loading...
دانلود یاب
Mohammad بازدید : 708 تابستان 1392 نظرات (0)

Joe Danger 2 عنوان یک بازی آرکید سراسر هیجان می باشد که پس از موفقیت هایی در Xbox برای کامپیوتر نیز منتشر شد . شما در این بازی در نقش یک بدلکار به نام جو هستید که در پی شکستن رکوردهای مختلف می باشد و در مکان های مختلف دنیا به مسابقه می پردازد . این مسیرها سرشار از موانع سخت و خطرناک هستند که برای عبور از آن ها می بایست حرکات های نمایشی انجام دهید . در ادامه می توانید تصاویری از محیط بازی به همراه لینک دانلود را مشاهده نمایید .

Mohammad بازدید : 769 پاییز 1391 نظرات (0)

Chicken Shoot 2 Edition 2012

دانلود بازی Chicken Shoot 2 Edition 2012

جزء قدیمی ترین بازی های کامپیوتری می باشد که تا کنون توانسته بسیاری از طرفداران خود را در بین بازی های بسیار بزرگ نگه دارد. نسخه های بسیاری از این بازی منشر شده است که هر کدام از آنها در محیط های مختلفی انجام می شود. و مراحل متعددی دارد. این بازی نیز از این قاعده بی بهره نیست. و با داشتن مراحل مختلف گیمر را ساعت ها مجبور به بازی می کنند. در این بازی فکر کردن لازم نیست و فقط باید مرغ ها را نشانه بگیرد.و بازدن انها امتیاز کسب کنید.و به مراحل بعدی سعود کنید. با کسب امتیازات بالاتر شما می توانید. در هنگام ورود به مراحل بعدی وسایل جانبی متعددی خریداری کنید که در نشانه روی شما و همچنین دقت شما تاثیر خواهند گذاشت. از دیگر نکات جالب بازی می توان به وجود تفنگ های مختلف اشاره داشت. شما می توانید نسخه ی معتبر این بازی را از وب سایت ایرانیان دانلود به صورت کاملا رایگان دریافت نمایید.

 

برخی از امکانات این بازی:

وجود سلاح های مختلف با طیف های متفاوت

حالت چندنفره ی بازی

امکان بازی آنلاین از اینترنت

دریافت جایزه های مختلف

وجود محیط سرگرم کنند و جالب درعین حال خنده دار

 

Mohammad بازدید : 624 پاییز 1391 نظرات (0)

 Tiny Troopers

30 مرحله سخت جذاب در پیش روی دارید.که باید با فرمانده ی قوی این مراحل را یکی پس از دیگری پشت سر بگزارید.Tiny Troopers نام جدیدترین بازی استراتژیکی می باشد که شما در آن باید ارتش خود را به صورت حرفه سازمان دهی کنید و برای مبارزه به میدان جنگ بفرستد. این بازی به صورت استراتژیکی اکشن می باشد که با حجم کمی که دارد بازی بسیار جذابی می باشد و از گرافیک خوبی نیز برخوردار است. از دیگر نکات قوت این بازی می توان به صدا برداری آن اشاره نموده که موجب بیشتر شدن رضایت گیمرهاشده است.دشمنان اصلی شما گروگانگیر ها ،دزدان و افرار شرور می باشد که باید با مهارت و زیرکی از بین بروند.پس وقت را از دست ندهید و برای شروع بازی و سازمان دهی ارتش خودکنید. 

Mohammad بازدید : 638 پاییز 1391 نظرات (0)

 

 

The Amazing Spider-Man

این بازی پس از مدت ها و با تقاضاهای زیاد برای pc نیز ارائه شد.این نسخه از بازی تغییرات زیادی نسبت به نسخه های قبلی خود کرده است که از جمله آن ها میتوان به پیشرفت گرافیکی بازی اشاره کرد که بسیار کارشده است.این بازی open-world میباشد و دارای محیط های سربسته و داخلی هم هست.در این سری مرد عنکبوتی شخصیت اصلی بازی دارای قدرت جدیدی به نام  web rush است که به وی اجازه میدهد دشمنان خود را به صورت مخفی کارانه از بین ببرد.اگر در دفاع از خود اشتباه کنید مرد عنکبوتی صدمه میبیند و رفته رفته لباسش از بین میرود.داستان بازی اتفاقات بعد از وقایع فیلم جدید مرد عنکبوتی می باشد.این بازی را میتوان یکی از بهترین بازی های ارئه شده برای pc دانست به خاطر داستان و گرافیک بالایی که دارد. این بازی را می توان یکی از برترین بازی های سال 2012 دانست که با طرفدارن زیادی که دارد که می توان آن را محبوب ترین بازی نیز نام برد.

