loading...
دانلود یاب
Mohammad بازدید : 1067 تابستان 1392 نظرات (2)

 


                       دانلود نرم افزار ویرایش عکس Focus Photoeditor 6.5.5.0

دانلود نرم افزار ویرایش عکس Focus Photoeditor 6.5.5.0

Focus Photoeditor 6.5.5.0 نرم افزاری حرفه ای برای ویرایش و رتوش حرفه ای تصاویر می باشد. با استفاده از این نرم افزار شما قادر خواهید بود به راحتی عکس های خود را ویرایش کرده و تغییرات مورد نظر خود را بر روی انها اعمال کنید ، شما میتوانید از تصاویر خود آلبوم های زیبا ساخته و انهارا به خوشترین لحظات تبدیل نمائید. علاوه بر این قابلیت ها شما میتوایند بر روی تصاویر دیجیتالی نیز کار کنید و انها را نیز ویرایش نمائید یا حتی دیگر تصاویر خود را به دیجیتالی تبدیل نمائید. محیط کاربری این نرم افزار به گونه ای می باشد که افراد حرفه ای یا مبدتی به آسانی میتوانند با ان اشنا شده و کار های خود را شروع نمایند. از جمله قابلیت های این نرم افزار رتوش تصاویر ، امکان افزودن افکت به تصاویر ، قابلیت ویرایش تصاویر دیجیتالی ، امکان طراحی کاور و لوگو ، برش خودکار تصاویر و ... می باشد. هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از وب سایت میهن دانلود دریافت نمائید.

Mohammad بازدید : 923 تابستان 1392 نظرات (0)

 دانلود نرم افزار اجرای برنامه ها و بازی های اندرویدی در ویندوز  YouWave for Android 4.1.2

 دانلود نرم افزار اجرای برنامه ها و بازی های اندرویدی در ویندوز  YouWave for Android 4.1.2

  

نسخه جدید نرم افزار اجرای برنامه ها و بازی های اندروید در ویندوز منتشر شد!

YouWave for Android 4.1.2

 

نرم افزار YouWave for Android میتواند سیستم عامل اندروید را شبیه سازی کرده و برنامه و بازی های اندروید را در کامپیوتر و تحت سیستم عامل ویندوز اجرا کند.

 

با استفاده از نرم افزار YouWave میتوانید برنامه های اندرویدی مورد نظر خود را قبل از نصب در موبایل، روی کامپیوترتان تست کنید. و یا اگر موبایل اندرویدی ندارید ولی میخواهید یک بازی یا یک برنامه اندروید را اجرا کنید، میتوانید از این نرم افزار کمک بگیرید.

 

با نصب YouWave ، محیطی شبیه به یک گوشی اندرویدی در اختیار شما قرار میگیرد که دارای سیستم عامل Android 4.0.4 میباشد و امکان نصب تمام Application هایی که با این نسخه سازگاری داشته باشند را به شما میدهد.

 

Mohammad بازدید : 776 پاییز 1391 نظرات (0)

حرفه ای ترین نرم افزار ویرایش فایلهای ویدیویی Adobe Premiere Pro CS6 6.0.2 LS7

Adobe Premiere Pro CS6 6.0.2 LS7

یک نرم افزار فوق حرفه ای ترکیبی از ابزار های باورنکردنی برای کار با فایلهای مالتی مدیا است.کارایی این نرم افزار شگفت انگیز است.ویژگی های جدید گنجانده شده در این نرم افزار  فوق العاده خلاق است. از جمله این ویژگی ها  تثبیت کننده تارب برای فیلم ها، جدول زمانی پویایی فیلم، گسترش دامنه ی کاری multicam ، لایه های قابل تنظیم، و … ترکیبی از عملکرد های  باور نکردنی اسن نرم افزار است.پریمیر پرو یک نرم‌افزار ویرایش ویدئو از شرکت ادوبی است. این محصول بخشی از Adobe Production Studio می‌باشد و یک مجموعه، از نرم‌افزارهای شنیداری و دیداری دیجیتال است.پریمیر پرو سخت‌افزارها و نرم‌افزارهایی را به همراه دارد و در بیشتر موارد به عنوان یک بسته به نام OEM به همراه کارت‌های ویرایش ویدئویی مانند Matrox RT.X۲ همراه است.پریمیر پرو یک نسخه دوباره نوشته شده از نرم‌افزار Adobe Premiere می‌باشد که در سال ۲۰۰۳ منتشر شد و از زمانیکه دوباره نوشته شد توسط صنعت فیلم و ویدئو مورد قبول واقع شده است.از این نرم‌افزار در فیلم‌های بسیاری از قبیل Dust To Glory به کارگردانی دانا براون و بازگشت سوپر من۲ به کار رفته‌ است.

