loading...
دانلود یاب
Mohammad بازدید : 568 تابستان 1391 نظرات (0)

یک نرم افزار امنیتی تمام خودکاراست که سیستم شما را در برابر ویروس ها و جاسوس افزارها حفظ می نماید

 Norton 360 Premier Edition 6.0 19.8.0.14

نورتون 360 شامل: آنتی ویروس، ضد جاسوسی، دیوار آتش، پشتیبان گیری از داده ها و سیستم تنظیم داده ها است.نورتون 360 یکی از بهترین پکیج های محافظتی از انواع رایانه های شخصی و خانگی می باشد که شامل آنتی ویروس ، spyware ، دیوار آتش، پشتیبان گیری از داده ها و تنظیم سیستم است . برای نظارت برفعالیت های آنلاین ، نورتون دارای 4 حالت مختلف از محافظت است که با بالابردن درجه محافظت ، نرم افزار به صورت دقیق تری فعالیت های شما را آنالیز می کند . این قابلیت را دارد تا به صور خودکار از تمام فایلها و اسناد مهم شما نسخه بک اپ بگیرد و آن ها را حافظه های جانبی و یا خود هارد ذخیره کند و یا اینکه به صورت آنلاین آن ها را برروی سرورهای نورتون ذخیره نمایید.

 

برخی از ویژگی های این برنامه:

حفاظت در برابر Botnet
نورتون وب سایت ایمن ™
امنیت شبکه
پشتیبان گیری خودکار و بازیابی آن
اسکن و شناسایی انواع برنامه های مخرب
فایروال قدرتمند و پیشرفته با امکانات فراوا
قابلیت اسکن سریع تمام اطلاعات هارد
امکان ذخیره و استفاده خودکار انواع اطلاعات لوگین درسایت ها
قابلیت امن سازی فعالیت های آنلاین و مرورگر
گرفتن خودکار بک آپ و بازیابی سریع و آسان آن
قابلیت بروزرسانی به صورت خودکار و دستی
موتور اسکن سریع و پیشرفته برای شناسایی برنامه های مخرب


Mohammad بازدید : 438 تابستان 1391 نظرات (0)

Evaer Video Recorder for Skype

نرم افزار Evaer Video Recorder for Skype 1.2.8.15 ، یک نرم افزار جدید برای ذخیره تماس های صوتی و تصویری از Skype می باشد.Skype امروزه گسترش فراوانی در همه ی عرصه های گفتگویی در جهان از جمله گفتگوهای صوتی و تصویری ، کنفرانس ها ، پادکست ها و یا گفتگوهای خانوادگی داشته و عده ی عظیمی از مردم سراسر جهان از این نرم افزار استفاده می کنند.گاهی پیش می آید که شما بخواهید ویدئو های گفتگو شده را در کامپیوتر خود ذخیره کرده و بعدا آن را مورد استفاده قرار دهید.خود Skype این امکان را فراهم نکرده است،شما می توانید با استفاده از این نرم افزار به راحتی گفتگو های خود را ذخیره کنید.همچنین این نرم افزار در این زمینه امکانات خوبی را نیز برای شما فراهم آورده است،همانند ذخیزه گفتگو ها به دو فرمت صوتی / تصویری ، MP3 و FlV ، فشرده سازی ویدئو ها ، ذخیره گفتگو های گروهی و … اشاره کرد

m8188 بازدید : 640 تابستان 1391 نظرات (0)

