loading...
دانلود یاب
Mohammad بازدید : 1067 تابستان 1392 نظرات (2)

 


                       دانلود نرم افزار ویرایش عکس Focus Photoeditor 6.5.5.0

دانلود نرم افزار ویرایش عکس Focus Photoeditor 6.5.5.0

Focus Photoeditor 6.5.5.0 نرم افزاری حرفه ای برای ویرایش و رتوش حرفه ای تصاویر می باشد. با استفاده از این نرم افزار شما قادر خواهید بود به راحتی عکس های خود را ویرایش کرده و تغییرات مورد نظر خود را بر روی انها اعمال کنید ، شما میتوانید از تصاویر خود آلبوم های زیبا ساخته و انهارا به خوشترین لحظات تبدیل نمائید. علاوه بر این قابلیت ها شما میتوایند بر روی تصاویر دیجیتالی نیز کار کنید و انها را نیز ویرایش نمائید یا حتی دیگر تصاویر خود را به دیجیتالی تبدیل نمائید. محیط کاربری این نرم افزار به گونه ای می باشد که افراد حرفه ای یا مبدتی به آسانی میتوانند با ان اشنا شده و کار های خود را شروع نمایند. از جمله قابلیت های این نرم افزار رتوش تصاویر ، امکان افزودن افکت به تصاویر ، قابلیت ویرایش تصاویر دیجیتالی ، امکان طراحی کاور و لوگو ، برش خودکار تصاویر و ... می باشد. هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از وب سایت میهن دانلود دریافت نمائید.

Mohammad بازدید : 923 تابستان 1392 نظرات (0)

 دانلود نرم افزار اجرای برنامه ها و بازی های اندرویدی در ویندوز  YouWave for Android 4.1.2

 دانلود نرم افزار اجرای برنامه ها و بازی های اندرویدی در ویندوز  YouWave for Android 4.1.2

  

نسخه جدید نرم افزار اجرای برنامه ها و بازی های اندروید در ویندوز منتشر شد!

YouWave for Android 4.1.2

 

نرم افزار YouWave for Android میتواند سیستم عامل اندروید را شبیه سازی کرده و برنامه و بازی های اندروید را در کامپیوتر و تحت سیستم عامل ویندوز اجرا کند.

 

با استفاده از نرم افزار YouWave میتوانید برنامه های اندرویدی مورد نظر خود را قبل از نصب در موبایل، روی کامپیوترتان تست کنید. و یا اگر موبایل اندرویدی ندارید ولی میخواهید یک بازی یا یک برنامه اندروید را اجرا کنید، میتوانید از این نرم افزار کمک بگیرید.

 

با نصب YouWave ، محیطی شبیه به یک گوشی اندرویدی در اختیار شما قرار میگیرد که دارای سیستم عامل Android 4.0.4 میباشد و امکان نصب تمام Application هایی که با این نسخه سازگاری داشته باشند را به شما میدهد.

 

Mohammad بازدید : 899 تابستان 1392 نظرات (0)

دانلود مجموعه آیکون های گرافیکی با موضوع فروشگاه  Icons for Shop

مجموعه آیکون های گرافیکی وکتور - با موضوع فروشگاه

 

 

امروز برای شما همراهان همیشگی سرزمین دانلود، مجموعه ای بی نظیر از  آیکون های وکتور (قابل ویرایش و تغییر سایز) با موضوع فروشگاه و با فرمت eps,jpg آماده کرده ایم. طراحان می توانند از این مجموعه جدید آیکون در طراحی های خود و در هر ابعادی که نیاز دارند استفاده کنند.

 

Mohammad بازدید : 835 تابستان 1392 نظرات (0)

دانلود فلش پلیر برای اندروید  Adobe Flash Player 11.1 Android

دانلود فلش پلیر اندروید

تقریبا در تمام سایت ها و صفحات اینترنتی، از Flash استفاده شده است. بسیاری از بازی ها وانیمیشن ها نیز با فرمت Flash تولید میشوند. برای مشاهده فایل های فلش و همچنین نمایش کامل سایت هایی که در آنها از فلش استفاده شده است، نیاز به برنامه فلش پلیر (Flash Player) دارید.

 

قبلا نسخه های مختلفی از فلش پلیر مخصوص ویندوز را در سایت سرزمین دانلود قرار داده ایم. اما در این مطلب، نرم افزار Flash Player مخصوص اندروید را برای شما آماده کرده ایم.

 

اگر موبایل یا تبلت اندرویدی دارید، با نصب فلش پلیر قادر خواهید بود انیمیشن ها و بازی های فلش را بدون دردسر اجرا کنید. همچنین میتوانید سایت هایی که در آنها از فلش استفاده شده است را به طور کامل مشاهده نمایید.

Mohammad بازدید : 709 تابستان 1392 نظرات (0)

Joe Danger 2 عنوان یک بازی آرکید سراسر هیجان می باشد که پس از موفقیت هایی در Xbox برای کامپیوتر نیز منتشر شد . شما در این بازی در نقش یک بدلکار به نام جو هستید که در پی شکستن رکوردهای مختلف می باشد و در مکان های مختلف دنیا به مسابقه می پردازد . این مسیرها سرشار از موانع سخت و خطرناک هستند که برای عبور از آن ها می بایست حرکات های نمایشی انجام دهید . در ادامه می توانید تصاویری از محیط بازی به همراه لینک دانلود را مشاهده نمایید .

