loading...
دانلود یاب
Mohammad بازدید : 414 تابستان 1391 نظرات (0)

بالاخره نسخه فاینال ویندوز 8 توسط منابع غیر رسمی منتشر شد ::.

:: دانلود 3 نسخه مختلف Enterprise و Professional و AIO به صورت جداگانه به همراه شماره سریال 

ویندوز 8

همانطور که می دانید ماکروسافت یکی از بزرگترین شرکت های ساخت سیستم عامل در جهان می باشد که اکثر افراد در سراسر دنیا از سیستم عامل های این شرکت یعنی ویندوز استفاده می کنند. البته در کنار مایکروسافت شرکت های دیگری نیز هستند مانند اپل که سیستم عامل این شرکت یعنی مکینتاش بعد از ویندوز دومین سیستم عامل محبوب در جهان به شمار میرود. اینبار گروه ایرانیان دانلود با جدید ترین ویندوز مایکروسافت در خدمت شماست. ویندوز 8 ویندوزی که خبر انتشار آن در سال 2010 بر اثر اشتباه یکی از کارمندان شرکت مایکروسافت در اینترنت قرار گرفت. البته در ابتدا مایکروسافت قصد نداشت که نسخه های آزمایشی این ویندوز را در اختیار عموم قرار دهد اما با انتشار این اخبار گروه های هک بیشتر ترغیب شدند تا نسخه های آزمایشی این ویندوز در اختیار عموم قرار دهند. از زمان انتشار اخبار ویندوز 8 تاکنون چند نسخه آزمایشی مختلف از این ویندوز منتشر شده که بلاخره نسخه فاینال البته نه از سوی مایکروسافت بلکه توسط منابع غیر رسمی منتشر شد. بر اساس گفته وبلاگ رسمی ساختمان ویندوز 8، سیستم عامل ویندوز 8 نسخه RTM (ساخت 9200) در اوت 2012 به صورت تقلبی منتشر شد و در 26 اکتبر 2012 به صورت رسمی منتشر خواهد شد. ویندوز 8 آخرین نسخه سیستم ‌عامل ویندوز شرکت مایکروسافت می‌باشد که برای استفاده در رایانه‌های شخصی، تبلتها و تلفن‌های همراه تولید می‌شود. این سیستم‌عامل هشتمین نسل از سیستم‌عامل‌های ویندوز می‌باشد و به همین دلیل نام آن را ویندوز 8 گذاشته‌اند. مایکروسافت قصد دارد سیستم‌عامل ویندوز 8 را با پردازشگرهای 128 بیت سازگار کند، ویندوز ویستا و ویندوز 7 از پردازشگرهای 64 بیت پشتیبانی می‌کنند. از قابلیت‌های این سیستم عامل می‌توان به ارتباط سریعتر با استفاده از یواس‌بی3 و بلوتوث3، پشتیبانی از پردازنده‌های ARM، رمزگذاری کامل دیسک سخت، حساسیت نسبت به نور محیط، تشخیص چهره کاربر برای لاگین و لاگ اوت کردن، رابط کاربری مترو، برجسته‌بینی سه بعدی و پشتیبانی تلویزیون بی سیم اشاره کرد.

 

Mohammad بازدید : 626 تابستان 1391 نظرات (0)

