loading...
دانلود یاب
Mohammad بازدید : 609 پاییز 1391 نظرات (0)

مستند کریستیانو رونالدو تا این جای داستان

Cristiano Ronaldo – The Story So Far

نام : کریستیانو رونالدو: تا این جای داستان Cristiano Ronaldo: The Story So Far
ژانر : مستند
کیفیت : TVRip – خوب
فرمت : AVI
رزولیشن : 352×624
مدت زمان : 46 دقیقه
زبان : انگلیسی
زیر نویس فارسی : یافت نشد
خلاصه داستان : این یک فیلم ویدئوی 46 دقیقه ای درباره ی زندگی نامه کریستیانو رونالدوی بزرگ است. این ویدئو درباره نخستین سال های بازیکنی او در آندورینا، عزیمتش به باشگاه های دیپورتیو ناسیونال CD Nacional ، اسپورتینگ و منچستر یونایتد صحبت می کند. در این ویدئو از اعضای خانواده او گرفته تا مربیانش صحبت می کنند، و کلیپ های زیادی از سال هایی که در منچستر یونایتد به سر برده نشان داده می شود. 

erfan بازدید : 696 1390 نظرات (0)

تیم فوتبال منچستردر هفته ی سوم لیگ برتر انگلیس موفق شد شاگردان آرسن ونگر را با نتیجه ی عجیب 8-2 شکست دهد.
این دیدار که در ورزشگاه اولدترافورد و به قضاوت هاوارد وب و در حضور بیش از 74هزار تماشاگر برگذار شد،10 گل در بر داشت که سهم شیاطین سرخ 8 و توپچی های لندن 2 گل بود.
در این بازی ابتدا دنی ولبک در دقیقه ی22 برای منچستر گل زنی کرد.در دقیقه ی 27 اوانز روی والکات مرتکب خطا شد و دارو مسابقه پنالتی اعلام کرد و فان پرسی در یک موقعیت استثنایی قرار گرفت که آرسنال را به بازی برگرداند ولی دخه آ این فرصت را از او گرفت،تا یک دقیقه ی بعد اشلی یانگ با یک ضربه ی استثنایی و غیرقابل مهار نتیجه را دو بر صفر کند.در دقیقه ی 43 وین رونی از رویی یک ضربه ی کاشته به زیبایی هرچه تمام تر دروازه ی شچسنی را برای بار سوم باز کرد.در دقیقه ی 3+45 تئو والکات در یک موقعیت عالی توپ را از بین پاهای دخه آ عبور داد و یکی از گل های منچستر را پاسخ داد.تا بازی در نیمه ی اول با نتیجه ی 3-1 به نفع منچستریونایتد به اتمام برسد.
نیمه ی دوم درحالی آغاز شد که بازهم منچستریونایتد کنتل بازی را در اختیار گرفت و حملاتی را روی دروازه آرسنال ترتیب داد نا اینکه دردقیقه ی 64وین رونی باز هم از روی یک ضربه ی کاشته دروازه ی آرسنال را برای بار چهارم باز کرد.در دقیقه ی 67 نانی با یک ضربه ی چیپ و به شکلی استادانه گل پنجم منچستریونایتد را به ثمر رساند.سه دقیقه ی بعد پارک جی سونگ گل ششم منچستریونایتد را به ثمر رساند.
5دقیقه ی بعد رابین فان پرسی با یک ضربه ی محکم در چند قدمی دروازه گل دوم آرسنال را به ثمر رساند.در دقیقه ی 87 تئو واکات روی پاتریس اورا مرتکب خطا شد،تا وین رونی هم گل هفتم منچستریونایتد را به ثمر برساند و هم در یک دیدار رویایی هتریک کرده باشد.
در آخرین دقایق تلف شده اشلی یانگ باز هم با ضربه ی استثنایی خود شچسنی را مغلوب خود کرد و گل هشتم منچستر را به ثمر رساند تا تحقیر شاگردان ونگر تکمیل شود و یک نتیجه ی تاریخی بدست بیاید.
از نکات قابل توجه این دیدار پایان بازی بود،هوادران آرسنال با وجود شکست تحقیرآمیز و دریافت 8 گل از منچستریونایتد به شدت تیم محبوب خود در پایان بازی تشویق کردند.
خلاصه این بازی با کیفیت XviD برای دانلود آماده شده است
erfan بازدید : 737 زمستان 1390 نظرات (2)

.•● برای اولین بار در بین سایت های ایرانی ●•.