Mohammad بازدید : 2277 تابستان 1391 نظرات (1)

بازی جدید و فوق العاده جذاب Pro Evolution Soccer 2013 نسخه دمو برای کامپیوتر

بازی Pro Evolution Soccer که به اختصار PES نیز نامیده می شود بازگشته است و اینبار کونامی قول داده است تا تغییرات متعددی را در راستای بهبود هرچه بیشتر بازی اعمال کند تا از رقیب دیرینه ی خود یعنی فیفا پیشی بگیرد . در بازی PES 13 هم کنترل کامل توپ، بازی تک‌ضرب، پاس دادن و شوت زدن، دریبل، یک و دو ، بازی با دروازه‌بان و دفاع متقابل کاملا به‌صورت دستی و آزادانه توسط گیمر انجام خواهد شد. این کنترل کامل علاوه بر بالا بردن دقت و واقع‌گرایی بازی، با سخت‌تر کردن کار گیمر هیجان بازی را بالاتر می‌برد . در کل کونامی آزادی عمل بیشتر در این نسخه به بازیکنان می دهد. نسخه ی کامل این بازی حدود ۲ ماه دیگر عرضه خواهد شد...

PES 2013


Mohammad بازدید : 624 تابستان 1391 نظرات (0)

Brave 2012

نسخه سالم و معتبر Reloaded + کرک

Brave 2012

از گذشته تا حالا داستان های حماسی از طرفداران زیادی برخوردار بوده و شرکت Walt Disney با دانستن این موضوع دست به ساخت بازی حماسی زده است. Brave نام جدیدترین بازی سوم شخص این شرکت می باشد. قبل از ساخت این بازی انیمیشن Brave نیز وارد بازارها شده بود. و از استقبال کم نظیری نیز مواجح شد. به همین دلیل Walt Disney تصمیم گرفت تا بازی Brave را بسازد. این بازی چند ماه پیش برای کنسول های XBOX،Will،PSP ساخته شده بود.اما برای کنسول های دستی هنوز منشر نشده بود. تا ساعاتی قبل که نسخه ی معتبر این بازی برای کنسول های دستی منتشر گردید. و تیم ایرانیان دانلود برای اولین بار در بین وب سایت های ایرانی این بازی را آماده ی دانلود شما عزیزان قرار داد. همان گونه که گفتیم داستان بازی مانند انیمیشن آن است. و شما در نقش دختری شجاع با مو های قرمز به نام Merida هستید که وارد سرزمین رویایی شده و در آن جا با حیوانات شرور و دیو ها به مبارزه می پردازد.

Mohammad بازدید : 483 تابستان 1391 نظرات (0)

 Crusader Kings II 2012

Crusader Kings 2 عنوان جدیدترین بازی در سبک استراتژی می باشد که توسط Paradox Interactive حمایت یافته و منتشر شده است. بازی از سال 1066 شروع شده و تا 1453 ادامه پیدا خواهد کرد. به عنوان یک پادشاه باید یک نژاد و سرزمین را انتخاب کرده و آن را اداره کنید،اما ماجرا به این آسانی پایان نمی پذیرد. از مشکلات و جنگهای داخلی تا لشگر کشی به سر زمین های دیگر از جمله فراز و نشیب هایی است که باید آن را پشت سر بزارید. در طول بازی میتوانید با برخی کشور ها پیمان ببندید اما هرگز از آن ها چشم پوشی نکنید چون هر لحظه ممکن هست تبدیل به دشمن شما شوند! به عنوان پادشاه صلیبی همیشه به مردم خود و هم پیمان وفادار باشید تا در این راه تنها نمائید. در بازی باید قلمرو های خود را افزایش داده و در صدد قوی تر شدن و جمع آوری نیروهای بیشتر برای انهدام دشمن برآیید و با تفکر و تاکتیک های نظامی دشمن را از میان برداشته و پیروز میدان باشید. بازی قابلیت MultiPlayer و تحت شبکه تا سقف 32 نفر را دارا می باشد.

erfan بازدید : 651 تابستان 1391 نظرات (0)

.•● برای اولین بار در بین سایت های ایرانی ●•.

:: نسخه ی سالم  ::

این بار نیز با مجموعه ی کاملا از سری بازی های در خدمت شما عزیزان هستیم. همگی ما با بازی های angry birds آشنا هستیم و انها را چه در کامپیوتر و چه در گوشی های همراه بازی کرده ایم. تا به حال از این بازی زیبا چهار نسخه ی متفاوت وارد بازارها شده.که ما این بازی ها را که به ترتیب Angry Birds Classic HD، Angry Birds Rio HD،Angry Birds Seasons HD،Angry Birds Space HDمی باشد آماده ی دانلود نموده ایم. در این مجموعه بیش از 15 پرنده ی مختلف و جود دارد که مثل همیشه به دنبال خوک های مزاحم می روند و تخم های خود را از آنها می گیرند. برای نصب این بازی به سیستم انچنانی احتیاج نیست و می توان بر روی کامپیوتر های قدیمی نیز نصب کرد و بازی نمود.همچنین لازم به ذکر می باشد که تمامی مراحل این مجموعه به صورت کاملا HD  بوده و محیطی بسیار جالب و بی نظیری را به ارمغان می آورد.شما می توانید این مجموعه ی جالب را از وب به صورت کاملا رایگان دریافت نموده و لذت ببرید.

