آن ها را به صورت لینک مستقیم و با بهترین کیفیت ، به صورت رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

|مراسم شب اول ، ۴ ژوئن به پست افزوده شد|

Mohammad بازدید : 968 تابستان 1391 نظرات (0)

 2 Ice Age

حتما تا به حال انیمیشن عصریخبندان را دیده اید. این انیمیشن در بین ما ایرانیان از طرفداران بسیار زیادی برخورداری است. این بازی نیز از داستان بسیار جالبی برخوردار می باشد. و همانند انیمشن این بازی نیز داستان یکسانی دارد. داسنان این بازی از زمانی اتفاق می افتد که قهرمانان بازی متوجه ذوب شدن ناگهای یخ های می شوند و از خطری که در کمینشان است با خبر می شوند به همین دلیل تصمیم می گیرند تا تمام حیوانات را از این موضوع باخبر سازند و به طرف ماطق مرتفق بروند. بازی از گرافیک خوبی برخوردار است. از ویژگی های این بازی خوب می توان به شناکردن، استحمام کردن،حفاری و بسیاری دیگر نام برد. در این سفر شما با دشمنان زیادی رو به رو خواهید شد. که برای ناتمام کردن سفر شما دست به انجام هر کاری می زنند.اما در نهایت بعد از گذراندن مراحل مختلف و جذاب به کشتی ای خواهید رسید و از خطر جاری شدن سیلی که در کمینتان بود نجات خواهید یافت.

Mohammad بازدید : 652 بهار 1391 نظرات (0)

The Adventures Of Tintin: Secret Of The Unicorn 2012

بازیThe Adventures Of Tintin: Secret Of The Unicornجزو بازی های جدیدی است که در دسته اکشن و ماجرایی جای گرفته است و حتما داستان هایی از این شخصیت در کتاب ها دید یا شنیده ا ید.این بازی در همان ماه های اولیه فروش خود طرفداران بی شماری را جدب کرد. شرکت سازنده ی این بازی Ubisoft است که هرسال بازی های بسیار زیبایی را روانه ی بازار می کند. در این بازی شخصیت ها به دو زبان انگلیسی و روسی صحبت می کنند. شخصیت اصلی بازی تن تن جوانی است، که همه ما او را می شناسیم ودرکتاب ها و  فیلم های دیده ایم ونیاز به تعریف آن نیست. شما در این بازی در نقش تن تن هستید وبه همراه سگ باوفایتان به حدود 20کشور مختلف سفر می کنید و پرده از معماها سخت و پیچیده برمی دارید. درکل Tintin یک بازی زیبا و گرافیکی خوب است. طراحی انیمیشن های شخصیت های بازی با توجه به آن چیزی که در کتاب ها به چشم می خورد، در بازی دیده می شوند. از ویژگی های این بازی می توان به محیط کاملا ماجراجویانه و اکشن ،قابلیت بازی آنلان، قابلیت بازی دو نفره و ویژگی های منحصر به فرد هر شخص در این بازی نام برد. بازی فوق به عنوان یکی از برترین بازی های امسال می تواند باشد. گیم پلی عالی بازی ٬ داستان پردازی بسیار حرفه ای ٬ گرافیک قابل قبول همگی ویژگی هایی هستند که هر گیمر را برای بازی کردن این شاهکار مهیج به سمت خود می کشاند. همچنین شما در این بازی می توانید اشیاء را برداشته و به دشمنان خود پرتاب کنید. البته لازم به ذکر است که خشونت بازی به صورت کارتونی طراحی شده، اما به بازی هیجان خاصی میدهد

erfan بازدید : 661 بهار 1391 نظرات (0)

بازی Warlock: Master of the Arcane یکی از بازی های محبوب استراتژیکی می باشد که در دنیای فانتزی Ardania در حال جریان است . ماموریت شما در این بازی ساختن امپراطوری های بزرگ ، گسترش مرزهای تحت سلطه ، تحقیقات جدید در مورد سحر و جادو و غلبه بر دشمنان است . نیروهای شما می توانند شامل نیروهای ویژه احضار شده و موجودات وحشی باشند که قابلیت استفاده از سحر و جادو را نیز خواهید داشت . با استفاده از سیستم مدیریت نوآورانه بازی ، می بایست سربازان خود را مدیریت کنید و با استفاده از تاکنیک های جدید ، دشمنان خود را شکست بدهید و معابد خود را در سراسر دنیا برپا کنید .