 

ویژگی های این نرم افزار :

میانبرهای صفحه کلید اختصاصی نرم افزار

قابلیت تفکیک صدا از تصویر

رندر پیش نمایش فایل مورد استفاده در هنگام راه اندازی مجدد نرم افزار

پخش صوتی برای چند فایل

راه حل جدیدی برای فایل های QuickTime groiwng

وارد کردن فایل های QuickTime

بهبود عملکرد و ثبات های مختلف برای پردازش CUDA و OpenCL

منطبق با ویندوز های 8 ، 7 ، ویستا و..

و…

 

Mohammad بازدید : 556 پاییز 1391 نظرات (0)

فیلمبرداری پیشرفته از صفحه ی مانیتور با Techsmith Snagit 11.0.1

فیلمبرداری پیشرفته از صفحه ی مانیتور با Techsmith Snagit 11.0.1

یک برنامه ی کاربردی است که توسط آن قادر به برداشت تصویر از صفحه ی مانیتور خود هستید.می توانید محدوده ی خاصی را به نرم افزارارائه نموده و از آن قسمت فیلم برداری و یا عکسبرداری نمایید.توسط این نرم افزار قادربه عکس برداری و یا فیلمبرداری از نرم افزار های و یا بازی هایی که از Direct X, DirectDraw  و Direct 3D استفاده می کنند را دارید .Built-in editor به شما این اجازه را می دهد تا بر روی عکس های برداشت شده “توضیحات ” ، ” چیزی برای تاکید کردن ” ،”قرار دادن عکس و یا کلیپ آرت دیگر ” ،” قرار دادن متن ” و.. داشته باشید.این نرم افزار همچنین قابلیت انطباق با سایر نرم افزار جهت ایجاد فایل های آموزشی را دارد و می توانید دکمه های کیبورد را به عنوان دستور العمل های مختلف برای این نرم افزار تعیین نمایید.

 

ویژگی های این نرم افزار :

دارای پلاگین های متنوع برای فایرفاکس و اینترنت اکسپلورر

منطبق با نرم افزار های Microsoft Word, PowerPoint, Excel, Microsoft Outlook و Adobe FrameMaker

مدیریت برنامه با استفاده از کد های Visual Basic Script

مدیریت برنامه با استفاده از Visual C + +

افزودن و ویرایش تصاویر و ویدیو ها

قرار دادن عکس و یا کلیپ آرت دیگر

تعیین محدوده ی عکسبرداری و یا فیلم برداری

و…

 

Mohammad بازدید : 1150 پاییز 1391 نظرات (0)

PC Optimizer Pro 6.4.2.4

بهینه سازی سیستم با PC Optimizer Pro 6.4.2.4

عنوان نرم افزار فوق العاده کاربردی ای است که می توان روی آن حساب ویژه ای باز کرد. این نرم افزار باعث می شود کامپیوتر شما در اجرا سریعتر باشد و از دان شدن ویندوز جلوگیری نماید.خطاهای رجیستری، پاک کردن آنها یکی دیگر از وظایف این نرم افزاراست.تعمیر و نگهداری و بهینه سازی خودکار سیستم آن هم با یک رابط کاربری بی نظیر شما را تا بی نهایت ها همراهی می کند..برای صرفه جویی در فضای دیسک با ارزش شما و جلوگیری از قفل شدن سیستم این نرم افزار یکی از بهترین گزینه های موجود است.