وین رونی متولد ۲۴ اکتبر ۱۹۸۵ بازیکن فوتبال اهل انگلستان است که در پست مهاجم، در تیم باشگاهی منچستر یونایتد و تیم ملی فوتبال انگلیس بازی می‌کند. رونی نخستین بازی ملی‌اش را در سال ۲۰۰۳ انجام داد. وی در یورو ۲۰۰۴ برای تیم ملی انگلیس به میدان رفت و ۴ گل نیز به ثمر رساند. او همچنین در جام جهانی ۲۰۰۶ و ۲۰۱۰ نیز حضور داشت. رونی تاکنون دو بار در سال‌های ۲۰۰۸ و ۲۰۰۹، به عنوان بازیکن سال انگلستان انتخاب شده‌است. او ۷۰ بازی ملی و ۲۶ گل ملی در کارنامه دارد. وی در فصل ۱۰-۲۰۰۹ به عنوان بهترین بازیکن لیگ برتر از سوی اتحادیه فوتبال انگلیس و بهترین بازیکن لیگ از سوی نویسندگان ورزشی انتخاب شد. رونی بعد از کریستیانو رونالدو و لیونل مسی، با درآمد سالیانه ۱۸ میلیون پوند، سومین بازیکن پردرآمد دنیاست. در این فیلم ورزشی زیبا صحنه های زیبایی از گل های برتر این فوتبالیست صاحب نام را مشاهده خواهید کرد و به تماشای صحنه های زیبایی از حضور وی در مستطیل سبز خواهید نشست. هم اکنون می توانید این فیلم زیبا را با فرمت avi. برای نسختین بار در بین سایت های ایرانی از وب سایت دانلودیاب دریافت کرده و از تماشای آن لذت ببرید.

erfan بازدید : 555 زمستان 1390 نظرات (0)

 

این حرکات بسیار ساده و تاثیر گذار هستند و برای اجرای آن ها به کمترین تجهیزات مانند دمبل های سبک نیازمند هستید . این آموزش ها دارای تنوع بسیار عالی هستند به گونه ای که برای هریک از اعضای اصلی بدن دارای حرکاتی منحصر بفرد می باشند . زبان این فیلم ها انگلیسی بوده و فرمت آن ها نیز AVI می باشد .

 
سوزاندن چربی
erfan بازدید : 511 زمستان 1390 نظرات (1)

دانلود 150 گل منتخب و زیبای بارسلونا در دو سال اخیر Barcelona's 150 Goals 2010-2011

در پی استقبال شما کاربران عزیز از مستند های ورزشی مستندی دیگر تحت عنوان 150 گل منتخب بارسلونا را برای شما عزیزان گردآوری کرده ایم. باشگاه فوتبال بارسلونا که بیشتر بارسلونا یا به صورت مخفف بارسا شناخته می‌شود، یک باشگاه فوتبال حرفه‌ای اسپانیایی است که در شهر بارسلون در منطقهٔ کاتالونیای اسپانیا قرار دارد. این تیم در لالیگا بازی می‌کند و جزو سه تیمی است که هرگز به دسته پایین‌تر سقوط نکرده‌است.این باشگاه با نام باشگاه فوتبال بارسلونا در سال ۱۸۹۹ توسط عده‌ای سوئیسی، انگلیسی و اسپانیایی و به رهبری خوان گمپر تأسیس شد. بارسا به نوعی، نهادی برای ترویج فرهنگ کاتالان و کاتالانیسم است و از این رو عبارت «فراتر از یک باشگاه» را به عنوان شعار خود انتخاب کرده‌است. سرود رسمی باشگاه، اثر جوزپ ماریا اسپیناس است که El Cant del Barça نام دارد. برخلاف بسیاری از تیم‌های جهان این باشگاه توسط هوادارانش اداره می‌شود. باشگاه بارسلونا با درآمد ۳۶۶ میلیون یورو، دومین باشگاه ثروتمند جهان است. این باشگاه رقابت دیرینه‌ای با رئال مادرید دارد و به مسابقه‌ای که بین این دو تیم برگزار می‌شود اصطلاحاً ال کلاسیکو گفته می‌شود. نیوکمپ با گنجایش ۹۸،۷۸۷ تماشاگر، ورزشگاه خانگی بارسلونا و بزرگترین استادیوم اروپا است. حدود ۲۵،۷% مردم اسپانیا طرفدار بارسلوناهستند،این در حالیست که بارسلونا با دارا بودن ۴۴،۲ میلیون هوادار در اروپا، پرطرفدارترین تیم حاضر در اروپا نیز می‌باشد.باشگاه فوتبال بارسلونا با ۲۱ عنوان قهرمانی در لالیگا، ۲۵ قهرمانی در کوپا دل ری، ۹ قهرمانی در سوپرجام اسپانیا و ۲ قهرمانی در کوپا دی لالیگا، بعد از رئال مادرید پرافتخارترین تیم اسپانیا است. بارسلونا تنها تیمی است که از سال ۱۹۵۵ تا ۲۰۰۹ در جام باشگاه‌های اروپا حاضر بوده‌است. افتخارات بارسلونا در اروپا شامل ۴ قهرمانی در لیگ قهرمانان، ۳ قهرمانی در سوپرجام اروپا، ۴ قهرمانی در جام در جام اروپا و ۲ قهرمانی در جام لاتین می‌شود. در سال ۲۰۰۹، بارسلونا موفق شد اولین باشگاهی باشد که سه‌گانه لالیگا، کوپا دل ری و لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد. همچنین تنها تیمیست که توانسته شش‌گانه جام‌ها را فتح کند. این فیلم ورزشی زیبا شامل 150 گل از این تیم صاحب نام بوده و با فرمت Mp4. آماده شده است. هم اکنون می توانید این مجموعه زیبا را برای اولین بار در بین سایت های ایرانی از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت نمائید.

