loading...
دانلود یاب
Mohammad بازدید : 568 تابستان 1391 نظرات (0)

یک نرم افزار امنیتی تمام خودکاراست که سیستم شما را در برابر ویروس ها و جاسوس افزارها حفظ می نماید

 Norton 360 Premier Edition 6.0 19.8.0.14

نورتون 360 شامل: آنتی ویروس، ضد جاسوسی، دیوار آتش، پشتیبان گیری از داده ها و سیستم تنظیم داده ها است.نورتون 360 یکی از بهترین پکیج های محافظتی از انواع رایانه های شخصی و خانگی می باشد که شامل آنتی ویروس ، spyware ، دیوار آتش، پشتیبان گیری از داده ها و تنظیم سیستم است . برای نظارت برفعالیت های آنلاین ، نورتون دارای 4 حالت مختلف از محافظت است که با بالابردن درجه محافظت ، نرم افزار به صورت دقیق تری فعالیت های شما را آنالیز می کند . این قابلیت را دارد تا به صور خودکار از تمام فایلها و اسناد مهم شما نسخه بک اپ بگیرد و آن ها را حافظه های جانبی و یا خود هارد ذخیره کند و یا اینکه به صورت آنلاین آن ها را برروی سرورهای نورتون ذخیره نمایید.

 

برخی از ویژگی های این برنامه:

حفاظت در برابر Botnet
نورتون وب سایت ایمن ™
امنیت شبکه
پشتیبان گیری خودکار و بازیابی آن
اسکن و شناسایی انواع برنامه های مخرب
فایروال قدرتمند و پیشرفته با امکانات فراوا
قابلیت اسکن سریع تمام اطلاعات هارد
امکان ذخیره و استفاده خودکار انواع اطلاعات لوگین درسایت ها
قابلیت امن سازی فعالیت های آنلاین و مرورگر
گرفتن خودکار بک آپ و بازیابی سریع و آسان آن
قابلیت بروزرسانی به صورت خودکار و دستی
موتور اسکن سریع و پیشرفته برای شناسایی برنامه های مخرب


m8188 بازدید : 641 تابستان 1391 نظرات (0)

دانلود نسخه آزمایشی آنتی ویروس Eset Nod32 & Smart Security v6 Beta

امورزه با گسترش حملات اینترنتی ، و اتفاقات مختلف امنیتی ، کاربران دغدغه هایی پیدا می کنند که نیاز به امنیت اولین چیزی است که خواسته آنها می باشد.برای حفظ امنیت سیستم در برابر حملات شما نیاز به ابزارهایی دارید که بروز و قدرتمند باشند.
نود 32 یکی از نرم افزار قدرتمند امنیتی است که با عرضه نسل 6 از آنتی ویروس قدرتمند خود توانسته است قدرت خود را بیش از پیش به رخ رقبای خویش بکشید.
این نرم افزار به شما کمک می کند تا با استفاده از لایه های امنیتی قدرتمند خویش سیستمتان را در برابر انواع حملات محافظت کرده و خیالی آسود در برابر آنها داشته باشید.در این نسخه از تکنولوژی جالب و بی نظیری به نام ضد سرقت استفاده شده است که سیستم شما را علاوه بر محافظت در برابر  ویروس ها ، کرمها ، جاسوس افزارها و بد افزارها ، در برابر سرقت نیز محافظت کرده و یک امنیت بی  نظیر را برای شما به ارمغان بیاورد.
این نرم افزار استثنایی در اصطلاح آل این وان یا همه چیز در یک می باشد که دیگر شما را از وجود نرم افزار های مختلف برای حفظ امنیت بی نیاز می کند.
باورکردنی نیست اگر بدانید که این نسخه از نود 32 در صورت سرقت لپ تاپ یا کامپیوتر شما به راحتی می تواند در اولین اتصال اینترنتی لپ تاپ شما را به لپ تاپ دزدیده شده برساند !
مطمئنا این امکان یک تمایز باورنکردنی بین سایر آنتی ویروس ها می باشد و نود را به اوج خواهد رساند.شما می توانید بعد از نصب این نسخه از نود 32 به پرتال شرکت است مراجعه کرده و نرم افزار را با لپ تاپ یا کامپیوتری که روی آن نود را نصب کرده اید را ثبت کنید تا بتوانید از محل دقیق لپ تاپ روی نقشه با خبر گردید.
اگر لپ تاپ یا سیستم شما دزدیده شد یا گم کردید این امکان به شما کمک می کند تا بتوانید با اتصال به سایت رسمی این شرکت به راحتی سیستم خود را پیدا کنید.

Mohammad بازدید : 745 تابستان 1391 نظرات (0)