 

برخی از ویژگی های این برنامه:

اسکن رجیستری ویندوز برای پیدا کردن و رفع هر گونه اطلاعات نادرست یا منسوخ

محافظت از حریم خصوصی رایانه ی شخصی شما با تمیز کردن تمام آهنگ های اینترنتی و فعالیت های کامپیوتری شما

حذف برنامه از سیستم شما

کنترل برنامه ها در هنگام راه اندازی سیستم

پشتیبان گیری تمام اطلاعات و فایل های حیاتی شما

و…

 

Mohammad بازدید : 582 پاییز 1391 نظرات (0)

مجموعه نرم افزار های آیفون و آیپد

مجموعه نرم افزار های آیفون و آیپد

 نرم افزار های موجود در این پک بهترین ها هستند و به نوعی همه گلچین شده اند.

 

Mohammad بازدید : 568 تابستان 1391 نظرات (0)

یک نرم افزار امنیتی تمام خودکاراست که سیستم شما را در برابر ویروس ها و جاسوس افزارها حفظ می نماید

 Norton 360 Premier Edition 6.0 19.8.0.14

نورتون 360 شامل: آنتی ویروس، ضد جاسوسی، دیوار آتش، پشتیبان گیری از داده ها و سیستم تنظیم داده ها است.نورتون 360 یکی از بهترین پکیج های محافظتی از انواع رایانه های شخصی و خانگی می باشد که شامل آنتی ویروس ، spyware ، دیوار آتش، پشتیبان گیری از داده ها و تنظیم سیستم است . برای نظارت برفعالیت های آنلاین ، نورتون دارای 4 حالت مختلف از محافظت است که با بالابردن درجه محافظت ، نرم افزار به صورت دقیق تری فعالیت های شما را آنالیز می کند . این قابلیت را دارد تا به صور خودکار از تمام فایلها و اسناد مهم شما نسخه بک اپ بگیرد و آن ها را حافظه های جانبی و یا خود هارد ذخیره کند و یا اینکه به صورت آنلاین آن ها را برروی سرورهای نورتون ذخیره نمایید.

 

برخی از ویژگی های این برنامه:

حفاظت در برابر Botnet
نورتون وب سایت ایمن ™
امنیت شبکه
پشتیبان گیری خودکار و بازیابی آن
اسکن و شناسایی انواع برنامه های مخرب
فایروال قدرتمند و پیشرفته با امکانات فراوا
قابلیت اسکن سریع تمام اطلاعات هارد
امکان ذخیره و استفاده خودکار انواع اطلاعات لوگین درسایت ها
قابلیت امن سازی فعالیت های آنلاین و مرورگر
گرفتن خودکار بک آپ و بازیابی سریع و آسان آن
قابلیت بروزرسانی به صورت خودکار و دستی
موتور اسکن سریع و پیشرفته برای شناسایی برنامه های مخرب


Mohammad بازدید : 612 تابستان 1391 نظرات (0)

این برنامه همانگونه که از نامش پیداست ، برنامه ای مفید برای انتقال انواع فایل های موسیقی ، فیلم ، بازی و هر فایل دیگری بین گوشی های آیفون و کامپیوتر می باشد که علاوه برانتقال فایل ، قابلیت همگام سازی آیفون و PC را نیز دارید . این برنامه دارای قابلیت های دیگری همچون پشتیبان گیری مطالب آیفون به کامپیوتر ، پشتیبانی از چندین دستگاه IOS ،‌سازگاری با iPhone 4, CDMA iPhone 4, iPhone 4S, iOS 4.2, iOS 4.3, iOS 5, iPod touch 4 ، انتقال پخش با iTunes به طور مستقیم و … از سایر ویژگی های این نرم افزار می باشد که برای دارندگان گوشی های iOS بخصوص آیفون ، بسیار مفید است.