Mohammad بازدید : 442 زمستان 1390 نظرات (0)

Wayne Rooney Best Goals

وین رونی متولد ۲۴ اکتبر ۱۹۸۵ بازیکن فوتبال اهل انگلستان است که در پست مهاجم، در تیم باشگاهی منچستر یونایتد و تیم ملی فوتبال انگلیس بازی می‌کند. رونی نخستین بازی ملی‌اش را در سال ۲۰۰۳ انجام داد. وی در یورو ۲۰۰۴ برای تیم ملی انگلیس به میدان رفت و ۴ گل نیز به ثمر رساند. او همچنین در جام جهانی ۲۰۰۶ و ۲۰۱۰ نیز حضور داشت. رونی تاکنون دو بار در سال‌های ۲۰۰۸ و ۲۰۰۹، به عنوان بازیکن سال انگلستان انتخاب شده‌است. او ۷۰ بازی ملی و ۲۶ گل ملی در کارنامه دارد. وی در فصل ۱۰-۲۰۰۹ به عنوان بهترین بازیکن لیگ برتر از سوی اتحادیه فوتبال انگلیس و بهترین بازیکن لیگ از سوی نویسندگان ورزشی انتخاب شد. رونی بعد از کریستیانو رونالدو و لیونل مسی، با درآمد سالیانه ۱۸ میلیون پوند، سومین بازیکن پردرآمد دنیاست. در این فیلم ورزشی زیبا صحنه های زیبایی از گل های برتر این فوتبالیست صاحب نام را مشاهده خواهید کرد و به تماشای صحنه های زیبایی از حضور وی در مستطیل سبز خواهید نشست. هم اکنون می توانید این فیلم زیبا  را با فرمت avi.»

Mohammad بازدید : 591 زمستان 1390 نظرات (0)