دانلود نسخه آزمایشی آنتی ویروس Eset Nod32 & Smart Security v6 Beta

امورزه با گسترش حملات اینترنتی ، و اتفاقات مختلف امنیتی ، کاربران دغدغه هایی پیدا می کنند که نیاز به امنیت اولین چیزی است که خواسته آنها می باشد.برای حفظ امنیت سیستم در برابر حملات شما نیاز به ابزارهایی دارید که بروز و قدرتمند باشند.
نود 32 یکی از نرم افزار قدرتمند امنیتی است که با عرضه نسل 6 از آنتی ویروس قدرتمند خود توانسته است قدرت خود را بیش از پیش به رخ رقبای خویش بکشید.
این نرم افزار به شما کمک می کند تا با استفاده از لایه های امنیتی قدرتمند خویش سیستمتان را در برابر انواع حملات محافظت کرده و خیالی آسود در برابر آنها داشته باشید.در این نسخه از تکنولوژی جالب و بی نظیری به نام ضد سرقت استفاده شده است که سیستم شما را علاوه بر محافظت در برابر  ویروس ها ، کرمها ، جاسوس افزارها و بد افزارها ، در برابر سرقت نیز محافظت کرده و یک امنیت بی  نظیر را برای شما به ارمغان بیاورد.
این نرم افزار استثنایی در اصطلاح آل این وان یا همه چیز در یک می باشد که دیگر شما را از وجود نرم افزار های مختلف برای حفظ امنیت بی نیاز می کند.
باورکردنی نیست اگر بدانید که این نسخه از نود 32 در صورت سرقت لپ تاپ یا کامپیوتر شما به راحتی می تواند در اولین اتصال اینترنتی لپ تاپ شما را به لپ تاپ دزدیده شده برساند !
مطمئنا این امکان یک تمایز باورنکردنی بین سایر آنتی ویروس ها می باشد و نود را به اوج خواهد رساند.شما می توانید بعد از نصب این نسخه از نود 32 به پرتال شرکت است مراجعه کرده و نرم افزار را با لپ تاپ یا کامپیوتری که روی آن نود را نصب کرده اید را ثبت کنید تا بتوانید از محل دقیق لپ تاپ روی نقشه با خبر گردید.
اگر لپ تاپ یا سیستم شما دزدیده شد یا گم کردید این امکان به شما کمک می کند تا بتوانید با اتصال به سایت رسمی این شرکت به راحتی سیستم خود را پیدا کنید.

Mohammad بازدید : 745 تابستان 1391 نظرات (0)

 Best Antivirus 2012 Pack

آنتی ویروس اصطلاحی است که به برنامه یا مجموعه‌ای از برنامه‌ها اطلاق می‌شود که برای محافظت از رایانه‌ها در برابر ویروس‌ها استفاده می‌شوند. مهمترین قسمت هر برنامه ضد ویروس موتور اسکن آن است. جزئیات عملکرد هر موتور متفاوت است ولی همه آنها وظیفه شناسایی فایل‌های آلوده به ویروس را به عهده دارند ودر بیشتر موارد در صورتی که فایل آلوده باشد ضد ویروس قادر به پاکسازی و از بین بردن آن است. برنامه ‏های مخرب در سه دسته عمده ویروس، کرم و تروجان قرار می‌گیرند. شمار این نرم‌افزارها بسیار زیاد و روبه افزایش است. همچنین بمب‌های منطقی، جاسوس‌افزارها، اسپم‌ها وگول‌زنک‌ها از دیگر انواع برنامه‌های مخرب به‌شمار می‌روند. آنتی‌ویروس‌ها از دو روش کلی به منظور محافظت از کامپیوترها بهره می‌گیرند. فایروالها گونه‌ای دیگر از نرم‌افزارهایی هستند که در کامپیوترهای شخصی محافظت‌هایی را در مقابل برنامه‌های مخرب فراهم می‌آورند. فایروالها به دو دسته فایروالهای شخصی و فایروالهای شبکه تقسیم می‌شوند. برنامه‌های مخرب بسیار زیاد می‌باشند و هر روز نیز به تعداد و انواع آنان افزوده می‌شوند. برای مقابله با این برنامه‌ها وجود برنامه‌هایی نظیر آنتی‌ویروسها و فایروالها وهمچنین به‌هنگام‌سازی آنها امری ضروری است. از این رو برای شما عزیزان مجموعه ای بهترین آنتی ویروس های دنیا را در قالب یک پکیج آماده کرده ایم که می توانید تمام آن ها را به صورت یکجا در اختیار داشته باشید .

Mohammad بازدید : 580 تابستان 1391 نظرات (0)

دانلود Skype v5.8.0.158 - نرم افزار اسکایپ، تماس صوتی و تصویری رایگان از طریق اینترنت

نام نرم افزاری می باشد که به شما امکان برقراری ارتباط صوتی را با دوستان از طریق اینترنت فراهم می کند. این برنامه همانند تلفن عمل کرده و دو طرفی که قصد ارتباط با یکدیگر را دارند باید این برنامه را نصب داشته باشند. همچنین در این برنامه امکان برقراری ارتباط تصویری به وسیله دوربین های اینترنتی و گفتگوی متنی و حتی انتقال فایل نیز وجود دارد. این نرم افزار از کیفیت بالایی در انتقال صدا برخوردار می باشد حتی بیشتر از ارتباط تلفنی که از مناطق دور برقرار می شود. به عنوان مثال شما اگر از داخل ایران به یکی از اقوام خود در کشوری نظیر فرانسه تماس بگیرید در هنگام صحبت باید مکث کرده تا صدا با کمی تاخیر به شما و یا طرف مقابلتان برسد، اما به کمک این نرم افزار شما به راحتی با دورترین مناطق نیز می توانید با وضوح و کیفیت بالا تماس بگیرید. این برنامه مانند دیگر برنامه های مشابه همانند یاهو مسنجر در هنگام برقراری ارتباط صوتی دچار قطعی و نویزهایی که باعث اختلال در صدا می شوند نمی شود.
برای استفاده از این نرم افزار بعد از نصب برنامه کافیست شما از طریق نرم افزار در سایت این برنامه ثبت نام کرده و برای خود یک شناسه کاربری شخصی بسازید.