 Best Antivirus 2012 Pack

آنتی ویروس اصطلاحی است که به برنامه یا مجموعه‌ای از برنامه‌ها اطلاق می‌شود که برای محافظت از رایانه‌ها در برابر ویروس‌ها استفاده می‌شوند. مهمترین قسمت هر برنامه ضد ویروس موتور اسکن آن است. جزئیات عملکرد هر موتور متفاوت است ولی همه آنها وظیفه شناسایی فایل‌های آلوده به ویروس را به عهده دارند ودر بیشتر موارد در صورتی که فایل آلوده باشد ضد ویروس قادر به پاکسازی و از بین بردن آن است. برنامه ‏های مخرب در سه دسته عمده ویروس، کرم و تروجان قرار می‌گیرند. شمار این نرم‌افزارها بسیار زیاد و روبه افزایش است. همچنین بمب‌های منطقی، جاسوس‌افزارها، اسپم‌ها وگول‌زنک‌ها از دیگر انواع برنامه‌های مخرب به‌شمار می‌روند. آنتی‌ویروس‌ها از دو روش کلی به منظور محافظت از کامپیوترها بهره می‌گیرند. فایروالها گونه‌ای دیگر از نرم‌افزارهایی هستند که در کامپیوترهای شخصی محافظت‌هایی را در مقابل برنامه‌های مخرب فراهم می‌آورند. فایروالها به دو دسته فایروالهای شخصی و فایروالهای شبکه تقسیم می‌شوند. برنامه‌های مخرب بسیار زیاد می‌باشند و هر روز نیز به تعداد و انواع آنان افزوده می‌شوند. برای مقابله با این برنامه‌ها وجود برنامه‌هایی نظیر آنتی‌ویروسها و فایروالها وهمچنین به‌هنگام‌سازی آنها امری ضروری است. از این رو برای شما عزیزان مجموعه ای بهترین آنتی ویروس های دنیا را در قالب یک پکیج آماده کرده ایم که می توانید تمام آن ها را به صورت یکجا در اختیار داشته باشید .

Mohammad بازدید : 884 بهار 1391 نظرات (0)

BitDefender Internet Security 2012

اینترنت سکوریتی

BitDefender Internet Security 2012 Build

مجموعه ای از ماژول ها و امکانات یکپارچه می باشد که برای تامین امنیت آنلاین بودن شما در کنار یکدیگر قرار گرفته اند . این اینترنت سکوریتی با داشتن جدیدترین قابلیت ها ، قادر به مقابله با انواع حملات مبتنی بر وب است که با عملکردی سریع و قدرتمند برای انجام بهتر و مطمئن تر بازی های آنلاین ساخته شده است . این برنامه برای والدین نیز بسیار مفید می باشد زیرا که والدین عزیز می توانند از طریق این نرم افزار ، دنیای بی انتهای اینترنت را برای فرزندان خود امن و محدود نمایند و از مشاهده وب سایت های غیرمجاز و یا هرسایت دیگری جلوگیری نمایند . این برنامه همچنین قادر به اسکن مدارم ایمیل های دریافتی شما می باشد و از دریافت ناخواسته آن ها جلوگیری می کند . نسخه جدید قادر به شناسایی اتصالات ناخواسته به Wi-Fi شما نیز است.

برخی از ویژگی های این برنامه :

قابلیت مقابله با انواع تهدیدات مبتی بر وب

اسکن مدام بازی های آنلاین اینترنتی

قابلیت جلوگیری از دریافت ایمیل های اسپم و ناخواسته

قابلیت اسکن فرآیندهای درحال اجرای ویندوز

داشتن فایروالی قدرتمند و همه فن حریف !

فیلتر و یا بلوک کردن آدرس ها و لینک های اینترنتی

محاظفت از حساب های بانکی و امن کردن دریچه ارتباط با حساب

محاظفت از جریم شخصی کاربران در سایت های اجتماعی

♦و …


Mohammad بازدید : 473 زمستان 1390 نظرات (0)

Kaspersky Internet Security 2012 12.0.0.37

شرکت Kaspersky یکی از معروف ترین شرکت ها در زمینه ساخت نرم افزارهای امنیتی است که یکی از محصولات پرطرفدار آن Kaspersky Internet Security می باشد. چند روز پیش لابراتوار کاسپراسکای نسخه جدید اینترنت سکوریتی معروف خود را منتشر کرد. این اینترنت سکوریتی یکی از قدرتمند ترین نرم افزارها امنیتی است که با نصب آن بر روی سیستم محافظت کامل سیستم شما در زمانی که در اینترنت به سر می برید به صورت کامل فراهم می شود. این برنامه قادر است تا مانع نفوذ هکرها به داخل سیستم شما شود و با شیوه های مختلف راه نفوذ آنها را ببندد. علاوه بر این خود این نرم افزار شامل برنامه های امنیتی دیگری از قبیل Anti-virus, Anti-rootkit, Anti-spyware, Anti-spam, Firewall, LinkScanner, E-mail-scanner, Web Skjold, Resident Shield و … می باشد که هر یک از آنها امنیتی بخشی از سیستم شما را فراهم می کنند. همچنین دارا بودن یک دیواره آتش بسیار قوی در این برنامه سبب می شود تا علاوه بر دفع حملات هکرها و فایل های مخرب، تمام اتصالات شبکه و رفت و آمد های اینترنتی شما کنترل شود تا اگر فایل مخربی قصد نفوذ و یا اجرا از طریق نرم افزار مرورگر سیستم را داشت نابود گردد. یکی دیگر از ویژگی های این برنامه قابلیت اسکن اتوماتیک هارد برای شناسایی و حذف ویروس ها و دیگر بد افزارها می باشد. با آپدیت روزانه این اینترنت سکوریتی و دریافت جدید ترین اطلاعات در رابطه با ویروس های جدید از شرکت سازنده، میتوانید نرم افزار امنیتی سیستم خود را در بالاترین حد امنیتی قرار دهید.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 768
  • کل نظرات : 222
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 2121
  • آی پی امروز : 232
  • آی پی دیروز : 360
  • بازدید امروز : 2,046
  • باردید دیروز : 3,900
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 14,975
  • بازدید ماه : 32,203
  • بازدید سال : 174,617
  • بازدید کلی : 1,697,936