Cristiano Ronaldo: Tested To The Limit 2011

▐ چگونه رونالدو به یک بازیکن بزرگ تبدیل شد ▌

کریستیانو رونالدو دوس سانتوس آویرو، متولد ۵ فوریه سال ۱۹۸۵، فوتبالیست پرتغالی است. او عضو تیم ملی فوتبال پرتغال و تیم باشگاهی رئال مادرید می باشد. رونالدو در ۱۶ سالگی به عضویت تیم اسپورتینگ لیسبون درآمد. او آنقدر خوب بازی می‌کرد ‏که در سال ۲۰۰۱ و با ۱۶ سال سن به تیم بزرگ سال اسپورتینگ را یافت. تابستان سال ۲۰۰۳ –وقتی او تنها ۱۸ سال داشت- برای اردوی تابستانی با تیمش به آمریکا رفته بود؛ او ‏در بازی دوستانه با منچستر خوب بازی کرد و فرگوسن را وادار کرد تا بگوید: «من این پسر ‏را می خواهم.» همان سال با حدود ۱۲ میلیون پوند به باشگاه منچستر یونایتد پیوست.‏او به خوبی می‌دانست که کار با مربی بزرگی چون فرگوسن عالی‌ترین عامل موفقیتش بوده ‏است. و همچنین به یاد دارد که وقتی سال اولش را در منچستر می‌گذراند؛ یک مربی ‏سختگیر و حامی بزرگ چون فرگوسن داشت.‏ جورج بست اولین کسی بود که به شماره ۷ منچستر معنا داد. دیگر پشت پیراهن هر کسی ‏عدد ۷ دیده نمی‌شد. جالب اینکه او تنها کسی بود که قبل از رونالدو توپ طلایی را برده ‏بود. بعد از بست نوبت رسید به نام‌های بزرگ دیگری نظیر: برایان رابسون، اریک کانتونا و ‏دیوید بکهام. وقتی فرگوسن بکهام را عملاً از الدترافورد اخراج کرد، شماره ۷ را به کریستیانو ‏رونالدو، بازیکن نوجوان و تازه وارد تیمش داد. خیلی‌ها آن زمان فکر کردند فرگوسن با این ‏کار می‌خواهد بکهام را در الترافورد از یادها بیرون برد.‏ در این مستند جدید و زیبا به سراغ طریقه مشهور شدن این بازیکن پرتغالی می رویم و از وابستگی و میزان علاقه رونالدو به زمین سبز و توپ گرد مطلع خواهیم شد . .

 

 

 

 

 

.

Mohammad بازدید : 512 زمستان 1390 نظرات (0)

Best Football Moments

بازی فوتبال در صدر بازی های ورزشی قرار دارد و از دیرباز اکثریت مردم با این رشته ورزشی آشنایی داشته و بدان پرداخته اند، اسطوره های زیادی پا به میدان سبز گذاشته و در پی سال ها تلاش و درخشش و ارائه بازی های خوب بالأخره به دست فراموشی سپرده شده اند. تنها وجود فیلم ها و مستندها از این ورزشکاران شایسته است که یاد و خاطره شان را در ذهن ها باقی می گذارد و می تواند موجی از خاطرات گذشته را به تصویر بکشد. در همین راستا مجموعه گلچین شده از گل ها و لحظات به یادماندنی از ستاره های نه چندان دور فوتبال را برای فوتبال دوستان گرد آورده ایم تا در بازبینی خاطرات فوتبال سهمی داشته باشیم. در این مستند فوتبالی زیبا به سراغ تکنیک های زیبای بازیکنان می رویم و شاهد گل های خاطره انگیز از بازیکنان تیم های قدرتمند و بزرگی همچون رئال مادرید، آرسنال، آث میلان، فرانسه، برزیل و … هستیم.

Mohammad بازدید : 614 زمستان 1390 نظرات (0)

50 گل به یادماندنی لیونل مسی در بارسلونا

»مجموعه 50 گل برتر از اسطوره صاحب نام آرژانتینی را برای هواداران بارسلونا آماده کرده ایم که در آن درخشش این فوتبالیست حرفه ای به همراه گل های خاطره انگیز وی برای بارسا به تصویر کشده شده است. لیونل آندرس لئو مسی متولد ۲۴ ژوئن ۱۹۸۷ در روزاریو، فوتبالیست عضو بارسلونای اسپانیا و تیم ملی آرژانتین است که در پست مهاجم بازی می‌کند. ازاو می‌توان به‌عنوان بهترین بازیکن نسل خود نام برد. مسی چندین بار توانسته‌است عنوان یکی از برترین‌های جایزه توپ طلای اروپا٬ عنوان بازیکن سال فوتبال جهان و هم‌چنین بهترین بازیکن زیر ۲۱ سال جهان را در سال ۲۰۰۹ و ۲۰۱۰ کسب کند. شیوهٔ بازی و توانایی هایش باعث شده است که وی با دیگو مارادونا مقایسه شود، این درحالی است که خود مارادونا مسی را جانشین خود می داند. کوبالا از سال 1950 تا 1962 با لباس بارسلونا به میدان آمد و در مدت زمان 12 سال چنین رکوردی را به نام زد؛ اما مسی تنها در 7 سال به رکورد این گلزن قدیمی و محبوب دست پیدا کرد.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 768
  • کل نظرات : 222
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 2121
  • آی پی امروز : 224
  • آی پی دیروز : 360
  • بازدید امروز : 1,993
  • باردید دیروز : 3,900
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 14,922
  • بازدید ماه : 32,150
  • بازدید سال : 174,564
  • بازدید کلی : 1,697,883