erfan بازدید : 587 بهار 1391 نظرات (0)

 Max Payne 3 بازی مکس پین پس از ۱۲ سال دوری بازگشته است و روایتگری داستانی نو و جذاب می باشد . داستان درباره کارآگاهی بازنشته‌است که در دنیایی آشفته و مملو از فساد و خشونت شدید زندگی می‌کند. زمان بازی ۱۲ سال بعد از داستان مکس پین ۲ در سائوپائولو برزیل اتفاق می‌افتد. در این بازی توسط یکی از دوستانتان به شما پیشنهاد کار میدهد و به عنوان یک محافظ برای یک برزیلی کار می کنید … و از آن پس اتفاقات جالبی برایتان در بازی پیش می آید در این بازی مکس روی به مسکن و مشروب خوری آورده و طی اتفاقاتی که برایش بوجود می آید باعث میشود موهای سرش را از ته بزند. درست است که Max Payne یک شوتر سوم شخصص به حساب میامد اما از نظر تمامی منتقدان,Max Payne یک فیلم نوآور در صنعت گیم بود تا یک بازی معمولی و سرگرم کننده.سازندگان در خلق این اثر تمامی المان های یک فیلم نوآور را رعایت کرده بودند.غم,غصه,خشونت,گناه,سیاهی,پوچی,تباهی,تاریکی و از همه مهم تر یک مرد سقوط کرده همه و همه فاکتورهای نوآوری بودند که به Max Payne 1&2 تزریق شده بود.خود فضای نیویورک,کوچه های تنگ و باریک,فضاهای تیره با نورپردازی سیاه و کدر و و برف سنگینی که سردی و بی روحی و را بر فضای کل شهر حاکم ساخته بود قویترین عامل در تحقق این هدف سازندگان به شمار میرفت.از آنجایی که در Max Payne 3 لوکیشن بازی از نیویورک به سائوپائلو برزیل تغییر کرده و حالا برف و سکوت شب جای خود را به آفتاب سوزان و گرمای روز داده لذا این واهمه وجود دارد که سازندگان نتوانند آن حس و حال خاص نوآور Max Payneهای ۱&2 را در Max Payne 3 نیز پیاده کنند .

| نسخه معتبر و نهایی XPG برای اولین بار در میان وبسایت های ایرانی |

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

 

                    

 

     

erfan بازدید : 869 بهار 1391 نظرات (0)

بازی Sniper Elite V2 در ادامه‌ی نسخه یک این بازی ساخته شده است . این بازی برای اولین بازی در سال ۲۰۰۵ روانه ی دنیای گیم شد و به جرات می توان گفت یکی از بهترین بازی مرتبط با جنگ جهانی دوم است . گیم پلی بازی همانند سایر بازی های تیراندازی مثل COD نیست ، در این بازی می بایست با مهارت، صبر و حیله برای رسیدن به ماموریت اقدام کنید تا شناسایی نشوید . شاید در اولین نگاه ، کار صبر و مخفی شدن ، سخت و کسل کننده به نظر برسد ولی با محیط های زیبای این بازی ، این کار لذت بخش خواهد بود . بازی در برلین در حال جریان است جایی که نبرد آلمان و روسیه به حد نهایی خود رسیده است . با استفاده از یک مینی نقشه ، می توانید مکان دقیق دشمنان خود را مشاهده کنید تا برای یافتن یک مکان ایده آل برای مخفی شدن اقدام کنید . تمام پارامترها نظیر فاصله ، راه دید ، قسمت نشانه گیری شده ، اسلحه و … در موفقیت شما دخیل هستند . این بازی برای سه پلتفرم PC ، PS3 و ایکس باکس ۳۶۰ منتشر شده است. شما هم اکنون می توانید نسخه PC این بازی را برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی با لینک مستقیم و کاملا رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید. .

erfan بازدید : 713 بهار 1391 نظرات (0)