از دیگر امکانات این برنامه یافتن دیگر افرادی که از این برنامه استفاده می کنند و امکان برقراری تماس با آنها می باشد. شما می توانید آن ها را به لیست دوستان خود در برنامه اضافه کنید. همچنین شما این امکان را خواهید داشت تا دوستان خود را طبقه بندی کنید.
از قابلیت های دیگر این نرم افزار می توان به تماس تلفنی به شماره تلفن های دیگر اشاره کرد. به این صورت که شماره تلفن دوست خود را در برنامه وارد می کنید و با او تماس می گیرید! به این صورت در واقع شما از اینترنت با تلفن شخصی دوستتان تماس گرفته اید (البته این قابلیت رایگان نیست).

قابلیت های کلیدی نرم افزار Skype:
تماس نامحدود و رایگان در هر نقطه از دنیا با دیگر استفاده کنندگان از Skype
قابلیت تماس تصویری
- قابلیت چت کردن با بیشتر از 100 در نفر در گروه های چت
- قابلیت 
Conference call تا چهار نفر به صورت هم زمان
- توانایی تماس با تلفن عادی (با قیمت مناسب) حتی با کیفیت بهتر از تلفن معمولی
- نمایش لیست دوستان شما

- و ... 


erfan بازدید : 687 بهار 1391 نظرات (0)

چندی پیش نسخه‌ی آزمایشی فتوشاپ CS6 منتشر شد تا با قابلیت های جدیدش ، شرکت های آموزشی را وادار به ساختن ویدئو کلیپ های آموزشی در مورد قابلیت های جدید خود کند . شرکت Lynda نیز تمام ویژگی های کلی فتوشاپ ۱۳ را مورد بررسی قرار داده است و به صورت تصویری تمام آن ها را برای شما آماده کرده است . در این ویدئوهای آموزشی یاد خواهید گرفت تا چگونه با به کار گرفتن ابزارهای جدید ، کار با لایه ها و … عکس های خود را به صورت حرفه ای ویرایش کنید . این نسخه از فتوشاپ به صورت کامل با فرمت RAW سازگاری دارد . مباحثی همچون تنظیم روشنایی و کنتراست ، Crop نمودن و صاف کردن ، اضافه کردن، حذف و ادغام لایه ،‌ زوم، پانینگ ، و چرخش بوم ،‌ رتوش بهتر پوست ، دندان و چشم و … در این فیلم های آموزشی توسط Deke McClelland آموزش داده می شوند .

Mohammad بازدید : 884 بهار 1391 نظرات (0)

BitDefender Internet Security 2012

اینترنت سکوریتی

BitDefender Internet Security 2012 Build

مجموعه ای از ماژول ها و امکانات یکپارچه می باشد که برای تامین امنیت آنلاین بودن شما در کنار یکدیگر قرار گرفته اند . این اینترنت سکوریتی با داشتن جدیدترین قابلیت ها ، قادر به مقابله با انواع حملات مبتنی بر وب است که با عملکردی سریع و قدرتمند برای انجام بهتر و مطمئن تر بازی های آنلاین ساخته شده است . این برنامه برای والدین نیز بسیار مفید می باشد زیرا که والدین عزیز می توانند از طریق این نرم افزار ، دنیای بی انتهای اینترنت را برای فرزندان خود امن و محدود نمایند و از مشاهده وب سایت های غیرمجاز و یا هرسایت دیگری جلوگیری نمایند . این برنامه همچنین قادر به اسکن مدارم ایمیل های دریافتی شما می باشد و از دریافت ناخواسته آن ها جلوگیری می کند . نسخه جدید قادر به شناسایی اتصالات ناخواسته به Wi-Fi شما نیز است.

برخی از ویژگی های این برنامه :

قابلیت مقابله با انواع تهدیدات مبتی بر وب

اسکن مدام بازی های آنلاین اینترنتی

قابلیت جلوگیری از دریافت ایمیل های اسپم و ناخواسته

قابلیت اسکن فرآیندهای درحال اجرای ویندوز

داشتن فایروالی قدرتمند و همه فن حریف !

