loading...
دانلود یاب
Mohammad بازدید : 900 تابستان 1392 نظرات (0)

دانلود مجموعه آیکون های گرافیکی با موضوع فروشگاه  Icons for Shop

مجموعه آیکون های گرافیکی وکتور - با موضوع فروشگاه

 

 

امروز برای شما همراهان همیشگی سرزمین دانلود، مجموعه ای بی نظیر از  آیکون های وکتور (قابل ویرایش و تغییر سایز) با موضوع فروشگاه و با فرمت eps,jpg آماده کرده ایم. طراحان می توانند از این مجموعه جدید آیکون در طراحی های خود و در هر ابعادی که نیاز دارند استفاده کنند.

 

Mohammad بازدید : 519 پاییز 1391 نظرات (0)

Nik Software Snapseed

Nik Software Snapseed

Snapseed نسل جدیدی از نرم افزارهای عکاسی می باشد که الهام بخش همه ی کاربران برای لذت بردن بیشتر از هنر  عکاسی است. خروجی این نرم افزارباعث میشود تا عکس شما با کیفیت تر و دارای ایده پردازی های بیشتری باشد.حقیقتا با این نرم افزارمی توانید به عکس های خود روح ببخشید.به منظور ارتقاء و یا  ویرایش عکس ها، ایمیل کردن عکس ها، ویا به اشتراک گذاری عکس ها از طریق شبکه های اجتماعی فقط در چند ثانیه توسط این نرم افزارفراهم شده است.

 

برخی از ویژگی های این برنامه:

تصحیح عکس های گرفته شده در شرایط نوری دشوار، ایجاد عمق و شور و هیجان با محیطی تعاملی

نظیم تعادل رنگ سفید، اشباع، کنتراست و غیره

تجزیه و تحلیل عکس شما و تنظیم رنگ و قرار گرفتن آن در معرض نور مصنوعی ایجاد شده توسط نرم افزار

کنترل های کشویی ساده

منطبق با ویندوز های 7 و ویستا

 

Mohammad بازدید : 515 تابستان 1391 نظرات (0)

Studio Lab 1.1.0

تا به حال دنبال نرم افزاری بوده اید که تصاویر شما را به یک اثر هنری و جذاب تبدیل کنید ما Studio Labرا به شما پیشنهاد میکنیم. این اپیلکشن حرفه ای به صوری طراحی شده که کاربردی آسان را برای کاربر به عمل آورد. این نرم افزار قادر است تا با دوربین داخلی خود و افکت های بسیار متنوع به شما امکان دهد تا به خلق یک اثر بپردازید. از ویژگی های این نرم افزار میتوان به دارا بودن انواع فریم های مختلف متنوع اشاره نمود. این نرم افزار قابل نصب بر روی گوشی های آندرویدی با ورژن های 2,2 و بالاتر قابل نصب میباشد.

Mohammad بازدید : 512 تابستان 1391 نظرات (0)

Artlantis Studio

نرم افزار قدرتمند Artlantis Studio 4.1 یک نرم افزار بسیار عالی برای طراحی ٣ بعدی اشیاء و اشکال می باشد. این نرم افزار ، کاربرد بسیار فراوانی در عرصه معماری و ساختمان پیدا کرداست. با استفاده از آن می توانید نما های ساختمان خود را که قبلا با نقشه و ترسیمات رسم کرده اید به طور سه بعدی به نمایش بگذارید.این نرم افزار نیز توانایی و ویژگی های فراوانی از جمله طراحی ساختمان ها و نقشه آنها،شبیه سازی مناظر طبیعی برای نما های طراحی شده ی ساختمان ،تنظیم رزولوشن و … را دارا می باشد.

m8188 بازدید : 705 تابستان 1391 نظرات (0)

