loading...
دانلود یاب
Mohammad بازدید : 769 پاییز 1391 نظرات (0)

Chicken Shoot 2 Edition 2012

دانلود بازی Chicken Shoot 2 Edition 2012

جزء قدیمی ترین بازی های کامپیوتری می باشد که تا کنون توانسته بسیاری از طرفداران خود را در بین بازی های بسیار بزرگ نگه دارد. نسخه های بسیاری از این بازی منشر شده است که هر کدام از آنها در محیط های مختلفی انجام می شود. و مراحل متعددی دارد. این بازی نیز از این قاعده بی بهره نیست. و با داشتن مراحل مختلف گیمر را ساعت ها مجبور به بازی می کنند. در این بازی فکر کردن لازم نیست و فقط باید مرغ ها را نشانه بگیرد.و بازدن انها امتیاز کسب کنید.و به مراحل بعدی سعود کنید. با کسب امتیازات بالاتر شما می توانید. در هنگام ورود به مراحل بعدی وسایل جانبی متعددی خریداری کنید که در نشانه روی شما و همچنین دقت شما تاثیر خواهند گذاشت. از دیگر نکات جالب بازی می توان به وجود تفنگ های مختلف اشاره داشت. شما می توانید نسخه ی معتبر این بازی را از وب سایت ایرانیان دانلود به صورت کاملا رایگان دریافت نمایید.

 

برخی از امکانات این بازی:

وجود سلاح های مختلف با طیف های متفاوت

حالت چندنفره ی بازی

امکان بازی آنلاین از اینترنت

دریافت جایزه های مختلف

وجود محیط سرگرم کنند و جالب درعین حال خنده دار

 

erfan بازدید : 651 تابستان 1391 نظرات (0)

.•● برای اولین بار در بین سایت های ایرانی ●•.

:: نسخه ی سالم  ::

این بار نیز با مجموعه ی کاملا از سری بازی های در خدمت شما عزیزان هستیم. همگی ما با بازی های angry birds آشنا هستیم و انها را چه در کامپیوتر و چه در گوشی های همراه بازی کرده ایم. تا به حال از این بازی زیبا چهار نسخه ی متفاوت وارد بازارها شده.که ما این بازی ها را که به ترتیب Angry Birds Classic HD، Angry Birds Rio HD،Angry Birds Seasons HD،Angry Birds Space HDمی باشد آماده ی دانلود نموده ایم. در این مجموعه بیش از 15 پرنده ی مختلف و جود دارد که مثل همیشه به دنبال خوک های مزاحم می روند و تخم های خود را از آنها می گیرند. برای نصب این بازی به سیستم انچنانی احتیاج نیست و می توان بر روی کامپیوتر های قدیمی نیز نصب کرد و بازی نمود.همچنین لازم به ذکر می باشد که تمامی مراحل این مجموعه به صورت کاملا HD  بوده و محیطی بسیار جالب و بی نظیری را به ارمغان می آورد.شما می توانید این مجموعه ی جالب را از وب به صورت کاملا رایگان دریافت نموده و لذت ببرید.

erfan بازدید : 1013 تابستان 1391 نظرات (0)

نمایشگاه سرگرمی های الکترونیکی سال ۲۰۱۲ که در بین مردم با نام E3 2012 معروف می باشد ، نام ۱۶امین دوره از نمایشگاه های سرگمی الکترونیکی می باشد که هر ساله برای کامپیوتر و بازی های رایانه ای به عنوان یک نمایش تجاری برگزار می شود. این نمایشگاه ، امسال از ۴ الی ۷ ژوئن دایر می باشد. در این نمایشگاه اکثر کمپانی های تولید کننده بازی های رایانه ای حضور دارند که بازی های در حال ساخت و آماده برای عرضه در بازار خود را به نمایش می گذارند. از جمله این کمپانی ها می توان به ۲K Games , Activision , Konami , Sony , Crytek , Electronic Arts , Microsoft , Namco Bandai , Nintendo , THQ , Ubisoft , Capcom و … اشاره نمود. تیم دانلودها قصد دارد تا تمامی این جشنواره را برای علاقه مندان به بازی های رایانه ای قرار دهد. هر روز در این پست ، همگام با پخش مراسم در جشنواره تمامی آپدیت های ویدیویی از این جشنواره به روز خواهد شد و شما می توانید آن ها را به صورت لینک مستقیم و با بهترین کیفیت ، به صورت رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

|مراسم شب اول ، ۴ ژوئن به پست افزوده شد|

Mohammad بازدید : 765 تابستان 1391 نظرات (0)