بازی Sniper Elite V2 در ادامه‌ی نسخه یک این بازی ساخته شده است . این بازی برای اولین بازی در سال ۲۰۰۵ روانه ی دنیای گیم شد و به جرات می توان گفت یکی از بهترین بازی مرتبط با جنگ جهانی دوم است . گیم پلی بازی همانند سایر بازی های تیراندازی مثل COD نیست ، در این بازی می بایست با مهارت، صبر و حیله برای رسیدن به ماموریت اقدام کنید تا شناسایی نشوید . شاید در اولین نگاه ، کار صبر و مخفی شدن ، سخت و کسل کننده به نظر برسد ولی با محیط های زیبای این بازی ، این کار لذت بخش خواهد بود . بازی در برلین در حال جریان است جایی که نبرد آلمان و روسیه به حد نهایی خود رسیده است . با استفاده از یک مینی نقشه ، می توانید مکان دقیق دشمنان خود را مشاهده کنید تا برای یافتن یک مکان ایده آل برای مخفی شدن اقدام کنید . تمام پارامترها نظیر فاصله ، راه دید ، قسمت نشانه گیری شده ، اسلحه و … در موفقیت شما دخیل هستند . این بازی برای سه پلتفرم PC ، PS3 و ایکس باکس ۳۶۰ منتشر شده است که هم اکنو نسخه ی XBOX360 آن از سایت دانلودها قابل دریافت می باشد .

| نسخه معتبر و نهایی COMPLEX برای اولین بار در میان وبسایت های ایرانی |

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

erfan بازدید : 542 بهار 1391 نظرات (0)

بازی Risen 2 برمبنای تکنیکی متفاوت ، با امکاناتی گسترده ، داستان و شخصیت های جدیدی درپی موفقیت نسخه محبوب پیشین خود در سبک RPG بازمی گردد .سال ها بعد از پایان داستان سری اول این بازی، تیتان های خشمگین دنیا را به ویرانی کشانده و زندگی انسان ها را در معرض انقراض قرار داده اند. متعاقبا ، مخلوقات عظیم الجثه نیز از اعماق آب دریاها برخواسته اند و به تمام مناطق ساحلی حمله کرده اند.قهرمان ما، هم اکنون عضوی مذهبی است که برای کشف چگونگی توقف آشوبی که توسط این موجودات ایجاد شده است، مامور شده است. ماموریت او با شایعاتی مبنی بر اینکه دزدان دریایی تنها کسانی هستند که روش رهایی همیشگی از شر این موجودات عظیم الجثه را می دانند، آغاز می شود. این دزدان دریایی می دانند که چطور باید از شر این موجودات و محدوده خطر آنها خلاص شد. تم بازی کاملا جدید و بر اساس سبک دزدان دریایی است. Risen 2: Dark Waters توانسته مکانیک گیم پلی RPG کلاسیک و محبوب Risen اصلی را با یک تم جدید و تم جزیره های محلی ترکیب کند. این بازی امکانات بسیار برتر و تاثیر گذارتری نسبت به نسخه اول دارد. Risen 2: Dark Waters ضمن حفظ تمامی ویژگی های خوب نسخه قبلی ، این امکان را برای بازیکنان فراهم کرده که در چالش های مختلف بر اساس تصمیم خودشان دنیای بازی را شکل دهند. این انتخاب ها می تواند مسیرهای جدید، امکانات و مهارت های مختلفی را برای شخصیت اصلی باز گشاید. شما از هم اکنون می توانید نسخه نهایی SKIDROW این بازی بسیار زیبا را به صورت رایگان و با لینک مستقیم برای اولین بار از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

Mohammad بازدید : 755 بهار 1391 نظرات (0)

دانلود بازی جدید و جذاب AngryBrids Space 1.0.2 برای PC

AngryBrids Space

این بار جـنگ بین شما و خوک های چندش آور به قدری افزایش پیدا کرده که کار به کهکشان راه شیری راه پیدا کرده این بازی که در کهکشان اتفاق می افتد دارای 600 مرحله و 50 مرحله ی مخفی میباشد همچنین شما در بین بازی با پندگان جدیدی که نیروهای فضایی و فوق قدرتمند دارند آشنا شده و آنها را به گرو عصبانی خود ملحق میکنید و با عصبانیت و هیجان هرچه تمام تر به جنگ با خوک ها و گرفتن تخم مرغ های خود از آنها میکنید. در این نسخه شما به دلیل دارا بودن قدرت های مختلف و جدید که در دست دارید خیلی ساده تر میتوانید به خـوک ها حمله کرده ونیمه ای از قدرت خود را به آن های نشان دهید.