Mohammad بازدید : 674 تابستان 1391 نظرات (0)

 Resident Evil Operation Raccoon City 2012

رزیدنت اویل ماموریت شهر راکون یک بازی سوم شخص است.که برای کنسول های ps3 ,xboc, pc منتشر شده است.شرکت هایی که این بازی را خلق کردند  aslant six و cap com می باشد که تا به حال چندین بار برنده ی بهترین بازی سال شده اند.این بازی نیز یکی از نامزد های دریافت بهترین بازی سال نام گرفته اند.داستان و مکان بازی در جریان رخداد های رزیدنت اویل 2 و 3  می باشد. و داستان اصلی این بازی مربوط به شرکت amberalla است که ویروسی به نام ویروسTرا تولید نموده و به علت وجود برخی مشکلات ویروس در بین مردم  شهر بخش می شود و مردم  به  بیماری وحشتناک دچار می شوند و بعد از مدتی تبدیل به زامبی می شوند.  هدف این بازی اشکار ساختن چهره واقعی amberalla و آشکار ساختن ماجرا های amberalla می باشد.گرافیک بالای این بازی و داستان جالبی که دارد گیمر را در جای خو میخ کوب می کند.از نکات مثبت بازی می توان به گرافیک و دیدار با محل های قدیمی رزیدنت اویل 2 و3  و ترس بیشتری در این داستان نسبت به رزیدت اویل های قبلی اشاره نمود.و از نکات منفی بازی می توان به تنوع کم سلاح ها اشاره کرد. در کل یک بازی بسیار زیبا و جالب می باشد که به شما عزیزان توصیه می شود.

erfan بازدید : 1013 تابستان 1391 نظرات (0)

نمایشگاه سرگرمی های الکترونیکی سال ۲۰۱۲ که در بین مردم با نام E3 2012 معروف می باشد ، نام ۱۶امین دوره از نمایشگاه های سرگمی الکترونیکی می باشد که هر ساله برای کامپیوتر و بازی های رایانه ای به عنوان یک نمایش تجاری برگزار می شود. این نمایشگاه ، امسال از ۴ الی ۷ ژوئن دایر می باشد. در این نمایشگاه اکثر کمپانی های تولید کننده بازی های رایانه ای حضور دارند که بازی های در حال ساخت و آماده برای عرضه در بازار خود را به نمایش می گذارند. از جمله این کمپانی ها می توان به ۲K Games , Activision , Konami , Sony , Crytek , Electronic Arts , Microsoft , Namco Bandai , Nintendo , THQ , Ubisoft , Capcom و … اشاره نمود. تیم دانلودها قصد دارد تا تمامی این جشنواره را برای علاقه مندان به بازی های رایانه ای قرار دهد. هر روز در این پست ، همگام با پخش مراسم در جشنواره تمامی آپدیت های ویدیویی از این جشنواره به روز خواهد شد و شما می توانید آن ها را به صورت لینک مستقیم و با بهترین کیفیت ، به صورت رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

|مراسم شب اول ، ۴ ژوئن به پست افزوده شد|

erfan بازدید : 544 تابستان 1391 نظرات (0)

Amazing Adventures 5: Riddle of the 2 Knights قسمت پنجم از سری بازی های فکری و هیدن ایجکت ماجراجویی های شگفت انگیز است . مراحل این بازی از بازار شلوغ مراکش شروع می شود و می بایست به کوههای سوئیس سفر کنید . آیا می توانید پازل های بازی را حل کنید و معمای دو شوالیه را دریابید ؟ برای فهمیدن این معما نیاز به کاوش در ۲۵ مکان عجیب و غریب دارید که در کل می بایست ۲،۰۰۰ شی مخفی را پیدا کنید . امیدواریم از این بازی فکری نهایت لذت را ببرید .

m8188 بازدید : 591 تابستان 1391 نظرات (0)

