loading...
دانلود یاب
Mohammad بازدید : 923 تابستان 1392 نظرات (0)

 دانلود نرم افزار اجرای برنامه ها و بازی های اندرویدی در ویندوز  YouWave for Android 4.1.2

 دانلود نرم افزار اجرای برنامه ها و بازی های اندرویدی در ویندوز  YouWave for Android 4.1.2

  

نسخه جدید نرم افزار اجرای برنامه ها و بازی های اندروید در ویندوز منتشر شد!

YouWave for Android 4.1.2

 

نرم افزار YouWave for Android میتواند سیستم عامل اندروید را شبیه سازی کرده و برنامه و بازی های اندروید را در کامپیوتر و تحت سیستم عامل ویندوز اجرا کند.

 

با استفاده از نرم افزار YouWave میتوانید برنامه های اندرویدی مورد نظر خود را قبل از نصب در موبایل، روی کامپیوترتان تست کنید. و یا اگر موبایل اندرویدی ندارید ولی میخواهید یک بازی یا یک برنامه اندروید را اجرا کنید، میتوانید از این نرم افزار کمک بگیرید.

 

با نصب YouWave ، محیطی شبیه به یک گوشی اندرویدی در اختیار شما قرار میگیرد که دارای سیستم عامل Android 4.0.4 میباشد و امکان نصب تمام Application هایی که با این نسخه سازگاری داشته باشند را به شما میدهد.

 

Mohammad بازدید : 836 تابستان 1392 نظرات (0)

دانلود فلش پلیر برای اندروید  Adobe Flash Player 11.1 Android

دانلود فلش پلیر اندروید

تقریبا در تمام سایت ها و صفحات اینترنتی، از Flash استفاده شده است. بسیاری از بازی ها وانیمیشن ها نیز با فرمت Flash تولید میشوند. برای مشاهده فایل های فلش و همچنین نمایش کامل سایت هایی که در آنها از فلش استفاده شده است، نیاز به برنامه فلش پلیر (Flash Player) دارید.

 

قبلا نسخه های مختلفی از فلش پلیر مخصوص ویندوز را در سایت سرزمین دانلود قرار داده ایم. اما در این مطلب، نرم افزار Flash Player مخصوص اندروید را برای شما آماده کرده ایم.

 

اگر موبایل یا تبلت اندرویدی دارید، با نصب فلش پلیر قادر خواهید بود انیمیشن ها و بازی های فلش را بدون دردسر اجرا کنید. همچنین میتوانید سایت هایی که در آنها از فلش استفاده شده است را به طور کامل مشاهده نمایید.

Mohammad بازدید : 582 پاییز 1391 نظرات (0)

مجموعه نرم افزار های آیفون و آیپد

مجموعه نرم افزار های آیفون و آیپد

 نرم افزار های موجود در این پک بهترین ها هستند و به نوعی همه گلچین شده اند.

 

Mohammad بازدید : 515 تابستان 1391 نظرات (0)

Studio Lab 1.1.0

تا به حال دنبال نرم افزاری بوده اید که تصاویر شما را به یک اثر هنری و جذاب تبدیل کنید ما Studio Labرا به شما پیشنهاد میکنیم. این اپیلکشن حرفه ای به صوری طراحی شده که کاربردی آسان را برای کاربر به عمل آورد. این نرم افزار قادر است تا با دوربین داخلی خود و افکت های بسیار متنوع به شما امکان دهد تا به خلق یک اثر بپردازید. از ویژگی های این نرم افزار میتوان به دارا بودن انواع فریم های مختلف متنوع اشاره نمود. این نرم افزار قابل نصب بر روی گوشی های آندرویدی با ورژن های 2,2 و بالاتر قابل نصب میباشد.

erfan بازدید : 576 بهار 1391 نظرات (0)

Eudemons Online 3 یک تم زیبا و جدید برای گوشی های آندرویدی می باشد که چهره‌ی جدیدی به گوشی شما می بخشد . امیدواریم از این تم زیبا نهایت استفاده را ببرید . این تم در ادامه ی مطلب با فرمت APT از سایت دانلودها قابل دریافت می باشد .

                                         

erfan بازدید : 570 بهار 1391 نظرات (0)

Android Overclock برنامه ای مفید و کاربردی برای افزایش سرعت و صرفه جویی در مصرف باطری است . با این برنامه میتوانید CPU گوشی های آندرویدی خود را اورلاک کنید تا از حداکثر توان آن بهره ببرید . این برنامه همچنین دارای ۱۰ هک و ترفند برای افزایش سرعت گوشی شما می باشد . با Android Overclock می توانید گوشی های اورلاک شده‌ی خود را از این حالت خارج کنید زیرا هرچه توان گوشی بالا برود ، از باطری استفاده ی بیشتری می شود . برای استفاده از این نرم افزار نیازمند آندروید ۲٫۱ می باشید

erfan بازدید : 542 بهار 1391 نظرات (0)

برای این ساعت در سایت دانلودیاب نسخه اردیبهشت ماه ۹۱ کتاب الکترونیکی چلیپا مخصوص جاوا و اندروید را برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم که امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد . محتوی این کتاب شامل پیامک – داستانهای کوتاه و پندآموز – دانستنیها – پزشکی – بیوگرافی – روانشناسی – شعر – مطالب طنز و جالب – کامپیوتر و موبایل و… می باشد.این کتاب علاوه بر اینکه مخصوص گوشی های اندروید ساخته شده ، با فرمت جاوا هم تهیه شده است که شما می توانید بر روی تمامی گوشی های ساپورت کننده Java نصب و استفاده کنید.