EximiousSoft Logo Designer

نرم افزاری قدرتمند برای ساخت و طراحی لوگوهای زیبا به صورت آسان و سریع می باشد. این نرم افزار با داشتن شکل ها و لوگوهای آماده گوناگون کمک شایانی به طراحی لوگوهای متنوع و زیبا می کند. توسط EximiousSoft Logo Designer می توانید تصاویر مختلف با فرمت های گوناگون را درون این برنامه ویرایش کرده و به لوگوی دلخواه با سایز و فرمت دلخواه خود تبدیل کنید. نرم افزار EximiousSoft Logo Designer دارای ابزارهای متنوع بسیاری برای ساخت و ویرایش لوگوهای گرافیکی می باشد.

erfan بازدید : 599 تابستان 1391 نظرات (0)

عکس هایی جدید و زیبا از ۵۵ خودروی اسپورت ، موضوع این پست سایت بزرگ دانلودیاب می باشد که با توجه به HD بودن تصاویر برای استفاده در دسکتاپ بسیار مناسب هستند . فرمت و ابعاد این تصاویر به ترتیب JPG و ۱۹۲۰×۱۲۰۰ می باشد که امیدواریم از این تصاویر استفاده‌ی کافی را ببرید .

 

Mohammad بازدید : 704 تابستان 1391 نظرات (0)

بالغ بر 100 تصویر با کیفیت ( استاک ) با موضوع طبیعت (وضوع بالاتر از ۵۰۰۰ پیکسل)

Stock با موضوع طبیعت

همانطور که می دانید یکی از مهمترین دلایل پیشرفت طراحان بزرگ داشتن آرشیو قوی در زمینه فایل های آماده گرافیکی است. وب سایت ایرانیان دانلود برای اولین بار در ایران اقدام به اشتراک گذاشتن تصاویر استاک و بسیار با کیفیت برتر در موضوعات مختلف کرده است . مجموعه ای که پیش رو دارید مجموعه ای عظیم از زیبا و شیک ترین تصاویر بسیار بسیار با کیفیت با موضوع معماری و سازه های عظیم  است که شامل بیش از 100 تصویر بسیار با کیفیت ،  مناسب جهت طراحی های شما عزیزان می باشد.

ویژگی های تصاویر:

نداشتن هیچ گونه کپی رایت بر روی تصاویر و وضوع بالاتر از ۵۰۰۰ پیکسل
کیفیت منحصر به فرد بالا و ۳۰۰ DPI
جدید ترین و کامل ترین کلیکسیون تصاویر حرفه ای با موضوع طبیعت
دسته بندی شده در 3 گروه با موضوعات منحصر به فرد
قابلیت چاپ در ابعاد بزرگ بدون افت کیفیت
دسترسی سریع به تصاویر مورد نظر
به همراه فهرست و گروه بندی
قابلیت استفاده در تمامی نرم افزار های گرافیکی
photoshop , corelDRAW ,IIIUSTRATOR
ویژه گرافیست ها ، طراحان وب سایت ، طراحان مالتی مدیا و …
و …

این مجموعه به صورت سری می باشد و در بازه های زمانی مشخص بر روی وب سایت منتشر خواهد شد.این مجموعه برای نخستین بار توسط تیم ایرانیان دانلود منتشر شده است


Mohammad بازدید : 699 بهار 1391 نظرات (0)

Modern Rounded Quick Respose Business Card

در این پست یک مجموعه کارت ویزیت که به صورت لایه باز و با طراحی منحصر به فرد می باشد را برای علاقه مندان به کارت ویزیت فراهم آورده ایم . این کارت ویزیت دارای رزلوشن ۳۰۰dpi بوده و در رنگ های مختلفی است که با توجه به PSD بودن آن می توانید به سادگی تغییرات دلخواه خود را در نرم افزار فتوشاپ انجام دهید 

Mohammad بازدید : 666 بهار 1391 نظرات (0)