 Spirits of Mystery: Song of the Phoenix

بازی Spirits of Mystery: Song of the Phoenix یک بازی فکری و هایدن آیجکت می باشد که داستان آن در مورد امپراطوری 300 ساله ی ققنوس و اژدها می باشد که با هم در حال دعوا هستند . این 2 امپراطوری قرار می گذارند تا در روز سه شنبه تمام درگیریها را پایان بدهند ولی در این روز شاهزاده دزیده می شود ! جادوگر شیطانی پرنسس را دزدیده است و شما می بایست به او کمک کنید تا از دست جادوگر فرار کند و باعث اتحاد این دو امپراطوری شود.

erfan بازدید : 544 تابستان 1391 نظرات (0)

Amazing Adventures 5: Riddle of the 2 Knights قسمت پنجم از سری بازی های فکری و هیدن ایجکت ماجراجویی های شگفت انگیز است . مراحل این بازی از بازار شلوغ مراکش شروع می شود و می بایست به کوههای سوئیس سفر کنید . آیا می توانید پازل های بازی را حل کنید و معمای دو شوالیه را دریابید ؟ برای فهمیدن این معما نیاز به کاوش در ۲۵ مکان عجیب و غریب دارید که در کل می بایست ۲،۰۰۰ شی مخفی را پیدا کنید . امیدواریم از این بازی فکری نهایت لذت را ببرید .

erfan بازدید : 661 بهار 1391 نظرات (0)

بازی Warlock: Master of the Arcane یکی از بازی های محبوب استراتژیکی می باشد که در دنیای فانتزی Ardania در حال جریان است . ماموریت شما در این بازی ساختن امپراطوری های بزرگ ، گسترش مرزهای تحت سلطه ، تحقیقات جدید در مورد سحر و جادو و غلبه بر دشمنان است . نیروهای شما می توانند شامل نیروهای ویژه احضار شده و موجودات وحشی باشند که قابلیت استفاده از سحر و جادو را نیز خواهید داشت . با استفاده از سیستم مدیریت نوآورانه بازی ، می بایست سربازان خود را مدیریت کنید و با استفاده از تاکنیک های جدید ، دشمنان خود را شکست بدهید و معابد خود را در سراسر دنیا برپا کنید .

Mohammad بازدید : 755 بهار 1391 نظرات (0)

دانلود بازی جدید و جذاب AngryBrids Space 1.0.2 برای PC

AngryBrids Space

این بار جـنگ بین شما و خوک های چندش آور به قدری افزایش پیدا کرده که کار به کهکشان راه شیری راه پیدا کرده این بازی که در کهکشان اتفاق می افتد دارای 600 مرحله و 50 مرحله ی مخفی میباشد همچنین شما در بین بازی با پندگان جدیدی که نیروهای فضایی و فوق قدرتمند دارند آشنا شده و آنها را به گرو عصبانی خود ملحق میکنید و با عصبانیت و هیجان هرچه تمام تر به جنگ با خوک ها و گرفتن تخم مرغ های خود از آنها میکنید. در این نسخه شما به دلیل دارا بودن قدرت های مختلف و جدید که در دست دارید خیلی ساده تر میتوانید به خـوک ها حمله کرده ونیمه ای از قدرت خود را به آن های نشان دهید.

erfan بازدید : 839 1390 نظرات (1)