 Xilisoft iPhone Magic Platinum 5.4.1.20120803

 

برخی از ویژگی های این برنامه :

سازگاری با انواع دستگاه های iOS

پشتیبانی از چندین دستگاه IOS به طور همزمان

حالت های متعدد برای موسیقی، فیلم، عکس، و غیره

مدیریت تصاویر با ایجاد و ویرایش آلبوم عکس

صادرات فایل ها از کامپیوتر به آیفون

هماهنگی موسیقی آی فون با کتابخانه iTunes

و …

 

Mohammad بازدید : 688 تابستان 1391 نظرات (1)

Active File Recovery 9.0.4

ابزاری مناسب و قدرتمند برای بازگردانی فایل های از دست رفته شما (ریکاوری) می باشد.این نرم افزار با استفاده از تکنولوژی DiskScan استفاده می کند که با استفاده از آن می توانید فایل های از دست رفته ، فرمت شده و به صورت تصادفی پاک شده را به آسانی بازگردانی کنید.این برنامه قدرتمند می تواند ظرف فقط چند دقیقه اسکن دیسک سخت های شما ، به شما بگوید که چه فایل هایی قابل بازیابی است.هم چنین می تواند به طور حرفه ای فایل های حذف شده درون فلش ها و مموری را بازیابی کنید.

پشتیبانی کامل از FAT12, FAT16, FAT32, NTFS, NTFS5, NTFS+EFS

پشتیبانی از ویندوز های Windows 98 / ME / NT / 2000 / XP / XP Professional x64/ XP Home x64 / 2003 Server x64 / Vista

پشتیبانی از سخت افزار های IDE / ATA / SCSI

پشتیبانی از تمامی کارت های حافظه ، فلش ها و…

جستجوی پیشرفته فایل های حذف شده

محیط ساده و کاربر پسند


Mohammad بازدید : 438 تابستان 1391 نظرات (0)

Evaer Video Recorder for Skype

نرم افزار Evaer Video Recorder for Skype 1.2.8.15 ، یک نرم افزار جدید برای ذخیره تماس های صوتی و تصویری از Skype می باشد.Skype امروزه گسترش فراوانی در همه ی عرصه های گفتگویی در جهان از جمله گفتگوهای صوتی و تصویری ، کنفرانس ها ، پادکست ها و یا گفتگوهای خانوادگی داشته و عده ی عظیمی از مردم سراسر جهان از این نرم افزار استفاده می کنند.گاهی پیش می آید که شما بخواهید ویدئو های گفتگو شده را در کامپیوتر خود ذخیره کرده و بعدا آن را مورد استفاده قرار دهید.خود Skype این امکان را فراهم نکرده است،شما می توانید با استفاده از این نرم افزار به راحتی گفتگو های خود را ذخیره کنید.همچنین این نرم افزار در این زمینه امکانات خوبی را نیز برای شما فراهم آورده است،همانند ذخیزه گفتگو ها به دو فرمت صوتی / تصویری ، MP3 و FlV ، فشرده سازی ویدئو ها ، ذخیره گفتگو های گروهی و … اشاره کرد

Mohammad بازدید : 487 تابستان 1391 نظرات (0)

Quick Heal Total Security 2012

Quick Heal Total Security 2012 13.00 6.0.0.1 ، یک بسته امنیتی قدرتمند برای سیستم شما می باشد.این نرم افزار سبک و قوی ، یک سپر دفاعی قدرتمند در برابر انواع ویروس ها ، تروجان ، مالور ها ، کرم ها و انواع بد افزار ها می باشد.که شما با استفاده از آنمی توانید به راحتی در دنیای اینترنت ، اوقات خود را سپری کنید و به خرید اینترنتی ، بانکداری اینترنتی و دیگر اموری که نیار با امنیت بالا دارد بپردازید.همچنین با استفاده از قابلیت اختصاصی DNAScan خود آنتی ویروس کوییک هیل ، سایت های هرزنامه و مخرب را مسدود کرده و از انتقال ویروس ها از طریق این سایت مانع می شود.همچنین این نرم افزار بسیار کم از منابع سیستم شما استفاده می کند و مانع این می شود که سرعت سیستم شما کاهش یابد

Mohammad بازدید : 515 تابستان 1391 نظرات (0)

Studio Lab 1.1.0

تا به حال دنبال نرم افزاری بوده اید که تصاویر شما را به یک اثر هنری و جذاب تبدیل کنید ما Studio Labرا به شما پیشنهاد میکنیم. این اپیلکشن حرفه ای به صوری طراحی شده که کاربردی آسان را برای کاربر به عمل آورد. این نرم افزار قادر است تا با دوربین داخلی خود و افکت های بسیار متنوع به شما امکان دهد تا به خلق یک اثر بپردازید. از ویژگی های این نرم افزار میتوان به دارا بودن انواع فریم های مختلف متنوع اشاره نمود. این نرم افزار قابل نصب بر روی گوشی های آندرویدی با ورژن های 2,2 و بالاتر قابل نصب میباشد.