Mohammad بازدید : 671 1391 نظرات (0)

Angry Birds Toons

۷۲۰p

Angry Birds Toons

حجم : ۶۴ مگابایت

زیان : انگلیسی

ژانر:انیمیشن

خلاصه داستان : فک نکنم کسی باشه که سری باری های angry birds رو نشناسه. هم اکنون با کارتون پرندگان خشمگین رو به رو هستیم. به هیچ عنوان از دست ندهید. هر هفته یک قسمت

Mohammad بازدید : 663 1391 نظرات (1)

دوبله فارسی با دو کیفیت HD 720p و HD 1080p

 سوپر نورمن

 

نام انیمیشن: ParaNorman – سوپر نورمن

ژانر: انیمیشن ، اکشن ، ماجراجویی

سال انتشار: ۲۰۱۲

مدت زمان: ۸۲ دقیقه

حجم: ۶۱۰/۹۷۹ مگابایت

کیفیت: BDRip 1080p/ BDRip 720p

 

Mohammad بازدید : 529 1391 نظرات (0)

دانلود انیمیشن Madagascar 3: Europe’s Most Wanted 3D 2012

3D

Madagascar 3: Europe’s Most Wanted 3D 2012

حجم : ۶۰۰ مگابایت

زبان : انگلیسی

ژانر : انیمیشن, ماجراجویی, کمدی ,خانوادگی

امتیاز فیلم : ۷,۲ / ۱۰

زیرنویس : دارد

خلاصه داستان : این انیمیشن درباره ۴ حیوان به نام “آلکس (شیر)”،”مارتی (گورخر)”،”ملمن (زرافه)” و “گلوریا (اسب آبی)” است. این حیوانات در قسمت جدید هم در تلاش هستند تا به باغ وحش نیویورک برگردند و در راه برگشت آنها در اروپا بهترین پوشش را پیدا می کنند و یک سیرک سیار را از نو می سازند و.......…

Mohammad بازدید : 649 1391 نظرات (0)

دانلود انیمیشن Ice Age: Continental Drift 2012 با آخرین حد کیفیت بلوری – ۱۰۸۰P

Ice Age 4

حجم: ۱۰۰۰ مگابایت

محصول : آمریکا
زبان : انگلیسی
نمونه کیفیت: دارد
ژانر : ماجراجویی, کمدی، خانوادگی
امتیاز فیلم : ۶٫۸ / ۱۰
زیر نویس : دارد

خلاصه داستان : سری چهارم ایـن فیلم کـه “رانش قـاره ای” نام داره ، وقایـع چند سال بعد از شماره ی سوم فیلم و ظهورِ دایناسورها رو به نمایش میزاره. جایی که اسکرات و تعقیب و گریزِ همیشگیش با یه بلوط! موجب تغییرات بزرگی در سطح کره ی زمین میشه! و مانی، سید و دیگو رو به ماجراجویی جدیدی میفرسته. بعـد از تغیـیرات سـطح زمیـن و جـدا افـتادنِ مانی، سید و دیگو از بقیـه ی گـروه، اونا از یـه تکه یخ بـزرگ بعنوانِ کشتـیِ موقت خودشون استـفاده میکنن که اون ها رو بـه دریانـوردی و سفـری حماسی برای پیدا کردن باقیِ اعضای گروه مجبور میکنه...........

Mohammad بازدید : 585 1391 نظرات (0)

دانلود انیمیشن Brave 2012 با کیفیت خارق العاده بلوری – 1080p

Brave 2012

زبان :انگلیسی

ژانر : اکشن , هیجانی , کمدی

زیر نویس :دارد

خلاصه داستان : یک شاهزاده مصم است تا مسیر زندگی خود را مشخص کند و حالا به ببین مردم رفته است شاهزاده مریدا در شهر به هرج مرج پرداخته او یک تیز انداز ماهر می باشد و ..

 

Mohammad بازدید : 977 1391 نظرات (0)

دانلود انیمیشنHotel Transylvania 2012 با کیفیت خارق العاده بلوری – ۷۲۰P

Hotel Transylvania 2012


حجم : ۶۵۰ مگابایت

محصول : آمریکا

زبان : انگلیسی

ژانر : انیمیشن, کمدی ,خانوادگی

امتیاز فیلم : ۷,۹ / ۱۰

زیرنویس : به زودی

خلاصه داستان : دراکولا که یک پناهگاه سطح بالا برای هیولا ها و موجودات عجیب و ترسناک، به دور از دنیای انسان ها ساخته است. اما وقتی یک پسر راز این پناهگاه را کشف می کند، دراکولا..

تعداد صفحات : 42

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 768
  • کل نظرات : 222
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 2121
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 240
  • بازدید امروز : 51
  • باردید دیروز : 2,220
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 51
  • بازدید ماه : 32,428
  • بازدید سال : 174,842
  • بازدید کلی : 1,698,161