سری بازی های تکن یکی از محبوب ترین بازی های مبارزاتی و اکشن است که از دیرباز دربین گیمرها محبوبیت داشته است. با اینکه هر نسخه منتشر شده از این بازی طرفداران زیادی داشت ولی با این حال با توجه به عدم نوآوری در نسخه های ارائه شده با مخالفان و منتقدان زیادی روبرو می شد. با این اوضاع پیش آمده کمپانی با سابقه Namco با تدبیرات و تفکرات جدید تصمیم به انتشار نسخه 5 از این بازی اکشن گرفت تا در این نسخه هم بازیکنان قبلی حضور داشته باشند و هم ایده های جدیدی را در آن پیاده کند، در همین راستا در شاهد برخی تغییرات و ابتکارات جدید هستیم و به طور مثال بیش از 20 مبارز به صورت آزاد وجود دارد و شما می توانید یکی از مبارزان را برای شرکت در مسابقات انتخاب کنید، و علاوه بر آن بیش از 10 بازیکن مخفی در بازی وجود دارد که از قدرت بیشتری نسبت به بقیه برخوردارند ولی برای امکان انتخاب این مبارزان باید در تورنمنت ها مقام کسب کنید. یکی دیگر از ویژگی های جدید این نسخه افزوده شدن تکنیک و تاکتیک های جدید رزمی است که این بار به سرعت و قدرت حرکات مبارزان بیشتر پرداخته شده است و در مقابل باید گیمر سرعت عمل نشان داده و با استفاده سریع و به موقع از صفحه کلید یا دسته بازی فنون جدیدی را به نمایش بگذارد، همچنین مبارزان از تجهیزات جنگی متفاوتی برای شکست رقیبان خود استفاده می کنند. از مبارزان سرسخت این نسخه می توان Jack 5 با قدرت حیوانی و ویران کننده، Asuka Kazama رزمی کار کازاما، Ling Xiaoyu چینی با ضربات زیرکانه، Craig Marduk بکسور و مبارز قوی هیکل با ضربات قوی وسهمگین و Hwoarang ستاره تکواندوکار را نام برد که هریک ویژگی ها و حرکات منحصربفرد خود را دارند. امکان تغییر لباس رزمی کاران از دیگر ویژگی های مختص این نسخه می باشد. تیم دانلودیاب افتخار این را دارد که این بازی زیبا را همان طور که مشاهده می کنید دربین سایت های ایرانی برای اولین بار به طور رایگان و اختصاصی برای شما عزیزان آماده دانلود کند.

erfan بازدید : 858 1390 نظرات (0)

 

                                   prince-of-persia-5-the-forgotten-sands1.jpg

جدید  ترین نسخه بازی پر طرفدار شاهزاده ایرانی می باشد که به تازگی منتشر شده است. در نسخه جدید بازی شاهزاده ایرانی کمپانی Ubisoft داستان این نسخه را بین نسخه یک و دو قرار داده در واقع بین نسخه های Prince of Persia 2 : Warrior Within و Prince of Persia 1: The Sands of Time که قرار است اتفاقات 7 سال بین این دو نسخه در نسخه جدید مشاهده شود. شما در این بازی نقش پرنس را ایفا می کنید که دارای ویژگی های منحصر به فرد خود است. در واقع کاراکتر پرنس دارای نیروهای ماورا الطبیه بوده که می تواند عناصر مختلف طبیعت را در اختیار بگیرد و از آنها در هنگام مواجه با دشمنان استفاده کند. همچنین شخصیت پرنس دارای ویژگی های بسیار جالبی در هنگام مبارزه کردن است قابلیت انجام حرکات اکروباتیک در هنگام مبازره, پرش های بسیار بلند, بالا رفتن از ستون ها, مبارزه با چند نفر در یک لحظه و … این ها قابلیت هایی است که سبب شده تا کاراکتر پرنس در شاهزاده ایرانی محبوب گردد و سبب شود تا بسیاری از گیمرها به سمت این بازی کشیده شوند.