 

Mohammad بازدید : 1048 1390 نظرات (0)

مجموعه پیش رو که حجم آن به بیش از ۲ گیگابایت می رسد از بیش از یک هزار برنامه کاربردی و بازی های جذاب تشکیل شده است که می تواند تمامی نیازهای شما در این زمینه را برطرف سازد . در ادامه لیست کامل برنامه های موجود در این پک که از بهترین های ۲۰۱۰ و ۲۰۱۱ گرد آوری شده اند را درج نموده که می توانید از آنها آگاه شوید .

بازی و نرم افزار اندروید

erfan بازدید : 633 1390 نظرات (1)

آنتی ویروس Anti-Virus Pro – Tablet v2.7

نیازمندی ها : اندروید ۳٫۰

هم اکنون برای دسترسی به امکانات زیر این آنتی ویروس قدرتمند را دانلود کنید :

- اسکن برنامه ها ، تنظیمات ، فایل ها و فایل های رسانه ایبه صورت زنده

- پیدا کردن گوشی گمشده یا سرقت شده ی خود بر روی نقشه

- متوقف کردن برنامه هایی که عملکرد گوشی شما را کند کرده است

- پشتیبان گیری از تمام اطلاعات و برنامه های شما

- و غیره

erfan بازدید : 633 1390 نظرات (0)

پیش نیاز : تمامی نسخه های آندروید

یک آنتی ویروس محبوب ساخت کمپانی مشهور روسی Dr.Web Anti-virus که اینبار برای محافظت از دستگاه های اندرویدی شما ساخته شده است . این برنامه که همچنین قابلیت آنتی اسپم را نیز داراست به شما کمک می کند تا از بد افزارهایی که برای اندروید طراحی شده اند مصون نگاه داشته باشید . این اپلیکیشن که به صورت Real-Time فعالیت های گوشی شما در نظر می گیرد هیچ گونه افزایشی در مصرف شارژ باتری تان به وجود نخواهد آورد . فیلتر گذاری بر روی اس ام اس و تماس های ورودی یکی دیگر از قابلیت های Dr.Web Anti-virus می باشد که قطعا می تواند مورد استفاده تان قرار گیرد .

erfan بازدید : 799 1390 نظرات (0)

امروز برای شما بازدیدکنندگان محترم نرم افزار بسیار جالبی با نام را قرار داده ایم که به وسیله آن میتوانید تمامی صداهای ضبط شده از طریق میکروفن گوشی را به شکلی زیبا و جذاب تغییر داده و لحظات شادی را برای خود و اطرافیانتان ایجاد کنید.امیدواریم مورد رضایت شما قرار گیرد. این نرم افزار قابل نصب بر روی گوشیهای نوکیا دارای سیستم عامل سیمبین سری60 ورژن3و5 میباشد. در ادامه مطلب میتوانید این نرم افزار بسیار جالب را از سایت دانلودیاب دریافت نمایید.

erfan بازدید : 642 زمستان 1390 نظرات (0)

Kaiten Email یک برنامه ی ساده و کاربردی برای چک کردن و در پی آن مدیریت ایمیل های دریافتی در پروتکل های مختلف است . این برنامه از IMAP Push, POP3, Exchange 2003/2007 پشتیبانی می کند و کار با آن بسیار ساده است . قابلیت هماهنگ سازی فایل ها و پوشه ها ، ذخیره ایمیل ها برروی SD ، هویت های چندگانه ، جستجو، تنظیم اطلاعیه ها و … از ویژگی های این نرم افزار می باشند که برای استفاده از آن نیازمند نسخه ۲٫۱ و بالاتر آندروید می باشید .

erfan بازدید : 673 زمستان 1390 نظرات (0)

نرم افزار همراه بانک دی برای سیستم عامل جاوا را برای شما کاربران محترم وب سایت دانلودها قرار داده ایم. توسط این نرم افزار می توانید تمامی امور بانکی تان را از طریق تلفن همراه خود انجام دهید.این نرم افزار قابلیت نصب بر روی اکثر گوشی ها را دارا می باشد.

erfan بازدید : 640 زمستان 1390 نظرات (0)

نرم افزار همراه بانک کشاورزی برای سیستم عامل اندورید را برای شما کاربران محترم وب سایت دانلودها قرار داده ایم. توسط این نرم افزار می توانید تمامی امور بانکی تان را از طریق تلفن همراه خود انجام دهید. امیدواریم مورد قبول شما عزیزان واقع شود.

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 768
  • کل نظرات : 222
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 2121
  • آی پی امروز : 232
  • آی پی دیروز : 360
  • بازدید امروز : 2,045
  • باردید دیروز : 3,900
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 14,974
  • بازدید ماه : 32,202
  • بازدید سال : 174,616
  • بازدید کلی : 1,697,935