دانلود Microsoft Windows 8 Release Preview Build 8400 x86 x64

همراه با سریال معتبر فعالسازی

windows 8

همانطور که می دانید مایکروسافت یکی از بزرگترین شرکت های ساخت سیستم عامل در جهان می باشد که اکثر افراد در سراسر دنیا از سیستم عامل های این شرکت یعنی ویندوز استفاده می کنند. البته در کنار مایکروسافت شرکت های دیگری نیز هستند مانند اپل که سیستم عامل این شرکت یعنی مکینتاش بعد از ویندوز دومین سیستم عامل محبوب در جهان به شمار میرود. اینبار گروه ایرانیان دانلود با جدید ترین ویندوز مایکروسافت در خدمت شماست. ویندوز 8 ویندوزی که خبر انتشار آن در سال 2010 بر اثر اشتباه یکی از کارمندان شرکت مایکروسافت در اینترنت قرار گرفت. البته در ابتدا مایکروسافت قصد نداشت که نسخه های آزمایشی این ویندوز را در اختیار عموم قرار دهد اما با انتشار این اخبار گروه های هک بیشتر ترغیب شدند تا نسخه های آزمایشی این ویندوز در اختیار عموم قرار دهند. از زمان انتشار اخبار ویندوز 8 تاکنون چند نسخه آزمایشی مختلف از این ویندوز منتشر شده که آخرین نسخه آن چند روز پیش با نام Windows 8 Release Preview توسط شرکت مایکروسافت منتشر شد. این سومین نسخه آزمایشی ویندوز 8 است که توسط مایکروسافت منتشر شده زیرا نسخه های آزمایشی قبلی توسط گروه های هک ارائه می شد. همچنین برخی شایعات در مورد این ورژن به گوش میرسد که ورژن Release Preview، ورژن ما قبل فینال بوده و شباهت های بسیار زیادی با ورژن فینال دارد. در حال حاضر آنچه که در مورد ویژگی های این ویندوز میتوان بیان نمود سازگاری آن با انواع تبلت ها و کامپیوترهایی است که از صفحات لمسی برخوردارند زیرا ویندوز 7 سازگاری کاملی با صفحات لمسی نداشت. در رابطه با سایر ویژگی های این سیستم عامل جدید هنوز اخبار دقیق و معتبری ارائه نشده و آنچه که می توان با جستجو در اینترنت پیدا نمود چند ویژگی با نام های Windows App Marketplace, Mobile ARM Processors, SmartScreen Security Filter/System, System-On-a-Chip (SoC), Mount ISO, Built in AppX PDF Reader and IE9 Tile based Metro UI می باشد. همچنین ظاهر این ویندوز بسیار شبیه به ویندوز 7 است و تنها چند تغییر کوچک در بخش استارت، نمایش پنجره ها و … ایجاد شده است. به گفته ی برخی از خبرگزاری ها نسخه فینال این ویندوز در سال 2012 منتشر می شود در نتیجه تا آن زمان نسخه های آزمایشی متعددی از این ویندوز منتشر خواهد شد.

erfan بازدید : 510 بهار 1391 نظرات (0)

Sothink SWF Decompiler نام نرم افزاری کاربردی و مفید است که به کمک آن کاربران قادر خواهند بود تا تمامی اجزای سازنده یک فایل فلش را استخراج کرده و مشاهده نمایند. این نرم افزار همان طور که از نام آن مشخص می باشد برای بازیابی فایل های فلش به حالت قبل از ذخیره سازی آن ها در فرمت SWF می باشد. با کمک ابزار موجود در برنامه می توانید به عکس ها ، فایل های صوتی و تصویری ، فریم ها و … در یک فایل فلش دسترسی داشته و آن ها را به صورت کاملا مجزا برای خود ذخیره سازی نمایید. نرم افزار Sothink SWF Decompiler مخصوص سیستم عامل مک شرکت اپل می باشد.

erfan بازدید : 538 1390 نظرات (0)

احتمالا با سیستم عامل قدرتمند لینوکس آشنایی دارید این سیستم عامل قدرتمند و با ارزش ویرایش های مختلفی دارد کــه ما اینـــــــــبار تصمیم گرفته ایم تا ویرایش این سیستم عامل خارق العاده را برای تان آمـــاده کرده ایم. ایـــــن ویرایش از این سیستم عمل قدرتمند بصـــــــورت رایگان عرضه شده که امکــــــنات و ابزار های فوانی دارد که توانسته از سراسر جهان کاربران زیادی ر به خود جذب نماید. این سیستم عامل نیاز بـه برنامه های مخصوص خود دارد که تمامی نرم افزار های مورد نیاز کاربر در این سیستم عامل وجود دارد که البته شما میتوانید نرم افزار های این برنامه که همگان به صورت رایگان عرضه شده اند ارتقا دهید.این سیستم عمل با حجم مناسبی عرضه شده که سرعتی بالا برخوردار می باشد و با انواع سیســـــــتم سی پی یو های Intel, Asus, Amd و… سازگار می باشد. این سیستم عامل قــابلیت بر روز رسانی دارد. این سیستم عامل قتدرتمند نیازی به توضیحات بیشتر ندارد شما میتوانید آخرین ویرایش این سیستم عامل را از وب سایــت دانلودیاب دریافت نمایید.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 768
  • کل نظرات : 222
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 2121
  • آی پی امروز : 225
  • آی پی دیروز : 360
  • بازدید امروز : 2,002
  • باردید دیروز : 3,900
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 14,931
  • بازدید ماه : 32,159
  • بازدید سال : 174,573
  • بازدید کلی : 1,697,892