2012 Dirt Showdown

نام بازی بسیار زیبایی می باشد.که شرکت  Codemasters  به تازگی برای کنسول های XBOXو PCمنتشر کرده است. اکثر ما بازی های Dirt را می شناسیم و بازی کرده ایم تا کنون سه نسخه از این بازی ها منتشر شده است.اما این نسخه بنا به سخنان ناشر این بازی به کلی از نو ساخته شده تمام راه ها, ماشین ها و تمام چیز های دیگر از نو طرح ریزی شده اند.ولی بازی حالت خودت را از دست نداده و چارچوب اصلی خود را حفظ کرده. نسخه قبلی این بازی از گرافیک خیره کننده ای برخوردار بود به طوری که از مجله بزرگ  OXM نمره 9 را دریافت کرد.حال نیز این بازی را بسیار جالب تر و زیبا تر از نسخه ی قبلی توصیف می کنند. از امکانات جدید این بازی می توان به دادن نمره به سبک جدید, بهبود صدای بازی و موتور ماشین ها, بالا بردن گرافیک, افزایش ماشین های جدید, وجود مراحل زیاد و جدیدو بسیاری دیگر اشاره نمود البته از نقطه ضعف های این بازی می توان به سرعت بسیار زیاد که قدری بازی را از حالت واقعی خود دور می کنند. و همچین رونمایی از ماشین های جدیدی که تا به حال وجود خارجی نداشت اشاره کرد اما درکل بازی است که برای شما عزیزان توصیه می شود. از امکانات خوب این بازی می توان به مرحله ی تخریب این بازی اشاره که به صورت چند نفره نیز قابل اجرا می باشد.و هیجان و شور زیادی را در بین گیمرها ایجاد می کند.قابلیت دیگری که در این بازی قرار داده شده است. بخش بازی آنلاین می باشد که شما می توانید در این بخش با دوستان خود بازی کنید وباهم لحظات شاذی را سپری کنید.

Mohammad بازدید : 652 بهار 1391 نظرات (0)

The Adventures Of Tintin: Secret Of The Unicorn 2012

بازیThe Adventures Of Tintin: Secret Of The Unicornجزو بازی های جدیدی است که در دسته اکشن و ماجرایی جای گرفته است و حتما داستان هایی از این شخصیت در کتاب ها دید یا شنیده ا ید.این بازی در همان ماه های اولیه فروش خود طرفداران بی شماری را جدب کرد. شرکت سازنده ی این بازی Ubisoft است که هرسال بازی های بسیار زیبایی را روانه ی بازار می کند. در این بازی شخصیت ها به دو زبان انگلیسی و روسی صحبت می کنند. شخصیت اصلی بازی تن تن جوانی است، که همه ما او را می شناسیم ودرکتاب ها و  فیلم های دیده ایم ونیاز به تعریف آن نیست. شما در این بازی در نقش تن تن هستید وبه همراه سگ باوفایتان به حدود 20کشور مختلف سفر می کنید و پرده از معماها سخت و پیچیده برمی دارید. درکل Tintin یک بازی زیبا و گرافیکی خوب است. طراحی انیمیشن های شخصیت های بازی با توجه به آن چیزی که در کتاب ها به چشم می خورد، در بازی دیده می شوند. از ویژگی های این بازی می توان به محیط کاملا ماجراجویانه و اکشن ،قابلیت بازی آنلان، قابلیت بازی دو نفره و ویژگی های منحصر به فرد هر شخص در این بازی نام برد. بازی فوق به عنوان یکی از برترین بازی های امسال می تواند باشد. گیم پلی عالی بازی ٬ داستان پردازی بسیار حرفه ای ٬ گرافیک قابل قبول همگی ویژگی هایی هستند که هر گیمر را برای بازی کردن این شاهکار مهیج به سمت خود می کشاند. همچنین شما در این بازی می توانید اشیاء را برداشته و به دشمنان خود پرتاب کنید. البته لازم به ذکر است که خشونت بازی به صورت کارتونی طراحی شده، اما به بازی هیجان خاصی میدهد

erfan بازدید : 661 بهار 1391 نظرات (0)

بازی Warlock: Master of the Arcane یکی از بازی های محبوب استراتژیکی می باشد که در دنیای فانتزی Ardania در حال جریان است . ماموریت شما در این بازی ساختن امپراطوری های بزرگ ، گسترش مرزهای تحت سلطه ، تحقیقات جدید در مورد سحر و جادو و غلبه بر دشمنان است . نیروهای شما می توانند شامل نیروهای ویژه احضار شده و موجودات وحشی باشند که قابلیت استفاده از سحر و جادو را نیز خواهید داشت . با استفاده از سیستم مدیریت نوآورانه بازی ، می بایست سربازان خود را مدیریت کنید و با استفاده از تاکنیک های جدید ، دشمنان خود را شکست بدهید و معابد خود را در سراسر دنیا برپا کنید .

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 768
  • کل نظرات : 222
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 2121
  • آی پی امروز : 220
  • آی پی دیروز : 360
  • بازدید امروز : 1,932
  • باردید دیروز : 3,900
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 14,861
  • بازدید ماه : 32,089
  • بازدید سال : 174,503
  • بازدید کلی : 1,697,822