Mohammad بازدید : 691 1390 نظرات (0)

Mass Effect 3

Mass Effect 3

 

 

تنها امید بشر فرمانده شپرد است و او به همراه یارانش می خواهد برای همیشه کهکشان را از وجود Reaper ها پاک کند. پس از عرضه یکی از بهترین بازی های سال پیش، استودیوی BioWare دوباره آماده شده تا سومین نسخه از عنوان محبوب Mass Effect را عرضه کند. اینبار Reaperها به کره زمین حمله کردند و در حالیکه هیچ امیدی به نجات این سیاره نیست، فرمانده شپرد (Shepard) از راه می رسد و قصد نجات زمین را دارد. این شماره، بزرگترین نسخه از سری Mass Effect است که داستان بسیار جذابی هم دارد. نمایش بازی از جایی آغاز می شود که فرمانده شپرد قصد دارد هسته اصلی یک پایگاه را از بین ببرد. او با کنار زدن سپر دفاعی روی این هسته، به نیروهای کمکی خود فرمان می دهد که از طریق نیروی هوایی، این هسته را از بین ببرند. پس از یک انفجار بزرگ، شپرد از بالای سکو به پایین پرتاب می شود. ناگهان صدایی مهیب شنیده می شود و ما یک هیولای بسیار بزرگ فلزی را مشاهده می کنیم که از مرکز انفجار بلند می شود و در همین راستا Reaperها حمله می کنند. شپرد تصمیم می گیرد تا نیروهای خود را به عقب ببرد. در حالیکه به سمت دشمنان شلیک می کند، افراد گروه هم وی را همیاری می کنند. همه افراد سوار یک هاورکرافت می شوند و در حالیکه شپرد پشت یک Machine Gun نشسته، در حال فرار کردن از دست ربات غول پیکر هستند. ربات با سرعت آن ها را تعقیب می کند و شپرد در حال تیراندازی است. نکته بارزی که در این صحنه مشاهده می کنیم، گرافیک زیبای بازی است. BioWare اینبار توانسته سیاره مادری ما را به بهترین شکل طراحی کند و ما طبیعت آشنای زمین را مشاهده می کنیم. خورشید از دور دست می تابد و بازتاب نور آن از پشت ربات غول پیکر، بسیار زیبا است. طراحی شخصیت ها هم خیلی بهتر از قبل شده است. پس از یک تعقیب و گریز نفس گیر، ربات آتش می گیرد و از پا درمی آید. در حالیکه سکوت همه جا را فرا گرفته و همه چیز تمام شده به نظر می رسد، ربات دوباره با صدای تیری از جای خود بلند شده و دوباره تعقیب آغاز می شود. سکانس بعدی، به منطقه ای سبز با آبشارهای زیبا می رود که یک پایگاه بزرگ در وسط آن است. شپرد و هم تیمی هایش وارد آنجا می شوند و در این لحظه، Reaperها به پایگاه حمله می کنند. اکشن بازی همچنان همان سبک لذت بخش قبل را دارد. تیراندازی و سنگر گیری بسیار جذاب و لذت بخش است. بازی هیجان انگیز را پیش رو دارید. همینطور که سفینه های دشمن در اطراف فرود می آیند، شپرد با هم تیمی های خود همچنان پیش می رود. هوش مصنوعی دشمنان بسیار عالی کار شده است. آن ها به موقع سنگر گیری می کنند، از جلوی گلوله ها جاخالی می دهند و خود را هیچ وقت در تیررس شما بدون سنگر و پوشش رها نمی کنند. دست راست شپرد یک تیغه بسیار تیز دارد که در نبردهای نزدیک ظاهر می شود و شما می توانید با یک ضربه آن، دشمن را از پا درآورید. راوی نمایش، نحوه کارکرد این تیغه را توضیح می دهد و اشاره می کند که سیستم انتخاب اسلحه بازی همچنان مثل قبل بصورت دایره ای است. در قسمت Power Wheel هم می توانید به نیروهای خود فرمان دهید که به کجا بروند و در چه مکانی سنگر گیری کنند.

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 768
  • کل نظرات : 222
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 2121
  • آی پی امروز : 232
  • آی پی دیروز : 360
  • بازدید امروز : 2,050
  • باردید دیروز : 3,900
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 14,979
  • بازدید ماه : 32,207
  • بازدید سال : 174,621
  • بازدید کلی : 1,697,940