داستان بازی بین شن های زمان و در قلمرو جنگجویان اتفاق می افتد یعنی پس از وقایع شهر Azad پدر شاهزاده او را به شهر برادر بزرگش که مالک نام دارد میفرستد تا حکومت را از برادرش یاد بگیرد. اما وقتی شاهزاده به شهر میرسد که دشمنان مالک برای بدست آوردن گنج های شهر به آنجا حمله میکنند. سرانجام برادرش را پیدا میکند و با هم به غار سلیمان میروند. مالک میگوید که اگر ارتش سلیمان را آزاد کند میتواند آنها را شکست دهد. شاهزاده سعی میکند جلوی او را بگیرد اما مالک این کار را میکند. با آزاد شدن آن ارتش وحشتناک هر کسی را که در شهر بود به مجسمه شنی تبدیل میکند و فقط شاهزاده و مالک که توعی مدال به آنها رسیده بود جان سالم به در میبرند و از هم جدا میشوند. شاهزاده در محل مرموزی دختری به نام Razia را میبیند. Razia به او میگوید که اگر مدال ها را به هم بچسباند، راتاش (فرمانده ارتش شیطانی) و تمام ارتش از بین میروند. شاهزاده هم به دنبال مالک میگردد ولی وقتی او را پیدا میکند مالک حرف او را باور نمیکند و میگوید که خودش میخواهد تا آن اهریمن را نابود کند و او را ترک میکند. ولی وقتی با راتاش رو به رو میشود، راتاش او را طلسم میکند و مالک به موجودی قدرتمند تر از راتاش تبدیل شده و دشمن شاهزاده میشود. شاهزاده هم دودل میماند که آیا باید برادر خود را بکشد یا نه …

erfan بازدید : 1292 1390 نظرات (2)

teenagemutantninjaturtles1.jpg

بی شک با کارتون زیبای لاک پشت های نینجا آشنایی دارید و همان طور که مستحضر هستید نیازی به تعریف محبوبیت این کارتون نیست. بازی لاک پشت های نینجا را که برای اولین بار در بین سایت های ایرانی در سایت دانلودیاب مشاهده می کنید برگرفته از کارتون زیبای لاک پشت های نینجاست و به عبارتی این بازی یک ویدئو گیم است. در بازی چهار شخصیت Leonardo, Raphael, Michelangelo و Donatello نیز به پیروی از رئیس و استاد خود که موشی دانا به نام Ninjutsu است برای انجام مأموریت هایی اعزام خواهند شد. مثل همیشه چهاربرادر شگفت انگیز و قدرتمند لاک پشتی در مقابل ظلم و شروران ایستادگی خواهند کرد. هریک از این لاک پشت ها ویژگی های خاص خود را دارند که در این نسخه با ژن هایی جهش یافته قدرتمند تر و قوی تر از گذشته شده اند که برای کنترل آن ها باید دقت لازم را داشته باشید. در بازی صحنه های زیبایی از مبارزات را مشاهده خواهید کرد. این بازی در چندین نسخه منتشر شده است که نسخه پیش روی شما، ویدئو گیم و جدیدترین نسخه از این بازی است. اگر علاقه ای برای پیوستن به دنیای لاکژوشت های نینجاو انجام مأموریت های ناممکن را دارید این بازی زیبا و سرگرم کننده را از دست ندهید.

erfan بازدید : 587 1390 نظرات (0)

7554-1.jpg

▐نسخه سالم و کم حجم BlackBox ▐

7554 عنوان جدیدترین بازی از کمپانی Emobi Games می باشد که با کمی تأمل می توان از اسم بازی داستان آن را حدس زد! 7554 به تاریخ سال 1954 و هفتم ماه می اشاره دارد، در تاریخ یاد شده ویتنام با پیروزی در جنگ توانست شادی بزرگی را به ارمغان آورد. داستان های اکشن که روایت واقعی از تاریخ هستند همیشه جالب بوده و مورد پسند و حمایت گیمرها قرار گرفته است، از این رو بازی سازان در تلاش هستند تا هرچه بیشتر به واقعیت نزدیک شده و گیمر را به دنیای واقعی هرچند در گذشته سوق دهند. بازی بسیار نزدیک به بازی ندای وظیفه بوده و گرافیک مناسبی را در خود گنجانده است. صداهای طبیعی، هوش مصنوعی Xaitment، موتور گرافیکی هاوک، گیم پلی عالی و محیطی طبیعی همه و همه دست به دست هم داده اند تا این بازی را یکی از خاطره انگیزترین ها در سال 2012 معرفی کنند. اسلحه های مورد استفاده و حتی نوع پوشش سربازان بسیار حرفه ای و طبیعی طراحی و بازنگری شده است به طوری که خود را در میان گلوله هایی از آتش دیده و روانه میدان جنگ می شوید. چنانچه که علاقمند به بازی های تاریخی و اکشن هستید بی شک این بازی می تواند خاطره خوبی را برای شما رقم بزند. هم اکنون می توانید این بازی زیبا را از وب سایت دانلودیاب دریافت نمائید.