نرم افزار روتوش و زیبا سازی چهره در عکس  ArcSoft Perfect365 v1.1.0.12

ArcSoft Perfect365 v1.1.0.12

نرم افزار ArcSoft Perfect365 امکاناتی را برای کاربران فراهم نموده است تا قادر باشند فقط با کلیک کردن روی چند کلید به رتوش و آرایش چهره ها در عکس های دیجیتالی بپردازند و تغییرات محسوسی را بر روی عکس اعمال کنند. ArcSoft Perfect365 دارای کلید هایی در رابط کاربری خود می باشد که تنها با انتخاب آن ها می تواند بطور خودکار چهره ها را تشخیص داده و گزینه هایی مانند آرایش صورت، از بین بردن لکه های صورت، سفید کردن دندان ها، براق نمودن چشم، محو گودی های سیاه زیر چشم، میکاپ و ... را بر روی چهره ها امتحان کنید و در واقع با استفاده از قالب‌های پیش ساخته برنامه به راحتی می ‌توان به ترمیم و زیباسازی تصاویر پرداخت. شما با استفاده از این برنامه بدون داشتن دانش خاص می توانید تمامی تصاویر دیجیتالی را روتوش کرده و آنها را آرایش کنید. قابلیت های کلیدی نرم افزار ArcSoft Perfect365: - روتوش و زیباسازی عکس های دیجیتال - 21 کلید از پیش ساخته شده برای اعمال رتوش های خاص - شناسایی بیش از 20 نوع چهره صورت - امکان به اشتراک گذاری تصاویر - پشتیبانی از فرمت های JPG، PNG، BMP، TIFF - آرایش اجزای مختلف صورت چشم، گونه، لب، مژه، ابرو و ... - دارای ابزارهای حرفه ای روتوش - امکان خروجی گرفتن در رزولوشن اصلی تصویر.

 

Mohammad بازدید : 610 بهار 1391 نظرات (0)

 

Florabella Vintage Actions

Action یکی از قابلیتهای مهم و پرکاربرد در زمینه طراحی و کار با نرم افزار فتوشاپ می باشد که مزیت اصلی آن این است که می تواند سادگی و سرعت در انجام فعالیتهای مکرر را دوچندان نماید.اکشن از یک یا چند سری عملیاتی تشکیل شده است که توسط کاربر یا طراح پیش از شروع انجام طراحی، ضبط و پس از پایان اتمام آن متوقف می شود و می تواند در دفعات بعدی برای انجام همان عملیات، مورد استفاده قرار گیرد. درحقیقت اکشن ها به دستور شما تمامی فعالیتهای شما را ضبط نموده و دوباره به دستور شما آنها را اجرا می کنند.

erfan بازدید : 521 بهار 1391 نظرات (0)

مجموعه تصویر زمینه دیدنی و با کیفیت HD را برای شما کاربران محترم دانلودها به صورت رایگان آماده دریافت کرده ایم. این مجموعه شامل والپیپرهای زیبا در سایز ۲۵۶۰×۱۶۰۰ و با فرمت JPG می باشد. امیدواریم با دریافت و استفاده از این مجموعه به عنوان تصویر زمینه لذت ببرید.

erfan بازدید : 665 بهار 1391 نظرات (0)

گاهی فونت را برای دل خود درست میکنند و نه رای گسترش خط فارسی! مکتوب از این دست قلم هاست که هم ساده است و هم دلنواز، فونتی بکر و بدیع از دانلودیاب. این قلم احتمالا آنچنان که شاید و باید به کار گرافیست ها نیاید ولی مطمئنا آرشیو فونتهایشان را کامل تر میکند. برای دریافت، روی لینک زیر کلیک کنید.

 

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 768
  • کل نظرات : 222
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 2121
  • آی پی امروز : 238
  • آی پی دیروز : 360
  • بازدید امروز : 2,136
  • باردید دیروز : 3,900
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 15,065
  • بازدید ماه : 32,293
  • بازدید سال : 174,707
  • بازدید کلی : 1,698,026