Mohammad بازدید : 512 تابستان 1391 نظرات (0)

Artlantis Studio

نرم افزار قدرتمند Artlantis Studio 4.1 یک نرم افزار بسیار عالی برای طراحی ٣ بعدی اشیاء و اشکال می باشد. این نرم افزار ، کاربرد بسیار فراوانی در عرصه معماری و ساختمان پیدا کرداست. با استفاده از آن می توانید نما های ساختمان خود را که قبلا با نقشه و ترسیمات رسم کرده اید به طور سه بعدی به نمایش بگذارید.این نرم افزار نیز توانایی و ویژگی های فراوانی از جمله طراحی ساختمان ها و نقشه آنها،شبیه سازی مناظر طبیعی برای نما های طراحی شده ی ساختمان ،تنظیم رزولوشن و … را دارا می باشد.

m8188 بازدید : 641 تابستان 1391 نظرات (0)

دانلود نسخه آزمایشی آنتی ویروس Eset Nod32 & Smart Security v6 Beta

امورزه با گسترش حملات اینترنتی ، و اتفاقات مختلف امنیتی ، کاربران دغدغه هایی پیدا می کنند که نیاز به امنیت اولین چیزی است که خواسته آنها می باشد.برای حفظ امنیت سیستم در برابر حملات شما نیاز به ابزارهایی دارید که بروز و قدرتمند باشند.
نود 32 یکی از نرم افزار قدرتمند امنیتی است که با عرضه نسل 6 از آنتی ویروس قدرتمند خود توانسته است قدرت خود را بیش از پیش به رخ رقبای خویش بکشید.
این نرم افزار به شما کمک می کند تا با استفاده از لایه های امنیتی قدرتمند خویش سیستمتان را در برابر انواع حملات محافظت کرده و خیالی آسود در برابر آنها داشته باشید.در این نسخه از تکنولوژی جالب و بی نظیری به نام ضد سرقت استفاده شده است که سیستم شما را علاوه بر محافظت در برابر  ویروس ها ، کرمها ، جاسوس افزارها و بد افزارها ، در برابر سرقت نیز محافظت کرده و یک امنیت بی  نظیر را برای شما به ارمغان بیاورد.
این نرم افزار استثنایی در اصطلاح آل این وان یا همه چیز در یک می باشد که دیگر شما را از وجود نرم افزار های مختلف برای حفظ امنیت بی نیاز می کند.
باورکردنی نیست اگر بدانید که این نسخه از نود 32 در صورت سرقت لپ تاپ یا کامپیوتر شما به راحتی می تواند در اولین اتصال اینترنتی لپ تاپ شما را به لپ تاپ دزدیده شده برساند !
مطمئنا این امکان یک تمایز باورنکردنی بین سایر آنتی ویروس ها می باشد و نود را به اوج خواهد رساند.شما می توانید بعد از نصب این نسخه از نود 32 به پرتال شرکت است مراجعه کرده و نرم افزار را با لپ تاپ یا کامپیوتری که روی آن نود را نصب کرده اید را ثبت کنید تا بتوانید از محل دقیق لپ تاپ روی نقشه با خبر گردید.
اگر لپ تاپ یا سیستم شما دزدیده شد یا گم کردید این امکان به شما کمک می کند تا بتوانید با اتصال به سایت رسمی این شرکت به راحتی سیستم خود را پیدا کنید.

تعداد صفحات : 7

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 768
  • کل نظرات : 222
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 2121
  • آی پی امروز : 222
  • آی پی دیروز : 360
  • بازدید امروز : 1,951
  • باردید دیروز : 3,900
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 14,880
  • بازدید ماه : 32,108
  • بازدید سال : 174,522
  • بازدید کلی : 1,697,841