erfan بازدید : 614 1390 نظرات (2)

داستان این عنوان در قرن های آینده اتفاق می افتد. جایی که انسان ها به فضا رفته اند و اینترنت که در آن زمان به Eden معروف است، منبع دانش انسان ها به حساب می آید. در Eden پروژه ای به نام لومی (Lumi) قرار دارد که خاطرات اولین کودک دختر متولد شده در فضا را در خود جای داده است. اما لومی تحت حمله ویروس ها قرار گرفته و خطر جدی ای او را تحدید می کند. اینجاست که بازی، شما را برای از بین بردن ویروس ها و نجات لومی و Eden فرا می خواند. همان طور که مشخص شد، داستان بازی بسیار ساده است. اما همین سادگی تمام چیزی که بازی قصد بیان آن را دارد به خوبی بازگو می کند. بازی Child of Eden از عنوان هایی است که فضایی جدیدی را پیش روی بازیکنان قرار می دهد. از زمان معرفی این عنوان، کاملاً مشخص بود که در نهایت بازیکنان با یک عنوان کاملا منحصر به فرد در این نسل روبرو خواهند شد. این عنوان دارای سبکی است که خیلی از سازندگان و ناشران به سراغ آن نمی روند. شاید دلیل آن عدم استقبال بازیکنان از این سبک ها بوده است. اما Child of Eden آمده تا بازیکنان را با حال و هوایی تازه و هیجانی خاص مواجه کند.

erfan بازدید : 653 زمستان 1390 نظرات (3)

GooseGogs یکی از بهترین بازی های کامپیوتری که منتشر شده است.این بازی توسط کمپانی Crimson Cow حمایت یافته و منتشر شده است. یک بازی جذاب و زیبا و البته سرگرم کننده که کاربر را وادار می سازد تا نقش اول بازی را برای رسیدن به هدفش یاری کند. موانع متعددی که در سر راه قرار دارند باعث می شوند دائما GooseGoss به چاله ها سقوط کند و اینجاست که کاربر باید با سرعت عمل آن ها را از موانع عبور دهد. هشت مدل از انواع شکلک ها در بازی قرار داده شده اند که کاربر در ۶۰ مرحله موجود در بازی با آن ها سروکار خواهد داشت.کیفیت مناسب گرافیکی که تقریبا سیاه و سفید هم هست ، دوبعدی بودن بازی ، موزیک های جالبی که در طول انجام بازی اجرا می شوند ، مناسب بودن برای سنین مختلف ،‌ عدم نیاز به آموزش خاص و چندین و چندین خاصیت دیگر که این بازی جذاب با خود به همراه می آورد همه می توانند دلایل خوبی باشند تا شما کاربران عزیز GooseGogs را دانلود نموده و برای ساعت ها سرگرم شوید.امید است با دریافت این بازی زیبا از سایت دانلودها لذت کافی را برده باشید.

 

GooGOOO دانلود بازی GooseGogs براي PC

 

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 768
  • کل نظرات : 222
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 2121
  • آی پی امروز : 214
  • آی پی دیروز : 360
  • بازدید امروز : 1,832
  • باردید دیروز : 3,900
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 14,761
  • بازدید ماه : 31,989
  • بازدید سال : 174,403
  • بازدید کلی : 1,697,722