فیلتر و یا بلوک کردن آدرس ها و لینک های اینترنتی

محاظفت از حساب های بانکی و امن کردن دریچه ارتباط با حساب

محاظفت از جریم شخصی کاربران در سایت های اجتماعی

♦و …


Mohammad بازدید : 506 1390 نظرات (0)

طراحی حرفه ای صفحات وب

web site designer

 

یکی از بهترین و جامع ترین نرم افزارهای موجود برای طراحی انواع وب سایت های Html می باشد که برای استفاده از آن نیازی به آشنایی با برنامه نویسی ندارید . تمام ابزارهای مورد نیاز برای طراحی حرفه ای یک وب سایت از جمله قرار دادن عکس ، لینک ، فرم ، RSS ،‌ متن ، فیلم ، کدهای آماده HTML ، دکمه و … به راحتی در دسترس هستند . برای ساخت یک صفحه ی اچ تی می ال تنها نیاز به گذراندن 5 مرحله دارید و علت نام گذاری این برنامه به X5 نیز همین امر است . با استفاده از قالب های از پیش ساخته شده ، می توانید سریغتر به طرح مورد نظر خود برسید . در پایان نیز این برنامه قابلیت اتصال به سرورهای FTP و آپلود مستقیم صفحات ساخته شده از خود نرم افزار را به شما می دهد.♥

Mohammad بازدید : 688 1390 نظرات (0)

HippoEDIT v1.49.818

استفاده از این نرم افزار حرفه ای اما کم حجم می توانید به سادگی زبان های برنامه نویسی محبوبی نظیر PHP, HTML, Perl, Java, Pascal, C/C++, XML, XSLT و بسیاری دیگر را در محیط کاربرپسندش ویرایش کرده و یا بنویسید . با قابلیت مولتی تب می توانید چندین ویرایشگر کد مختلف را در یک پنجره – نظیر مروگرهای نوین که امکان باز کردن چندین سایت در یک پنجره را می دهند – باز کرده و اقدام به انجام کارهای خود نمایید . به منظور آسان سازی کار کاربرها ، طراحان HippoEDIT بیش از ۳۰۰ کلید ترکیبی میانبر در نظر گرفته اند تا بتوانید به کار خود سرعت بخشیده و در زمانتان صرفه جویی کنید . همچنین این برنامه با در اختیار داشتن یک دیکشنری کامل syntax امکان پر کردن خودکار بسیاری از کدها را تنها با وارد کردن چند حرف اولیه در اختیارتان می گذارند و این یکی دیگر از دلایلی است که شما را در استفاده از HippoEDIT ترغیب می کند.........

ویرایشگر حرفه ای کدهای مختلف

erfan بازدید : 871 زمستان 1390 نظرات (0)

همانطور که از نام آن پیداست نرم افزاری است برای افزایش سرعت سیستم. فاکتورهای بسیار زیادی در افزایش سرعت یک سیستم تاثیر گذارند که این برنامه با بهینه سازی و مدیریت صحیح و دقیق هر کدام از آنها باعث افزایش سرعت سیستم شما خواهد شد. در واقع بعد از نصب این نرم افزار شما شاهد افزایش سرعت در قسمت هایی همچون استارت آپ, بوت ویندوز, اتصال به اینترنت, کار با نرم افزارهای سنگین, اجرای بازی ها و … خواهید بود. پاکسازی قسمت های مختلف ویندوز اعم از فایل های زائد, کوکی مروگرها, برطرف سازی عیوب و مشکلات رجیستری و … از دیگر ویژگی های این نرم افزار به شمار میروند. این نرم افزار را می توانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت نمایید.

Mohammad بازدید : 708 زمستان 1390 نظرات (0)

Advanced Emailer 4

اگر قصد تبلیغ از محصول خود را دارید با این نرم افزار می توانید به ارسال ایمیل ها کمک کنید

شرکت SWREG نرم افزاری با نام Advanced Emailer را داراست که به شما امکان ارسال Email به صورتی آسان و سریع به تعداد زیادی از کاربران را می دهد.

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 768
  • کل نظرات : 222
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 2121
  • آی پی امروز : 212
  • آی پی دیروز : 360
  • بازدید امروز : 1,773
  • باردید دیروز : 3,900
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 14,702
  • بازدید ماه : 31,930
  • بازدید سال : 174,344
  • بازدید کلی : 1,697,663